Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:donderstraal schreef op 19 februari 2012 @ 22:42:

[...]

Ik neem aan dat je daarmee aangeeft dat je een 'bandbreedte' hebt ontdekt in de soort vrouwen waarmee je het bed hebt gedeeld? Van type 2 naar type 4 of 5?2 tot 5 is gemiddeld, met een enkele 1 en 6.
quote:_lupine_ schreef op 19 februari 2012 @ 22:45:

[...]

Normaal gesproken neem ik niet snel aanstoot aan iemand, maar dit vind ik echt een kutopmerking hoor.Nou, vertel de belediging! Ik ken allerlei vormen mannen en vrouwen. En de ene mens kan enorm snoepen, en de andere zit vol na 2 paaseitjes. En daarbij kan ik echt zeggen dat dat niks te maken heeft met lichaamsomvang.
quote:amand1969 schreef op 19 februari 2012 @ 22:47:

[...]

2 tot 5 is gemiddeld, met een enkele 1 en 6.Dus de ' smakelijkheid' van die dame wordt wel redelijk gestuurd door lichaamstype, maar is niet volledig doorslaggevend?
quote:donderstraal schreef op 19 februari 2012 @ 22:53:

[...]

Nou, vertel de belediging! Ik ken allerlei vormen mannen en vrouwen. En de ene mens kan enorm snoepen, en de andere zit vol na 2 paaseitjes. En daarbij kan ik echt zeggen dat dat niks te maken heeft met lichaamsomvang.Dacht dat je aan het sneren was naar dikke mensen, maar ik bedenk me nu dat ik gewoon verkeerd geïnterpreteerd heb. Sorry!
quote:donderstraal schreef op 19 februari 2012 @ 22:55:

[...]

Dus de ' smakelijkheid' van die dame wordt wel redelijk gestuurd door lichaamstype, maar is niet volledig doorslaggevend?

1 en 6... Done them didn't like them. Die vallen af. Hou even in gedachten: ik doe niet (bewust) aan ONSjes. De enige vrouwen waar ik me door in bed laat lokken zijn vrouwen waar ik enige vorm van een relatie mee wil onderhouden. Alles moet kloppen; intellect, humor, etc, etc, lijf, etc.

Ik meet alles af aan de Gouden Standaard; Chantal...
quote:waaier schreef op 19 februari 2012 @ 17:39:

Vollere vrouwen beter in bed? Wat een onzin! Volgens mij is iedereen goed in bed met de juiste partner.

Discussies als deze of Welk Lichaamstype Vind Je Het Mooist? stemmen me droevig. Omdat een vrouw steeds meer lijkt samen te vallen met haar lichaam. En als dat lichaam niet aan de gewenste eisen voldoet, ben je kennelijk minder waard.

Ik ben, met een normale bouw, opgegroeid tussen tengere familieleden. Hoewel ik een gezond gewicht had, werd ik overladen met uitingen van bezorgdheid en commentaar op mijn gewicht. En er was niets aan de hand!

Langzaam ontwikkelde ik een enorme haat voor dat lijf van mij, dat toch nooit goed genoeg zou zijn. Ik werd zwaarder, ongelukkiger en verstopte me zo veel mogelijk uit schaamte.

Het is me gelukt weer binnen de gezonde richtlijnen van het BMI te komen. Minder eten en meer bewegen vond ik nog het makkelijkste deel. Veel lastiger was het eigenwaarde te kweken en respect voor mijn lichaam en mezelf te krijgen.

Ik schrik van het venijn en de vijandigheid die loskomen bij een onderwerp als dit. Beide kanten van de medaille hebben er last van. Slanke mensen krijgen vervelende opmerkingen of hun gewicht en leefgewoonten en voor volleren geldt hetzelfde. Het lijkt wel een strijd op leven en dood, zo fanatiek gaat het er soms aan toe.

Wat ik, naast de denigrerende opmerkingen over het gewicht zelf, als zwaardere altijd afschuwelijk vond, is deze opmerking: ik ben slank en het zijn altijd de dikkerds (dat woord alleen al) die gemene opmerkingen maken. Dat is de kift! Alsof je als vollere vrouw per definitie ook slecht en jaloers bent.

Juist omdat ik weet hoe destructief dat is, heb ik nooit de behoefte gevoeld iemand aan te spreken op welk postuur dan ook. Mijn eigen smaak is erg divers, ik zie schoonheid in allerlei vormen en maten.

Ik heb niet de illusie dat deze post kan bijdragen tot een andere zienswijze. Maar ik wil in elk geval de boodschap uitdragen dat concurreren en vergelijken nergens toe leidt. Met mildheid naar jezelf en naar anderen kijken wel. Zelfrespect is een belangrijke basis voor in elk geval geestelijke gezondheid en ik wens dat eenieder toe.Zeer goede post. Volledig mee eens.
quote:amand1969 schreef op 19 februari 2012 @ 23:06:

[...]

1 en 6... Done them didn't like them. Die vallen af. Hou even in gedachten: ik doe niet (bewust) aan ONSjes. De enige vrouwen waar ik me door in bed laat lokken zijn vrouwen waar ik enige vorm van een relatie mee wil onderhouden. Alles moet kloppen; intellect, humor, etc, etc, lijf, etc.

Ik meet alles af aan de Gouden Standaard; Chantal...Jij neukt niet om het neuken?
quote:dimphyne schreef op 19 februari 2012 @ 23:57:

[...]

Jij neukt niet om het neuken?Nee. Ik heb ondertussen wel door dat dat regelmatig als vreemd ervaren word.
Ik vind dat niet vreemd.

Ik heb wel vaak neuken om het neuken gedaan, maar ik merk toch dat het leuker is als het totaalbeeld klopt. En dan hoeft het echt niet gelijk een relatie te worden of zijn, ook met een sv vind ik dit prettiger.
Voor een man vind ik dat wel ietwat vreemd, maar niet gek. Mannen zijn toch 99% van hun leven bezig met neuken? Dat heb ik niet bedacht hoor, schijnen echte wetenschappers te hebben onderzocht. Dus als een dame met jou van bil wil, maar misschien geen relatiemateriaal is, dan houd jij de boot af?
quote:dimphyne schreef op 19 februari 2012 @ 23:57:

[...]

Jij neukt niet om het neuken?

Als je hier diverse topics volgt zie je dat dat bij de meeste mensen niet opgaat..

Mensen (mannen en vrouwen) zoeken ook een bepaalde klik, inderdaad het totaal plaatje. Als het gaat om een ONS wellicht niet, maar Armand gaf al aan dat het hem niet om ONS-jes te doen was..
quote:Sensual_D schreef op 20 februari 2012 @ 00:05:

[...]

Als je hier diverse topics volgt zie je dat dat bij de meeste mensen niet opgaat..

Mensen (mannen en vrouwen) zoeken ook een bepaalde klik, inderdaad het totaal plaatje. Als het gaat om een ONS wellicht niet, maar Armand gaf al aan dat het hem niet om ONS-jes te doen was..Ik snap je hoor, als je hier rondleest dan zie je dat de meeste mensen wel meer zoeken dan een ONS. Maar ik reageer dus ook op Amand, en zijn postings zijn over het algemeen van een aard die je niet meer doen denken dan "rambam ma'm, I don't giv a dam". Daarom mijn verbazing.
quote:dimphyne schreef op 20 februari 2012 @ 00:03:

Voor een man vind ik dat wel ietwat vreemd, maar niet gek. Mannen zijn toch 99% van hun leven bezig met neuken? Dat heb ik niet bedacht hoor, schijnen echte wetenschappers te hebben onderzocht. Dus als een dame met jou van bil wil, maar misschien geen relatiemateriaal is, dan houd jij de boot af?

Ja, ik ben (in m'n hoofd ) heel vaak bezig met neuken. Ik doe het graag. Love it.

Het is echter niet eens dat ik de boot afhou, maar ik kan het niet zomaar op iedere willekeurig beschikbare kut vrouw. Ik voel me ook niet zomaar op m'n gemak bij iemand. Algemeen gesproken kost dat even tijd. De (algemeen aanvaarde?) perceptie dat mannen 'em overal insteken waar er maar gelegenheid geboden wordt, is mij echt vreemd.
quote:dimphyne schreef op 20 februari 2012 @ 00:11:

[...]

Ik snap je hoor, als je hier rondleest dan zie je dat de meeste mensen wel meer zoeken dan een ONS. Maar ik reageer dus ook op Amand, en zijn postings zijn over het algemeen van een aard die je niet meer doen denken dan "rambam ma'm, I don't giv a dam". Daarom mijn verbazing.De stijlvorm die ik gebruik is 'ironie'. Ik hanteer 'em niet goed genoeg, heb ik al vaker gemerkt.
quote:amand1969 schreef op 20 februari 2012 @ 00:15:

[...]

De stijlvorm die ik gebruik is 'ironie'. Ik hanteer 'em niet goed genoeg, heb ik al vaker gemerkt.Je zegt het mooi, en volgens mij bedoel je het ook nog eens goed.
Het voordeel van de twijfel krijgen is altijd fijn. Thnx.

Ik ga slapen
quote:amand1969 schreef op 20 februari 2012 @ 00:19:

Het voordeel van de twijfel krijgen is altijd fijn. Thnx.

Ik ga slapen Welterusten
Hebben we het topic nu doodge t?
blijkbaar.. er zijn geen interessante mannen meer die hun mening met ons willen delen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven