Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.

Wie heeft er een uitgesproken mening over??

Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.

Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Liefs, Janneke.
quote:NBY schreef op 10 september 2010 @ 15:12:

[...]

HIJ is gewoon aan het trollen, dit is gewoon geen echt persoon..

En gelijk een trol? Waarom, omdat dit niet alledaags is?

Verder eens met Hello there, ik denk ook niet dat het een verslaving is.

Maar ik ben wel nieuwsgierig, Janneke, zijn er meer mensen waarvan jij weet die dit doen?
Geweldig, dat zo'n regeling kan worden getroffen! Denk dat jij en je vriendenkring een stuk ruimdenkender zijn dan de meeste mensen van tegenwoordig. Het mocht vroeger dan niet bespreekbaar zijn, het is je toch gelukt om het zo te regelen. Knap hoor! Heel bijzonder.

Ach, in feite doe je weinig anders dan mensen met beroepen als berentrekker: die trekken mannetjesvarkens ( = beren ) af ten behoeve van kunstmatige inseminatie van vrouwtjesvarkens ( = zeugen ).

En anders gaat het zaad toch maar verloren bij de dagelijkse ochtendlozing. Nu heeft iemand er tenminste nog wat aan.

En passant heb je ook nog aangegeven waarom vrouwen sperma dat ze in hun mond krijgen vaak omschrijven als een bitter kwakje. Die krijgen het natuurlijk achter in de mond. Hebben we nog met biologie gehad: indeling van smaakpapillen op de tong. Bitter inderdaad achter. Zoet, zuur en zout meer naar voren. Dus als je het drinkt en voor in de mond over je tong laat rollen is het misschien inderdaad een stuk lekkerder.

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg!
Janneke, van mij mag je hier over verder praten hoor. Ik ben duidelijk geen gelijkgestemde. Succes met je zoektocht naar gelijkgestemden en/of hulp.
quote:Gamayun schreef op 10 september 2010 @ 16:52:

Waarom hou je er niet gewoon mee op? Ga elke dag een shotje yakult drinken of zo, als je een drinkritueel wilt...Smaakt bijna hetzelfde ja.
Wat zou je missen als je dit niet meer zou doen; echt je " lekkernij " , of de gezelligheid van alle aanloop die je hierdoor hebt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
't Werkt wel verbroederend, inderdaad...
Als ik hiermee zou stoppen, zou ik alles missen wat ik niet wil, en het blijkt dus geen verslaving te zijn, maar een gewoonte, maar voor mij een onmisbare. Ik wil heel graag nog jaren genieten van sperma, en dat zeg ik met heel mijn hart, ik vind het lekker, heel lekker, en zal dat blijven doen. Het is voor MIJ de ultime lekkernij, ondanks alles wat jullie vinden en schrijven. Sperma is bijna het lekkerste op aarde!! En dat is mijn mening.

Heel veel liefs,

Janneke
Hey Janneke, je was bij POW-news
Enne,,,vooral blijven slikken.
Ik heb er net een Topic over geopend!
[quote]Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 23:03:

Als ik hiermee zou stoppen, zou ik alles missen wat ik niet wil

Drie keer heb ik deze zin gelezen, en weet nu bijna zeker dat het een tegenstrijdigheid is a.g.v. het taalgebruik. Maar goed, dit terzijde,

Nog steeds weinig antwoorden.

Ik ben het wel met je eens dat dankzij de lange Action Sport post van Hellothere, het woord verslaving ook een andere mening heeft gekregen, voor mij althans.

Alleen zijn uitleg over wat een verslaving kan zijn vond ik het lezen van dit topic al waard.
Volgens mij werkt Janneke62 bij POW news/Powned.
Gelulslurp
OMG hoe ver moet ik gaan voordat POWNED mij opmerkt als de slet van het forum :(
volgens mij heel ver

ik heb wat ideeën voor je :P
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 16:30:

Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Helaas, ik val af...
Ik denk dat ik nooit meer hetzelfde naar Yakult in het boodschappenvak zal kijken.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:xana schreef op 09 september 2010 @ 17:48:

Ben je niet bang om een soa op te lopen? Of moeten de mannen die willen doneren eerst een soa-test doen...Misschien doet TO een condoom om zijn/haar tong...
quote:Gamayun schreef op 09 september 2010 @ 18:34:

[...]

Da's natuurlijk niet altijd het geval, denk aan een gokverslaving: die zit echt in je hoofd (je slikt geen stoffen), maar is toch echt een verslaving .En wat dacht je van v-r-o-u-w-e-n... Zij injecteren mij echt niet...
Geloof er niks van.....dit kan toch niet serieus zijn...
Dubbel
Verslaving? Komop zeg.

Ik vind chocomel ook lekker, zo nu en dan drink ik een glas.

MOET je dat sperma drinken? Wat gebeurt er als je het niet drinkt? Begin je te trillen? Hartkloppingen? Zweten?

Stel je niet zo aan, get a grip, pijp je vent, slik het door en beheers je verder. Wat een gezeur.

Je bent geen hoer maar met dit soort verslavingen kan ik niet zo veel. Ga ns naar een psychiater, die kan je vast verder helpen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hoezo? Sommigen hier op t forum schrijven dat TO een hoer is. Dat heeft r natuurlijk niets mee te maken. Maar daarbij zeg ik dat deze verslaving mij een beetje "te veel" is, te extreem, oftewel

"kan ik niet zo veel". Wat valt r niet aan te snappen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven