Volslank beter in bed
vrijdag 17 februari 2012 om 09:34
Ik heb die ervaring als volslanke vrouw wel, dat mannen dat leuk vinden in bed. Maar als er dan zo de nadruk op wordt gelegd dat je "zacht" bent etc. dan vind ik het juist vaak een afknapper.
Echter er is ook een type man die dat leuk vindt tussen de lakens, maar niet met een volslanke vrouw op straat wil lopen. En dat vind ik dan weer belachelijk.
Volgens mij heeft iedereen gewoon zijn voorkeur, of juist niet een specifieke voorkeur. Ik heb een magere vriend gehad, een atletische, een normale en een volslanke. En dat maakte mij werkelijk geen verschil want ik vond ze leuk. Dan tellen die dingen veel minder.
Echter er is ook een type man die dat leuk vindt tussen de lakens, maar niet met een volslanke vrouw op straat wil lopen. En dat vind ik dan weer belachelijk.
Volgens mij heeft iedereen gewoon zijn voorkeur, of juist niet een specifieke voorkeur. Ik heb een magere vriend gehad, een atletische, een normale en een volslanke. En dat maakte mij werkelijk geen verschil want ik vond ze leuk. Dan tellen die dingen veel minder.
vrijdag 17 februari 2012 om 09:42
quote:Vl43inder schreef op 17 februari 2012 @ 09:30:
Ik ben zo allergisch voor mannen die in de derde persoon over zichzelf praten.....
Ja ik ook!
Mannen die ergens een feestje binnenlopen en dan zeggen: 'Deze jongen lust wel een pilze-biertje!'
*Griezel*
Ik ben zo allergisch voor mannen die in de derde persoon over zichzelf praten.....
Ja ik ook!
Mannen die ergens een feestje binnenlopen en dan zeggen: 'Deze jongen lust wel een pilze-biertje!'
*Griezel*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 17 februari 2012 om 09:45
quote:eefje1980 schreef op 17 februari 2012 @ 09:34:
Eefje, het betreft niet alleen tussen de lakens. Ook mee over straat is geen probleem hoor.
Eefje, het betreft niet alleen tussen de lakens. Ook mee over straat is geen probleem hoor.
vrijdag 17 februari 2012 om 09:47
Kijk Willem nu maak je toch mijn dag nog eens goed! Ik ben altijd volslank geweest en was daar vroeger altijd onzeker over. Sinds mijn 21e niet meer gelukkig. Ik heb gemerkt dat er idd ook mannen zijn die dat juist mooi vinden. Ach ja zo heeft ieder zijn voorkeur. Maar inmiddels weet ik dat ik goed ben zoals ik ben
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 17 februari 2012 om 09:48
quote:EvyBlissy schreef op 17 februari 2012 @ 09:42:
*Griezel*
Beste EvyBlissy, je hoef natuurlijk niet mee te lezen.
Ik zou niet willen dat je je gaat lopen irriteren aan mij zeg.
Gewoon niet meer meelezen.
*Griezel*
Beste EvyBlissy, je hoef natuurlijk niet mee te lezen.
Ik zou niet willen dat je je gaat lopen irriteren aan mij zeg.
Gewoon niet meer meelezen.
vrijdag 17 februari 2012 om 09:55
Mijn man prefereert mij! Hoe geweldig is dat! Een volslanke gespierde dame met stiekum toch een maatje meer dan volslank!
Ik zeg altijd, jongens en mannen die vallen op heel slanke dames zijn onzeker over het formaat van hun penis. Bij een volslanke vrouw lijkt ie nog kleiner...
Gemeen hé... En waarschijnlijk zo niet waar... Maar hij heeft me wel geholpen om t allemaal wat te relativeren...
Ik zeg altijd, jongens en mannen die vallen op heel slanke dames zijn onzeker over het formaat van hun penis. Bij een volslanke vrouw lijkt ie nog kleiner...
Gemeen hé... En waarschijnlijk zo niet waar... Maar hij heeft me wel geholpen om t allemaal wat te relativeren...
vrijdag 17 februari 2012 om 09:55
Ik geloof dat ik aardig overeenkom met het figuur van het meisje op foto nr 2, nooit problemen mee gehad, en gek genoeg krijg ik alleen van vrouwen commentaar als: 'weet je wel wat je daar eet, dat dat een enorme dikmaker is' (als ik gewoon een boterham met pindakaas zit te eten).. en meer van dat soort ongein, of zoals laatst op het 'welk lijf vind jij het mooist' topic, waarin dat nog net niet gelijk werd gesteld met bijna-dodelijk overgewicht. Van mannen krijg ik nooit commentaar. Nooit klachten gehad. Er zijn er vast een hoop die niet op me vallen hoor, die liever een maatje kleiner hebben, maar aan de andere kant heb ik ook altijd de illusie dat mijn sprankelende persoonlijkheid ook nog wat in te brengen heeft bij de meeste mannen en dat het niet enkel om mijn lijf gaat.
vrijdag 17 februari 2012 om 10:03
@herfstig, heeeeul herkenbaar! Zeg mali weet je wel dat dat een enorm aantal kalorien zijn (boterham oude kaas) neem liever 20 plus kaas! Gek genoeg komt dit wel altijd uit de mond van vrouwen formaat twiggy (no pun in tenten etc). Ik heb ook nog nooit een man zuinig zien kijken naar mijn broodje (of lichaam). Sterker nog als ik uit ging met mijn vriendinnen die op 1 na, allemaal maatje 36 hadden, dan had ik meer aandacht. Niet dat dat mij beter maakt, maar op een of andere manier vind men dat vreemd en ben je als volslanke vrouw een soort paria ofzo. Er word namenlijk altijd commentaar op je gegeven. Zoals bijv in het welk lichaam vind jij mooi topic.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.