Verdrinking in hopeloosheid

22-11-2019 23:18 13 berichten
Hallo,

Ik ben een jongen van 19 jaar en wilde even m'n verhaal schrijven op dit forum omdat ik er met niemand echt over kan praten. Nu heb ik het laatste half jaar openbaar gemaakt dat ik ook op jongens val. Wat natuurlijk niet erg mag zijn.

Maar wat mij dan weer tegen zit. Ik ben echt toe aan 'experimenteren' maar ja.. Het lukt op de een of andere manier niet. Laat me zeggen dat ik vanaf mei op datingsapps zat te kijken. Eerst was het heel stiekem "Grindr" eerst wist ik niet dat het vooral een "seksapp" was. Maar hier leerde ik wat jongens kennen. Toen niet met de intentie van seks want seks met jongens dat is vies. Wel heb ik ooit gezoend met meisjes maar dat was niet bepaald met een goed gevoel ofzo.

Juli dit jaar had ik dus met een jongen afgesproken best wel eng snachts opgehaald met de auto. Ik was toen helemaal voorbereid van oh, nu gaat het gebeuren. Maar nee toen ik in de auto zat was het eigenlijk niet zo'n aantrekkelijke jongen. Hierna ben ik ineens heel erg hopeloos geworden, opzoek naar "experimenten", Ik was zo hopeloos vooral omdat ik nog maagd was. Dat ik er de hele tijd mee bezig was. Tot ik een jongen leerde kennen en hij woonde vlak bij mij in de buurt. We hadden afgesproken om het een keer te "doen". Dit was heel spannend de 1ste keer wilde ik niet. Toen ik wat gedronken heb en ik terug kwam toen hebben we wel iets gedaan dit bleef wel bij elkaar aftrekken. Zelf werd ik ook niet echt opgewonden. Maar hij had dus zn cum gehad en ik zat zo van gatver vies. Waarna de volgende ochtend ik best wel spijt had ofzo.

Toen leerde ik een jongen via Tindr kennen, hiermee een ander half maand mee bezig geweest en 2 dates gehad. Hij wilde al snel slapen maar ik wilde een relatie opbouwen. Ik was toen erg verliefd geraakt waardoor hij het als een last zag en daardoor heeft hij afstand genomen. Ik was echt stapelgek op hem maar is nu wel vervaagd. (Hier had ik dus een kans).

Ik zit nu in een periode waar ik echt hopeloos ben. Ik wil gewoon van die eerste keer af, en experimenteren. Maar het lukt niet, omdat ik het "te"graag wil ofzo. Het is ook nie da ik ineens met een vreemdeling wilt doen. Maar waarom lukt het anderen zo makkelijk terwijl ik zelfs als ik opzoek ben naar sex niet eens lukt. Ik maak me daar een beetje zorgen over en mijn geduld daarvan raakt een beetje op. Ik kijk op elke app Tindr, Grindr noem maar op maar tevergeefs, Het is zo frustrerend omdat het in mijn geval moeilijk is om iemand te vinden.. Ik wil gewoon wel het gevoel hebben dat sex ook gewoon lekker is, maar heb ik nooit gehad maar ook zoenen. :(

Wat kan ik nu doen?
Geduldig wachten en minder hopeloos zijn. Dan kom je ook leukere mensen tegen.
Dat is het nadeel van casual sex. Het is veel en veel van hetzelfde, en draait voornamelijk om penetratie en klaarkomen in mijn ervaring. Ik was daar zelf dol op maar jij lijkt het niet zo leuk te vinden.
Ik had rond jouw leeftijd een wat wildere periode en er zijn spelden in de hooiberg, dus mannen met wie je en een klik hebt, en leuke gevarieerde sex, en geen relatie hoeft.
Maar dat is zoeken.
Ik denk dat je in jouw geval het om moet draaien want je vind alles vies en ongemakkelijk, dus eerst een band en dan rustig eens wat experimenteren.
Dat wordt lastig met een app begrijp ik van anderen, dus wellicht via je werk, opleiding of sport?
Waarom wacht je met de eerste keer niet totdat je echt in een relatie zit met iemand waar je van houdt? Dat heb ik ook gedaan, en blijft daarom de rest van mijn leven een speciaal moment, geen wegwerpartikel.
Je kunt tot die tijd toch gewoon eea uitproberen zonder ‘het’ te doen? Úrenlang zoenen en voelen etc., ik vond dat juist een heerlijke tijd, die je nadat je eenmaal de ‘grens’ bent overgegaan niet meer terugkrijgt.
Alle reacties Link kopieren
Het moeilijke is dat je ondanks dat je graag sex wilt je het ook vies vindt.
Dat zit diep van binnen en staat je dus in de weg. Dat betekent dat je je niet op een natuurlijke manier kan open stellen.
je kan ook eerst experimenteren op jezelf. Kweek wat eigenwaarde, wordt je ook minder hopeloos van.
Alle reacties Link kopieren
Je zit jezelf in de weg omdat je de dingen die je zegt te willen doen bestempeld als vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet in waarom de eerste keer seks zo belangrijk zou kunnen zijn. De eerste liefde is dat wél en dan komt de seks gewoon als bijverschijnsel van die liefde. Voor jullie het weten hebben jullie het dan gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel: miljarden mensen hebben seks. Vrijwillig, gedwongen of omdat de situatie dat vereist. Niemand zal dat ooit optekenen en het verdwijnt anoniem de geschiedenis in. Relax en doe alleen waar je blij van word.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sorry; ik vergat dat je je op die leeftijd het middelpunt van de aarde voelt. ;-) Maar dat gaat vanzelf over, hopelijk soepeltjes terwijl je wijzer wordt.

Neem een voorbeeld aan onze minister-president. Is een heel belangrijk succesvol persoon en nog steeds weet niemand of hij ooit seks heeft. Het lijkt hem zelf totaal niet te deren. Kijk dat is pas onafhankelijk! :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ga naar eender welke homo-bar ipv hier een mentaal probleem van te maken.
Moirmel schreef:
23-11-2019 10:18
Ga naar eender welke homo-bar ipv hier een mentaal probleem van te maken.
Ja daar hebben ze genoeg ervaring, en vast tips over (k)ontmaagding.
Alle reacties Link kopieren
Val je wel echt op mannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven