voorbinddildo

29-12-2018 15:38 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
29-12-2018 16:48
Trolliebollie.
Tjeetjekreetje
Alle reacties Link kopieren
Er valt met handen, tong, vieb net zo veel te stimuleren. En dominantie is al helemaal niets voor mij.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
29-12-2018 16:38
Omdat wanneer je als man een 'lul' in je anus wil, voorbinddildo aka neplul in dit geval, je latent homo bent.

Hij zit nog in de kast samen met de dildo.

Jezus.
Dat mensen echt zo denken O_O

Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
29-12-2018 16:38
Omdat wanneer je als man een 'lul' in je anus wil, voorbinddildo aka neplul in dit geval, je latent homo bent.

Hij zit nog in de kast samen met de dildo.
Te kort door de bocht. Ondenikbaar dat ik de enige vrouw ben die intieme zaken af en toe een bespreekt met mijn vriendinnen.
Eigelijk wil ik niet anders. Mijn vriend beseft dat onze gesprekken ook over onze verlangens bijdraagt aan betere seks, betere relatie.
anoniem_380580 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 17:01
Reden: toevoeging
15.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
29-12-2018 16:52
Jezus.
Dat mensen echt zo denken O_O
Niet uit de kast maar op de kast😜
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
29-12-2018 16:52
Jezus.
Dat mensen echt zo denken O_O
Echt he
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
29-12-2018 16:52
Er valt met handen, tong, vieb net zo veel te stimuleren. En dominantie is al helemaal niets voor mij.
Het gaat mij niet om dominantie, wel om hem optimaal zijn prostaat te stimuleren
Alle reacties Link kopieren
Iemand waar ik vroeger mee omging vertelde mij ook altijd in geuren en kleuren over haar sexleven met haar vriend maar ik bekeek haar toch echt met andere ogen toen ze mij vertelde dat haar vriend haar fistfuckte met twee handen tegelijk, hij haar 'neukte' met een Amsterdammertje op een Black and Decker boormachine en zij hem anaal fistfuckte, vond dat vrij ranzig om te horen.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, daar heb ik geen voorbinddildo voor nodig. En jij zal het niet als dominantie zien, als ik zo een ding voorbind zou me dat wel zo een gevoel geven. En ik geloof ook niet dat mijn man het zo zou waarderen als ik met vriendinnen zou bespreken hoe wij vrijen. Ik zou hoogstens eens door laten schemeren dat we pret hebben gehad, maar de details....neuh.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
29-12-2018 17:07
Iemand waar ik vroeger mee omging vertelde mij ook altijd in geuren en kleuren over haar sexleven met haar vriend maar ik bekeek haar toch echt met andere ogen toen ze mij vertelde dat haar vriend haar fistfuckte met twee handen tegelijk, hij haar 'neukte' met een Amsterdammertje op een Black and Decker boormachine en zij hem anaal fistfuckte, vond dat vrij ranzig om te horen.
Niks groters?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik gebruiken regelmatig een voorbinddildo. Ik vind het lekker om ook eens geneukt te worden en zij vind het leuk mij te zien genieten. Er wordt ook wel iets dominants in haar wakker.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
29-12-2018 17:12
Nogmaals, daar heb ik geen voorbinddildo voor nodig. En jij zal het niet als dominantie zien, als ik zo een ding voorbind zou me dat wel zo een gevoel geven. En ik geloof ook niet dat mijn man het zo zou waarderen als ik met vriendinnen zou bespreken hoe wij vrijen. Ik zou hoogstens eens door laten schemeren dat we pret hebben gehad, maar de details....neuh.
Tja. Heb kleine handen en via een voorbinddildo heb ik mijn handen vrij. Het dominante gevoel begrijp ik omdat ik bepaal of hem lief of hard ga neuken.
Intime zaken bespreek ik met 3 vriendinnen als wij daar behoefte aan hebben. Soms enkel vermelden dat er pret hebben gehad en bij gedeelde intresses zoals kindrebel het verwoorde.
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
29-12-2018 17:25
Mijn vriendin en ik gebruiken regelmatig een voorbinddildo. Ik vind het lekker om ook eens geneukt te worden en zij vind het leuk mij te zien genieten. Er wordt ook wel iets dominants in haar wakker.
Intersant. Was het jouw voorstel om door je vriendin geneukt te worden? Hoe reageerde je vriendin? Wat maakt het zo lekker?
Alle reacties Link kopieren
Niets van doen met latent homo zijn. Net zo min als dat het geval zou zijn als je 'n vrouw anaal neukt.

De anus (m/v) is rijk aan zenuwuiteinden, gevoelige en daardoor erotische zone. Plus bij de man moet je wel via die weg om de prostaat te kunnen masseren. Man bij vrouw anaal nemen is, wat mij betreft, meer psychisch. Fysiek voelt 'n kut prettiger aan. Meer 'omvattender' zeg maar. Overal warm en contact. Maar door het psychische aspect, is de geilheid van anaal weer intenser.

Als je het te veel gaat anal-yseren is het eigenlijk niet leuk meer, dus ga ik verder ook maar niet doen. Ik accepteer wat ik prettig vind.

Dus pak die voorbind-dinges en doe je vriend 'n plezier. Je geeft toch om hem?!
.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
29-12-2018 17:12
Nogmaals, daar heb ik geen voorbinddildo voor nodig. En jij zal het niet als dominantie zien, als ik zo een ding voorbind zou me dat wel zo een gevoel geven. En ik geloof ook niet dat mijn man het zo zou waarderen als ik met vriendinnen zou bespreken hoe wij vrijen. Ik zou hoogstens eens door laten schemeren dat we pret hebben gehad, maar de details....neuh.
bdsm-achtige sex hoeft voor mij niet. Die dwang... Een man lief, sensueel of hard nemen zeg ik geen nee tegen.
Alle reacties Link kopieren
julyvoorts schreef:
29-12-2018 15:50
zo wijs ben je dus niet. Hij heeft een adversie voor mannen op relationeel en sexueel gebied
Een adversie zelfs..
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn DE aandachtspunten voor een voorbinddildo? wat zijn goede winkels?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
29-12-2018 18:00
Een adversie zelfs..
Ieder zijn voordeur
julyvoorts schreef:
29-12-2018 16:41
Welk zeer positieve effecten op de relatie heeft het neuken van je vriend? Welke zaken zijn postief veranderd? Merk je het verschil als hij je anaal neemt? Bedoel hij voelt nu zelf hoe 't is. Wat maakt het voor jouw dan geil om je vriend te neuken. Als vrouw voel je toch niks van de penetratie?


Bij ons is er geen sprake van gene, wij bespreken open ook onze onze seksuele wensen.
Als ik je goed begrijp stimuleer ik dus zijn p-spot wat nog intenser is dan hij met zo'n p-spot dildo.
Ik kan niet iets specifieks noemen dat er is veranderd in de relatie, behalve dat het gevoel van ‘alles is bespreekbaar’ erg is versterkt en dat vind ik heel prettig.

Ook het feit dat ik ‘de gever’ ben op dit gebied brengt een andere dynamiek. Heel verfrissend. Geeft mij een gevoel van macht en dat vind ik lekker en geil. Mijn vriend heeft nooit anale seks met mij dus of daar ook iets verandert kan ik je niet vertellen.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 18:10
Ik kan niet iets specifieks noemen dat er is veranderd in de relatie, behalve dat het gevoel van ‘alles is bespreekbaar’ erg is versterkt en dat vind ik heel prettig.

Ook het feit dat ik ‘de gever’ ben op dit gebied brengt een andere dynamiek. Heel verfrissend. Geeft mij een gevoel van macht en dat vind ik lekker en geil. Mijn vriend heeft nooit anale seks met mij dus of daar ook iets verandert kan ik je niet vertellen.
Hoezo heeft je vriend nooit anale sex met jouw? Dat hoor ik voor het eerst. Ben jij buiten de liefde/sex in je relatie de dominante van jullie twee?

Het gevoel dat alles bespreekbaar is in mijn geval verstekt omdat mijn vriend een van zijn verlangens heeft uitgesproken wat ik meer dan waardeer. Eigelijk wil ik niets anders meer. Zo relaxed.

Doel je op de andere dynamiek dat hij niks anders kan dan relaxed afwachten hoe jij hem gaat verwennen. Hij alles los moet laten.
julyvoorts schreef:
29-12-2018 18:31
Hoezo heeft je vriend nooit anale sex met jouw? Dat hoor ik voor het eerst. Ben jij buiten de liefde/sex in je relatie de dominante van jullie twee?

Het gevoel dat alles bespreekbaar is in mijn geval verstekt omdat mijn vriend een van zijn verlangens heeft uitgesproken wat ik meer dan waardeer. Eigelijk wil ik niets anders meer. Zo relaxed.

Doel je op de andere dynamiek dat hij niks anders kan dan relaxed afwachten hoe jij hem gaat verwennen. Hij alles los moet laten.
Mijn vriend heeft geen anale seks met mij omdat ik daar geen reet aan vind. Dat heeft verder niets met dominantie te maken.

Bij ons kwamen de verlangens van twee kanten, ik had ook ergens een verkangen km af en toe een pik te hebben. Ik vind het heerlijk. Andere dynamiek omdat ik de leiding heb, het tempo bepaal. En als je degene bent die penetreert brengt dat echt iets heel anders. Althans voor mij wel.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 18:38
Mijn vriend heeft geen anale seks met mij omdat ik daar geen reet aan vind. Dat heeft verder niets met dominantie te maken.

Bij ons kwamen de verlangens van twee kanten, ik had ook ergens een verkangen km af en toe een pik te hebben. Ik vind het heerlijk. Andere dynamiek omdat ik de leiding heb, het tempo bepaal. En als je degene bent die penetreert brengt dat echt iets heel anders. Althans voor mij wel.
intersant. Ikzelf kijk afhangkelijk van mijn mood op 'pegging' uitgekomen wat mijn vriend ook af en toe aan het bekijkt. Dus wederzijdse intresse.

Jij hebt al ervaring met voorbinddildo en broekje; vertel eens; wat zijn de aandachtpunten van zo'n voorbinddildo en dildo broekje waaraan ik moet denken bij aanschaf ? Wat zijn waarom echt aanraders. Vriend speelt al met zo'n Aneros Trident Maximus en heeft een 7 inch zuignap dildo voor in de douche.
julyvoorts schreef:
29-12-2018 18:50

Jij hebt al ervaring met voorbinddildo en broekje; vertel eens; wat zijn de aandachtpunten van zo'n voorbinddildo en dildo broekje waaraan ik moet denken bij aanschaf ? Wat zijn waarom echt aanraders. Vriend speelt al met zo'n Aneros Trident Maximus en heeft een 7 inch zuignap dildo voor in de douche.
Wij hebben deze:
https://www.amazon.co.uk/Aslan-Leather- ... B00K6BOLXA

Stevig leer dat aan alle kanten goed passend vast gegespt kan worden zodat er niets schuift. En goed schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 19:10
Wij hebben deze:
https://www.amazon.co.uk/Aslan-Leather- ... B00K6BOLXA

Stevig leer dat aan alle kanten goed passend vast gegespt kan worden zodat er niets schuift. En goed schoon te maken.
Wat is een fijne dildo-lengte voor zo'n voorbinddildo ?
Tjeetjekreetje schreef:
29-12-2018 18:10
Ieder zijn voordeur
ik hou het ook bi voordeurgebruik, de achterdeur blijft gesloten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven