voorbinddildo

29-12-2018 15:38 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Alle reacties Link kopieren
tja , ieder zen meug he , je hebt hier duidelijk voor en tegen , maw. kicken of afknappen.

Dat mag best en is ook normaal , maar oordeel niet over wie een andere mening heeft zou ik zeggen...

fijn 2019 iedereen met veel positieve stimulatie zoals jij die wenst ;-)
Mijn ex vriendin neukte mij regelmatig.
Ze kon mijn pik laten spuiten, zonder hem aan te raken. Prostaat orgasme
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1x een jonge met voorbinddildo mogen nemen. En het is echt een van de beste seks ervaringen die ik ooit heb gehad! Je voeld idd niks of je moet miss zo'n eentje kopen die dan bij jou ook naar binnen gaat. Maar een keer in de positie van de man kunnen staan is zo machtig. Dat jij aan hem kunt vragen of het nog gaat en of het niet te snel gaat. En dan tijdens doggie een hand op de rug en eentje op de zij. Ik hoop dat als jullie het doen je even veel plezier als mij zult hebben. Het is echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Delete
anoniem_381454 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 13:18
98.41% gewijzigd
Dit is wel een ander orgasme dat gewoon neuken he`...je kunt er sws voor kiezen om een voorbind dildo te kiezen die ook een dildo heeft voor jou...dan merk je tenminste ook "intern" dat jij hem neukt....
Het is gelukkig steeds meer on trend en mannen zijn steeds meer anaalsgieriger zeg maar hahaha... fijn dat je de rollen eens om kunt draaien
julyvoorts schreef:
29-12-2018 15:38
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Heb je het ondertussen al gedaan? Ben gewoon nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens ontdekken en doen ipv vragen stellen😉
Ik vind het opwindend om mijn mannetje zo te verwennen...
Alle reacties Link kopieren
Ook hier heeft mijn mannelijke wederhelft de moed bij elkaar geraapt en aangegeven dat een prostaatmassage hem wel wat leek.
Het koste hem veel moeite, het blijft een taboe, want dadelijk lijk je homo.
Flauwekul natuurlijk. Ook bij een man zitten daar mega veel zenuwpunten.
We hebben het geprobeerd en hij is heel heftig ( veel, lang) klaar gekomen.
Het hoeft van hem niet elke keer, maar zo af en toe is wel leuk.
Wat het jou brengt?
Vindt je het niet geil om je partner te zien genieten? En bovendien, hij vertrouwd jou helemaal...
Als je het om draait, wat brengt het hem om jou te beffen of vingeren?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag nog een uitgebreide sessie gedaan. Vrouw flink laten squirten. Zij bij mij met een aneros verwent. Ding erin laten zitten en tijdens het neuken kon ik de aneros zelf op het laatst beetje sturen. Hier ebt het taboe steeds meer weg. Dus dames en heren ga op ontdekkingsreis!
Alle reacties Link kopieren
harrie73 schreef:
13-03-2019 16:31
Vanmiddag nog een uitgebreide sessie gedaan. Vrouw flink laten squirten. Zij bij mij met een aneros verwent. Ding erin laten zitten en tijdens het neuken kon ik de aneros zelf op het laatst beetje sturen. Hier ebt het taboe steeds meer weg. Dus dames en heren ga op ontdekkingsreis!
Ik heb even gegoogled want ik had/heb nog nooit gehoord van de Aneros en dit lijkt me wel iets om te proberen met mn lover! Mag ik vragen welk 'type' jij hebt want ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel verschillende soorten en prijzen....
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 tientjes bij een sexshop....
Een steel van een stuk gereedschap doet zijn werk ook wel.
Alle reacties Link kopieren
harrie73 schreef:
13-03-2019 19:51
Ongeveer 2 tientjes bij een sexshop....
Een steel van een stuk gereedschap doet zijn werk ook wel.
Hahha, 2 tientjes klinkt heel wat beter dan wat ik op internet het gevonden tot nu toe ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ach niet bang zijn om eens een sexshop te bezoeken. En eens wat vragen te stellen. Je ziet ze toch niet weer. En als het wel goed bevalt ga je eens vaker en dan gaat de drempelvrees afnemen
Anniexx schreef:
13-03-2019 20:43
Hahha, 2 tientjes klinkt heel wat beter dan wat ik op internet het gevonden tot nu toe ;-)
Je moet er wat voor over hebben
harrie73 schreef:
13-03-2019 19:51
Een steel van een stuk gereedschap doet zijn werk ook wel.
En het staat leuk, zo'n kloofbijl die uit je kont steekt.
:HA:
spraakwaterval schreef:
15-03-2019 11:27
En het staat leuk, zo'n kloofbijl die uit je kont steekt.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ach ja. De kunststoffen dildo kwam ook niet uit de lucht vallen. Vroeger had je deegrollers en bedknoppen op die oude ledikanten als buttpluggen.
Beetje creatief zijn dames en heren niet alles was gelijk uitgevonden en te koop in de winkel.
spraakwaterval schreef:
15-03-2019 11:27
En het staat leuk, zo'n kloofbijl die uit je kont steekt.
En dan zo nog 'n blokje hout kloven.
Alle reacties Link kopieren
julyvoorts schreef:
29-12-2018 15:38
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Hij is een homo en dan mag jij zijn poepgaatje oprekken! Daar bedank je toch voor? Neukt hij jouw poepgaatje ook tot een rondje?
HenkJan1 schreef:
28-03-2019 19:32
Hij is een homo en dan mag jij zijn poepgaatje oprekken! Daar bedank je toch voor? Neukt hij jouw poepgaatje ook tot een rondje?
Wat een domme reactie.
Je weet schijnbaar niet eens wat een homo is.
en al een voorbind dildo gebruikt
zou dat zelf miss een keer mee willen maken
Alle reacties Link kopieren
Pfoe is al een hele tijd een fantasie van me. Lijkt me zo spannend om een keer mee te maken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je contact leggen met Gila (degene die voor jou reageerde). Zij wil het ook wel misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een hele tijd niet actief geweest op dit forum, zolang zelfs dat ik mijn inlognaam en wachtwoord vergeten was. Dus even een nieuwe aangemaakt.

Ontopic:

Ik ben blij dat het taboe over dit onderwerp steeds minder lijkt te worden.
Mijn vriendin en ik hebben een jaar of twee geleden ook een voorbinddildo gekocht en deze gebruiken wij zo nu en dan met veel plezier van ons alle twee.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
29-07-2019 20:40
Misschien kan je contact leggen met Gila (degene die voor jou reageerde). Zij wil het ook wel misschien.
Ik heb het toevallig vandaag met mn vriendin er over gehad en ze reageerde niet echt goed. Maaaar heb gezegd zou een heel leuk kado voor mn verjaardag zijn. Nu hopen en afwachten maar ben er bang voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven