voorbinddildo

29-12-2018 15:38 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij nieuwschierig is om anale sex via zo'n voorbinddildo samen te ontdekken? Hij is hetro en speelde voor onze relatie met zo'n anaaldildo voor mannen.
Wat maakt het voor hem en mij intersant? Heb 't eens besproken maar bij mijn vriendinnen is een vinger bij hun vriend zijn anus is een no-go.
Hoe draagt dit bij aan het mannelijk en vrouwelijk seksueel genot?
Wat voel ik dan als ik hem 'neuk' in de voorbinddildo i.t.t een penis zit geen gevoel. Wat maakt hem voor hem zo intersant?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft die hoop dus ook. En je vriend plezieren geeft jou toch ook genot?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je al die vragen aan je vriend moet stellen.

Anaal geneukt worden heeft niks te maken met homoseksualiteit, er zijn genoeg hetero mannen die het erg lekker vinden.

Ik zelf zou er niet opgewonden van worden als mijn man dat zou willen.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
zilverlach schreef:
29-12-2018 15:41
:HA:

Maar even serieus, als jij niet nieuwsgierig bent, maar hij wel, dan is het voor hem een genot en dien jij slechts als werktuig. Lijkt het jou niet opwindend om hem inwendig te bevredigen?
Ik ben de enige van mijn vriendinnen die een vriend heeft die kenbaar heeft gemaakt dat hij door mij geneukt wil worden. Vragen hoe 't is om je vriend te nemen, wat het met je en de relatie doet, verbeterd de anale sex hierdoor omdat hij nu eens ontvangt i.p.v. geeft?
Wat maakt 't zo intens gevoel voor hem ?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
29-12-2018 15:55
To heeft wel meer “apart” taalgebruik

Nou ja, ik lees het niet alleen bij deze TO maar in bijna elk topic waarin het woord 'nieuwsgierig' wordt gebruikt.

Waarom de vriend van TO het 'intersant' vindt om anaal geneukt te worden door een 'hetro' met voorbind-dildo weet ik ook niet.
Misschien omdat hij dat lekker vindt, ofzo.

Alle reacties Link kopieren
julyvoorts schreef:
29-12-2018 16:08
Ik ben de enige van mijn vriendinnen die een vriend heeft die kenbaar heeft gemaakt dat hij door mij geneukt wil worden. Vragen hoe 't is om je vriend te nemen, wat het met je en de relatie doet, verbeterd de anale sex hierdoor omdat hij nu eens ontvangt i.p.v. geeft?
Wat maakt 't zo intens gevoel voor hem ?
Dus hij neukt jou al anaal? Dan weet je toch hoe dat voelt?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
julyvoorts schreef:
29-12-2018 16:08
Ik ben de enige van mijn vriendinnen die een vriend heeft die kenbaar heeft gemaakt dat hij door mij geneukt wil worden. Vragen hoe 't is om je vriend te nemen, wat het met je en de relatie doet, verbeterd de anale sex hierdoor omdat hij nu eens ontvangt i.p.v. geeft?
Wat maakt 't zo intens gevoel voor hem ?
Bespreek het met hem en kom er achter door het te proberen. Of niet.
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
29-12-2018 16:01
Hij heeft die hoop dus ook. En je vriend plezieren geeft jou toch ook genot?
Hem helemaal wil maken is een van de mooiste dingen. En dat hij zich bloot geeft door zijn verlangens kenbaar te maken dat waardeer ik.
vorige vrienden waren niet zo relaxed. Owja, wel bij de vrouw maar ontvangen ho maar.
Alle reacties Link kopieren
Ram dat ding erin dan heb je je antwoorden
julyvoorts schreef:
29-12-2018 16:08
Ik ben de enige van mijn vriendinnen die een vriend heeft die kenbaar heeft gemaakt dat hij door mij geneukt wil worden. Vragen hoe 't is om je vriend te nemen, wat het met je en de relatie doet, verbeterd de anale sex hierdoor omdat hij nu eens ontvangt i.p.v. geeft?
Wat maakt 't zo intens gevoel voor hem ?
Ik neuk mijn vriend regelmatig met een strap-on. Ik voel geen fysiek seksuele prikkels maar vind het wel erg leuk en geil om te doen. Soms lief, soms pak ik hem wat harder aan.

Het is even oefenen en goed materiaal is ook wel handig. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt en je geen gene meer voelt kun je heel wat plezier hebben samen.

Het heeft een zeer positief effect op onze relatie. Niet zo gek natuurlijk. Het is fijn als je verlangens bevredigd worden en het is fijn om iemand dat te geven.
Alle reacties Link kopieren
joh hebben julllie het onderling er nooit over gehad met vriendinnen? bij mij kwam 't gisteren ter sprake. Geen van mijn vriendinnen heeft er ervaring mee. Dus vandaar de vragen.
En vragen personelijk vragen aan mijn vriend duurt even omdat hij voor werk in het buitenland zit.
JollyRider schreef:
29-12-2018 16:09
Dus hij neukt jou al anaal? Dan weet je toch hoe dat voelt?
Zij heeft geen prostaat lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 16:09
Bespreek het met hem en kom er achter door het te proberen. Of niet.
Ja. Wel met een echte penis.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
29-12-2018 16:01
Dan is het misschien denkbaar dat dat voor hem ook leuk is?

Hoe simpel kan het zijn.

Alle reacties Link kopieren
heb zelf geen ervaring ermee maar een man zou een intenser orgasme kunnen hebben als ook de prostaat gestimuleerd word , moet je maar eens opzoeken...

vrouwen kunnen ook genieten van anale seks (niet allemaal ) maar dat moet dan toch iets anders zijn dat gestimuleerd word , voor zover ik weet hebben die geen prostaat ;-)
julyvoorts schreef:
29-12-2018 16:18
Ja. Wel met een echte penis.
Als die penis antwoord geeft, vooral doen.
Alle reacties Link kopieren
Tjeetjekreetje schreef:
29-12-2018 16:14
Ram dat ding erin dan heb je je antwoorden
Tuurlijk.
WTF :facepalm:

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
29-12-2018 16:28
Tuurlijk.
WTF :facepalm:
Het lijkt mij een relevante optie
Alle reacties Link kopieren
Omdat wanneer je als man een 'lul' in je anus wil, voorbinddildo aka neplul in dit geval, je latent homo bent.

Hij zit nog in de kast samen met de dildo.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
29-12-2018 16:22
Als die penis antwoord geeft, vooral doen.
Niet iedere man met een penis die stijf wordt geeft een bevestigend antwoord om een bepaalde vorm van seks te hebben.
anoniem_361879 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 16:42
4.87% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
29-12-2018 16:17
Ik neuk mijn vriend regelmatig met een strap-on. Ik voel geen fysiek seksuele prikkels maar vind het wel erg leuk en geil om te doen. Soms lief, soms pak ik hem wat harder aan.

Het is even oefenen en goed materiaal is ook wel handig. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt en je geen gene meer voelt kun je heel wat plezier hebben samen.

Het heeft een zeer positief effect op onze relatie. Niet zo gek natuurlijk. Het is fijn als je verlangens bevredigd worden en het is fijn om iemand dat te geven.
Welk zeer positieve effecten op de relatie heeft het neuken van je vriend? Welke zaken zijn postief veranderd? Merk je het verschil als hij je anaal neemt? Bedoel hij voelt nu zelf hoe 't is. Wat maakt het voor jouw dan geil om je vriend te neuken. Als vrouw voel je toch niks van de penetratie?


Bij ons is er geen sprake van gene, wij bespreken open ook onze onze seksuele wensen.
Als ik je goed begrijp stimuleer ik dus zijn p-spot wat nog intenser is dan hij met zo'n p-spot dildo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook tamelijk respectloos dat jij dit soort intieme zaken met je vriendinnen bespreekt.

Krijg ook het idee bij jouw posts dat je je erg verveeld en onzin hier op het forum zet om te kijken hoe er wordt gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
p-spot? Lees ik voor het eerst. Ik stimuleer regelmatig anaal, maar hem nemen met een dildo zien we beiden niet zitten.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Tjeetjekreetje schreef:
29-12-2018 16:34
Het lijkt mij een relevante optie

Trolliebollie.

Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
29-12-2018 16:41
Ik vind het ook tamelijk respectloos dat jij dit soort intieme zaken met je vriendinnen bespreekt.

Krijg ook het idee bij jouw posts dat je je erg verveeld en onzin hier op het forum zet om te kijken hoe er wordt gereageerd.
Eens maar iedereen mag vragen wat ie wil. En we reageren er toch op. Boter op ons hoofd
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
29-12-2018 16:44
p-spot? Lees ik voor het eerst. Ik stimuleer regelmatig anaal, maar hem nemen met een dildo zien we beiden niet zitten.
Wat houdt je tegen om hem met een dildo te nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven