voorbinddildo

29-12-2018 15:38 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Alle reacties Link kopieren
welke posities zijn aanraders om het lang vol te houden.?
julyvoorts schreef:
29-12-2018 19:14
Wat is een fijne dildo-lengte voor zo'n voorbinddildo ?
Maakt niet uit. Wat je vriend lekker vindt.
julyvoorts schreef:
29-12-2018 19:57
welke posities zijn aanraders om het lang vol te houden.?
Wij hebben een voetenbank die helpt bij de perfecte doggy. Mijn heupen en zijn kont op dezelfde hoogte. Ik kan gewoon rechtop staan wat de meeste bewegingsruimte en controle geeft. Dan kan het zelfs zonder handen. ;)
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 20:10
Maakt niet uit. Wat je vriend lekker vindt.
ik stel deze vraag omdat die aneros wel werkt en die https://www.pipedreamproducts.com/showd ... =PD5307-11 het langer duurt voordat dat fijne gevoel er is.
Alle reacties Link kopieren
induk dat ie aan het formaat/omtrek van de dildo moet wennen. Zou zelf een strapondildo kiezen die speciaal voor prostaat stimulatie gemaakt is. Maar welke...?
anoniem_380580 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 20:28
Reden: verduidelijking
11.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 20:16
Wij hebben een voetenbank die helpt bij de perfecte doggy. Mijn heupen en zijn kont op dezelfde hoogte. Ik kan gewoon rechtop staan wat de meeste bewegingsruimte en controle geeft. Dan kan het zelfs zonder handen. ;)
Intersant. Met welk standjes wissel je perfecte doggy af zodat je voor variatie zorgt ?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelovelijk preutse antwoorden opmerkingen hier.
Wat is er leuk aan? Weten wij inderdaad niet, maar wat ik me zo kan voorstellen is:
  • Anus is ook een erotische zone en is weer eens wat anders
  • Je houdt een piemel over... waardoor je twee erotische gebieden in één keer kunt pakken (ofwel, je kunt 'm neuken en aftrekken tegelijkertijd)
  • Iedereen heeft zo zijn of haar (sex)fantasie, en dit kan er eentje van je partner zijn
  • Prostaat raken of niet, is niet zo heel belangrijk... ik zou vooral klein/dun beginnen
Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor shoppen:
https://miss-yvonne.nl (onder "speelgoed voor volwassenen").


Voor jou is er niet veel aan, anders dan het opgeilen van je vriend.
Maar je zou natuurlijk ook voor een strap-on kunnen gaan met dildo voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
julyvoorts schreef:
29-12-2018 15:38

Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel.
Er zijn ook voorbinddildo's die de draagster enigzins stimuleren
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt de fetisj; pegging over een man?
Alle reacties Link kopieren
Dat hij óf latent homo is maar op zijn minst bisexueel anders wil je geen lul in je anus als man.

En nu oogjes dicht en snaveltjes toe.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
30-12-2018 20:04
Dat hij óf latent homo is maar op zijn minst bisexueel anders wil je geen lul in je anus als man.

En nu oogjes dicht en snaveltjes toe.
Waardoor kom jij erbij dat hij een echte lul in zijn anus wil. Een voorbinddildo is geen echte lul.
Alle reacties Link kopieren
De vorm van een lul dan, anaal genomen worden door een penisvormig voorwerp....pfffff.

Straks staat ie op Grindr.
Aan de ene zit een man en aan de andere een vrouw. Dat is op zich wel een verschil.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
30-12-2018 20:36
Aan de ene zit een man en aan de andere een vrouw. Dat is op zich wel een verschil.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon gay en dat is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het overduidelijk ook wel interessant, want dit topic staat vol met je gekwaak. Wil je t soms een keer proberen?
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
30-12-2018 20:52
Je vindt het overduidelijk ook wel interessant, want dit topic staat vol met je gekwaak. Wil je t soms een keer proberen?
Zie het probleem niet in de ogen van pegging. Eerder mooi dat een man beseft dat dit hem genot geeft die ik hem wat graag ga geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik had t tegen pusswithoutboots:)
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op deze topics :idee:
seks/anaaldilo-van-vriend-ontdekt/list_ ... p=28623649#
seks/aanraders-strapon-winkel-en-prives ... #p28622513
seks/is-een-ruimdenkende-date-een-pr/li ... ges/412817
relaties/tips-om-relaxed-inkopen-doen-a ... #p28678163
nounou
Alle reacties Link kopieren
Als ik mee ga met pusswithouboots zou iedere man die zijn vrouw anaal neukt dus ook (latent) homo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Meeste van mijn partners vonden het na enig aandringen een hele bijzondere en bevrijdende ervaring. Ook uitgesproken machomannen heb ik kwetsbaar en klein zien worden na anale stimulatie.
Prachtig om te zien hoe ze transformeren naar een veel openere man.
Google maar eens op de-armoring. Het gaat verl verder dan alleen fysiek plezier en genot.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
31-12-2018 12:56
Meeste van mijn partners vonden het na enig aandringen een hele bijzondere en bevrijdende ervaring. Ook uitgesproken machomannen heb ik kwetsbaar en klein zien worden na anale stimulatie.
Prachtig om te zien hoe ze transformeren naar een veel openere man.
Google maar eens op de-armoring. Het gaat verl verder dan alleen fysiek plezier en genot.
Dankjewel. Dat klikt prachtig! Heb 't voordeel dat ik meneer niet moet overhalen. Leuk via seks/de-armoring-van-de-man-vrouw/list_messages/434436 verder praten over de-armoring.
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen zoveel vrouwen tegenwoordig 'de man' zijn in een relatie? Ik vind dat echt zo raar dat doorgeslagen gedoe. Moet er niet aan denken om mijn partner 'klein en kwetsbaar' in foeteshouding te zien liggen nadat ik zijn anus heb opgerekt met een dildo, tjonge jonge.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
31-12-2018 16:40
Waarom willen zoveel vrouwen tegenwoordig 'de man' zijn in een relatie? Ik vind dat echt zo raar dat doorgeslagen gedoe. Moet er niet aan denken om mijn partner 'klein en kwetsbaar' in foeteshouding te zien liggen nadat ik zijn anus heb opgerekt met een dildo, tjonge jonge.
Zijn twee vrouwen die elkaar neuken ook doorgeslagen? Waarbij er een van de vrouwen 'de man' moet zijn...
Waarom is het doorgeslagen gedoe?
Hangt ook af waar je de nadruk op legt. Het geven van plezier door zijn prostaat te stimuleren via een voorbinddildo. Ervaren hoe het is om te ontvangen en te geven op een liefdevolle manier. Dat vindt ik fijn en opwindend. Het is mooi om hiermee te verwennen op een liefdevolle manier.
"Om mijn partner in de foeteshouding te zien liggen nadat ik zijn anus heb opgerekt met een dildo" ik moest direct aan die bdsm-zaken, dwang denken wat bij mij afstotend werkt.
Wat mensen wel niet allemaal weten te verbinden als zoiets simpels als anale seks. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven