Voor de rokers onder ons....

06-08-2011 00:48 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het ook zo heerlijk om vrij snel na het klaarkomen en napuffen een sigaretje op te steken? Ik wel, maar nooit in de slaapkamer, daar vind ik sigarettenlucht vies en smerig. Dus doen mijn man en ik het in de woonkamer. Bloot op de bank...
Zoals (ik denk) Himalaya (?) zou zeggen:

Waarvan akte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
is goed hoor, doe maar, doe je wel de gordijnen dicht, zodat de buren niet schrikken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lekker roken. goed plan, steek er nu eentje op. ZOnder klaarkoms
Boeiend.

(Voor de statistieken: Wij doen dat gewoon bloot in bed)
quote:Enn schreef op 06 augustus 2011 @ 00:52:

Zoals (ik denk) Himalaya (?) zou zeggen:

Waarvan akte.En wat vind jezelf? Of rook je niet?
Een peukje na een neukje. Best lekker.
Nou, dan maar akte...
Bedankt namens alle rokers.
Dus na het neuken, lig je bloot op de bank. Je pakt je laptop en logt in bij Viva om ons dit te vertellen?

Interessant joh!
quote:_yellowlove_ schreef op 06 augustus 2011 @ 00:58:

Lekker roken. goed plan, steek er nu eentje op. ZOnder klaarkomsAhhh...
quote:egelviva schreef op 06 augustus 2011 @ 01:58:

Dus na het neuken, lig je bloot op de bank. Je pakt je laptop en logt in bij Viva om ons dit te vertellen?

Interessant joh!Ja, en het liefdeszaad druipt nog van haar af.
Een roker hoeft nooit meer terug te komen naar mijn bed. Gore stank en smaak!
@Enn

Inderdaad
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
. . . . een roker komt nie eens mijn bed in . . . .
quote:elninjoo schreef op 06 augustus 2011 @ 07:41:

Een roker hoeft nooit meer terug te komen naar mijn bed. Gore stank en smaak!Wel als zij een mentholsnoepje opzuigt of iets drink met een sterke smaak zoals jus d'orange. Een asbak leeglikken lijkt me niet wat, bah.
World of Warcraft: Legion
In ons huis mag zelfs niet gerookt worden, ik ga écht niet in de stank van een ander zitten in mijn eigen huis. Vind het zelfs a-sociaal om als roker het huis van een niet-roker te bevuilen.
quote:hans66 schreef op 06 augustus 2011 @ 09:23:

[...]

Wel als zij een mentholsnoepje opzuigt of iets drink met een sterke smaak zoals jus d'orange. Een asbak leeglikken lijkt me niet wat, bah.Alleen rokers denken dat niet-rokers dan niets meer ruiken of proeven. Iedereen met een beetje neus ruikt en proeft het meteen. Ieeeuw!
geen roker in mijn bed.
quote:sito1970 schreef op 06 augustus 2011 @ 09:26:

In ons huis mag zelfs niet gerookt worden, ik ga écht niet in de stank van een ander zitten in mijn eigen huis. Vind het zelfs a-sociaal om als roker het huis van een niet-roker te bevuilen.

Vanwege mijn astma wordt er in mijn woning niet gerookt. Op mijn verjaardagsfeesten zijn er genodigden die roken, maar die mogen dat buiten doen. Een klein beetje rook dat ze meenemen naar de woonkamer vind ik geen probleem. Rond mijn verjaardag is het vaak goed weer, dus ik kan de boel de volgende dag uitluchten, en dan ruik ik er niets meer van.

Als ik een relatie krijg wil ik per se een vrouw die niet rookt, anders gaat dat met samenwonen problemen opleveren, vrees ik.
Hans, er zijn zelf rokers die dáár geen rekening mee houden.
Dat komt helaas voor, ja, maar die zijn mijn vrienden ook niet. Omgekeerd ook niet, d.w.z. dat de rokende vrienden met hun peuk naar buiten gaan.
REU-ZE interessant.

NOT!!
quote:hans66 schreef op 06 augustus 2011 @ 09:57:

Dat komt helaas voor, ja, maar die zijn mijn vrienden ook niet. Omgekeerd ook niet, d.w.z. dat de rokende vrienden met hun peuk naar buiten gaan.

je hoort gewoon rekening te houden met niet rokers vind ik (een roker)

Ik verzoek zelfs mijn gasten op het balkon te gaan paffen wanneer er bij mij thuis een feestje is en daar niet rokers zijn.

Zo moeilijk is dat aanpassen voor een sigaretje toch niet
Hier een roker die het absoluut niet goed vindt dat er in haar huis gerookt wordt.

Ik doe het zelf ook niet. Rook niet veel, maar als ik wil roken ga ik zelf ook naar buiten. Krijg daar wel eens commentaar op zo van: maar je rookt zelf ook!

Dat zal allemaal wel zo wezen, maar ik vind dat je er een stinkhuis en vieze meubelen van krijgt dus ik wil het niet hebben. punt.

Kun je dat niet accepteren? dan denk ik dat de vriendschap of liefde over is. het gaat dan imo nl niet meer over het roken maar over respect hebben voor elkaar.

On-topic: na de sex wordt hier niet gerookt. Ga me echt niet aankleden om buiten een sigaretje te kunnen roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven