verschillende soorten sperma?
zaterdag 9 juli 2011 om 12:43
Hi, ik heb na een lange relatie (mijn eerste vriendje) nu een nieuwe vriend. Verder dus geen ervaring met andere mannen enzo. Nu vroeg ik me af..zit er ook veel verschil in sperma? Ik bedoel niet zozeer de smaak, aangezien ik al heb begrepen dat wat iemand eet daarop van invloed kan zijn (van mijn ex was zoet, deze is wat zuur).
Bij mijn ex was er altijd echt een behoorlijk 'kwakje' witte smurrie...mijn huidige vriend heeft vrij weinig en het is vrij zuur van smaak..niet zo dik en wit. Kon ik t bij mijn ex echt niet slikken, nu merk ik t amper (op een wat zure nasmaak na)...
Is daar veel variatie in??
Bij mijn ex was er altijd echt een behoorlijk 'kwakje' witte smurrie...mijn huidige vriend heeft vrij weinig en het is vrij zuur van smaak..niet zo dik en wit. Kon ik t bij mijn ex echt niet slikken, nu merk ik t amper (op een wat zure nasmaak na)...
Is daar veel variatie in??
zaterdag 9 juli 2011 om 12:50
uiteraard. zoveel mannen, zoveel smaken.. Kan varieren qua:
- smaak (zoet, zuur. bitter) en wordt idd beinvloed door eten en drinken
- viscositeit/dikte (van waterdun tot brinta pap)
- kleur (waterig, bijna doorzichtig, tot wit/geel)
- hoeveelheid (voor grote hoeveelheden google Peter North)
smakelijk topic he?..
- smaak (zoet, zuur. bitter) en wordt idd beinvloed door eten en drinken
- viscositeit/dikte (van waterdun tot brinta pap)
- kleur (waterig, bijna doorzichtig, tot wit/geel)
- hoeveelheid (voor grote hoeveelheden google Peter North)
smakelijk topic he?..
zaterdag 9 juli 2011 om 13:40
zaterdag 9 juli 2011 om 15:29
Ok reactie van een man:
- Na hele/halve dag van opwinding (prettige dames in de omgeving, af en toe fysieke aandacht, eventueel wat kort gezooi): grote hoeveelheid dunne, doorzichtige vloeistof.
- Na hele dag werken en geen enkele vorm van opwinding, en dan sex: dikke witte substantie, relatief weinig.
Crux mijns inziens: meer prostaatvocht bij langdurige stimulatie
Kan natuurlijk weer helemaal aan mij liggen he
- Na hele/halve dag van opwinding (prettige dames in de omgeving, af en toe fysieke aandacht, eventueel wat kort gezooi): grote hoeveelheid dunne, doorzichtige vloeistof.
- Na hele dag werken en geen enkele vorm van opwinding, en dan sex: dikke witte substantie, relatief weinig.
Crux mijns inziens: meer prostaatvocht bij langdurige stimulatie
Kan natuurlijk weer helemaal aan mij liggen he
zaterdag 9 juli 2011 om 15:33
zondag 10 juli 2011 om 19:39
Denk ook niet dat er wat n mis is.
Ik neem even aan dat hij niet gesteriliseerd is wantt dan wordt het altijd minder.
De smaak hangt volgens zenvrouw af van wat je gegeten hebt, dusals je vorige vriend veel zoet at zou dat kunnen.
Na mijn sterilisatie heb ik ook wel een "droog" orgasme, dat is meestal hetgeval als het lukt om twee keer klaar te komen dan is er wel het gevoel maar er komt geen sperma meer.
Dus niks is afwijkend en voor iedereen is het weer anders, dus maak je geen zorgen er os met hem niks mis
Ik neem even aan dat hij niet gesteriliseerd is wantt dan wordt het altijd minder.
De smaak hangt volgens zenvrouw af van wat je gegeten hebt, dusals je vorige vriend veel zoet at zou dat kunnen.
Na mijn sterilisatie heb ik ook wel een "droog" orgasme, dat is meestal hetgeval als het lukt om twee keer klaar te komen dan is er wel het gevoel maar er komt geen sperma meer.
Dus niks is afwijkend en voor iedereen is het weer anders, dus maak je geen zorgen er os met hem niks mis
zondag 10 juli 2011 om 21:03