Vraagje over trio

06-10-2011 22:18 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

ik lees hier al een hele tijd mee maar heb nu een besloten om zelf een account aan te maken want ik zit al een tijdje met een vraag.

Ik ben 17 jaar en heb een relatie van 1.5 jaar. Wij hebben samen zeer spannende seks en alles er omheen. Na vier maanden begon ik te fantaseren over trio's. Uiteindelijk is dit met een van mijn beste vrienden gebeurt. Eerst fantaseerde ik er met mij vriendin over en later met die goede vriend en mijn vriendin via msn en dan hadden we daarna hele spannende seks. Na een familie weekend hebben we besloten de vriend te laten komen en van het een kwam het ander. We hadden afgesproken dat zij alles mocht doen maar als een van ons iets niet wou dan deden we het gewoon niet. Na deze trio is onze relatie heel erg vooruit gegaan. Je krijgt dan echt een gevoel dat je nog meer van elkaar houd en om elkaar geeft. Later hebben we het met carnaval nog twee keer gedaan met dezelfde vriend.

Nou was mijn grote vraag: zijn er hier net zo jonge mensen als mij die ditzelfde op deze leeftijd hebben meegemaakt en hoe heb jij dit ervaren?

Alvast bedankt

en ik hoop dat ik het een beetje goed verteld hebt

Gr Bas
@bas

ik was 20 volgens mij.

Heb het ook pas 3x gedaan....

Beviel goed, wel met een bekende! mijn beste vriendin zelfs.

moet er niet aan denken met een anders erbij tedoen!

@zwitsal

Ik heb geen ander nodig hoor! Ons sexleven was zoiezo altijd al prima! alleen wat ik er super aan vind.

Is dat ik totaal onderdanig ben in bed.

Onze triomeid is juist dominant.

\en houd eigenlijk van tegenovergestelde sex als mij

ik vind het geweldig dat mijn vriend op een andere manier sex kan hebben!

En tja, stiekem is het heerlijk met een vrouw erbij en seks te hebben met een vrouw. Juist omdat ik jong ben wil ik experimenteren. Ik heb al een vaste relatie vanaf mijn 16e. Dus het is leuk om dit alsnog te kunnen doen. Juist samen met mijn partner!

@istar

juist de dagen erna super geil!maar niet meer om elkaar geven inderdaad. dat ervaar ik ook niet
@bas

ik was 20 volgens mij.

Heb het ook pas 3x gedaan....

Beviel goed, wel met een bekende! mijn beste vriendin zelfs.

moet er niet aan denken met een anders erbij tedoen!

@zwitsal

Ik heb geen ander nodig hoor! Ons sexleven was zoiezo altijd al prima! alleen wat ik er super aan vind.

Is dat ik totaal onderdanig ben in bed.

Onze triomeid is juist dominant.

\en houd eigenlijk van tegenovergestelde sex als mij

ik vind het geweldig dat mijn vriend op een andere manier sex kan hebben!

En tja, stiekem is het heerlijk met een vrouw erbij en seks te hebben met een vrouw. Juist omdat ik jong ben wil ik experimenteren. Ik heb al een vaste relatie vanaf mijn 16e. Dus het is leuk om dit alsnog te kunnen doen. Juist samen met mijn partner!

@istar

juist de dagen erna super geil!maar niet meer om elkaar geven inderdaad. dat ervaar ik ook niet
Oke killerlady, nou gelukkig vond jij het heel fijn haha.

Ik begin er niet aan. Voel me er niet door aangetrokken (vrouwen). Maar goed hoef het niet te doen gelukkig
quote:zwitsal_nijntje schreef op 06 oktober 2011 @ 23:27:

Oke killerlady, nou gelukkig vond jij het heel fijn haha.

Ik begin er niet aan. Voel me er niet door aangetrokken (vrouwen). Maar goed hoef het niet te doen gelukkig

Hoow even voorop!

Ik voel me niet aangetrokken tot vrouwen in het algemeen!

Raar maar waar...

snap zelf niet waarom op die ene vrouw wel..zou het ook niet kunnen met een andere vrouw. endat weet mijn partner ook...

Als ik geen oudere vriend zou hebben...

en buitenom dat, dat ik door mijn situatie, vroeg volwassen moest worden.

Ik hier nooit aan toe was geweest...

en tja uit mijn mond?

Zo jong moet je er nog niet aan beginnen...

raar he dat ik dat zeg?
hmm haha apart killerlady.

Hoe oud is je vriend dan?

Nee dat vind ik zelf ook niet (iig niet als je beide nog 17 bent. Als je een oudere vriend hebt dan denk je er misschien eerder aan inderdaad)

Gelukkig zijn vriend en ik beiden 19 en komt dit echt nog lang niet aan bod. Ik heb het er wel eens met hem over als ik weer eens een topic lees maar hij wilt het niet. Dus dat scheelt
Ik ga nu slapen, dus lees je berichtje morgen!

Nee zo gek vind ik het niet.

je eigen situatie is natuurlijk anders dan andere.
"quote: Sjors1988 schreef op 06 oktober 2011 @ 22:55 :

Het is toch nog niet vrijdag? Nog niet nee. Maar TO is wel vroeg met meer dingen ."

*grinnik*

Ben spontaan toe aan de vrijmibo!
Common sense is not so common.
Voltaire
Ik heb op 17-jarige leeftijd eens meegedaan met een vriendin en haar vriend, op hun initiatief. Leuk, spannend, lekker, maar daarna niet meer gedaan.

Wel op mijn 25-e een mmv trio, en dat wil ik graag nog eens.

Maar nu heb ik een relatie en mijn vriend is net als ik experimenteel ingesteld. Hij is echter een (heel) stuk minder ervaren en droomt van een vvm trio. Ik begrijp zijn fantasie en daarom denk ik dat we dat over een x-tijd, als we er beiden aan toe zijn en het ervan komt, graag doen. Maar puur omdat ik hem de ervaring gun, en inderdaad van hem hou. Ik weet niet of ik erop zal kicken hem met een ander bezig te zien en we hebben voorlopig zeker nog genoeg aan elkaar.

TO fijn dat je op deze leeftijd met vertrouwde mensen kunt experimenteren. Laat alleen niet altijd alles spanning en sensatie zijn, geniet ook van het 'normale' want je hebt nog even te leven hè. Als het goed is.
Ook wel eens een trio gehad, ik was 17 of 18.

Niet met mijn huidige partner maar met 2 SV-tjes van toen. Heerlijk om zo verwend te worden.

Moet er nu niet meer aan denken. Vind 1 man meer dan zat en zal het ook nooit als boost voor mijn relatie gebruiken.

En wat men zegt over jong? Tja je bent dan nog zo lekker onbezonne. Nu zou ik nadenken over de gevolgen, beren op de weg zien etc. Toen niet, het diende zich aan en ik genoot er van.

TO, geniet er van dat het jullie een boost gegeven heeft, recht toe recht an kan altijd nog!
Ooit gedaan. Maar was wel wat ouder. Ik vraag me bij jouw leeftijd af wat je dan aan spanning nodig hebt als je 30 bent...

Er is nog genoeg samen te ontdekken denk ik dan. Maar wie ben ik, waarschijnlijk een oude zure muts.
Het feit dat er geruzied wordt over 'jij bent nog 17 en ik al héél lang 19' laat in mijn ogen maar weer eens zien dat je op die leeftijd echt nog heel jong bent.
Geloven jullie dit?????
tomatensoep het is geen ruzie gewoon om aan te geven dat ik 2 jaar ouder ben en niet 1 jaar.

het gaat inderdaad nergens over daar geef ik je gelijk in, maar ik moest het even zeggen om aan te geven dat het niet klopte

Ik heb de tekst even ietwat aangepast met de reden.

Verder to, wat ik al zei als jullie er prettig bij voelen moet je het gewoon doen.
Sinds ik hoorde dat kinderen in mijn groep 8 seks met elkaar hebben ben ik eerder geneigd dit soort dingen te geloven ja.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 oktober 2011 @ 07:16:

tomatensoep het is geen ruzie gewoon om aan te geven dat ik 2 jaar ouder ben en niet 1 jaar.

het gaat inderdaad nergens over daar geef ik je gelijk in, maar ik moest het even zeggen om aan te geven dat het niet klopte

Ik heb de tekst even ietwat aangepast met de reden.

Verder to, wat ik al zei als jullie er prettig bij voelen moet je het gewoon doen.

Precies, ik had het misschien eerst wat verkeerd opgevat..

Verder voor de mensen die het niet geloven maakt me niet echt wat uit maar praat dan gewoon niet mee.

Vind het wel leuk om eindelijk eens met mensen te kunnen praten die hetzelfde op deze leeftijd hebben gedaan.

Ik denk dat er op latere leeftijd nog genoeg te ontdekken zal zijn op het gebied van seks. En nu heb ik er zeker me leven lang goeie herinneringen aan.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 06 oktober 2011 @ 23:39:

hmm haha apart killerlady.

Hoe oud is je vriend dan?

Nee dat vind ik zelf ook niet (iig niet als je beide nog 17 bent. Als je een oudere vriend hebt dan denk je er misschien eerder aan inderdaad)

Gelukkig zijn vriend en ik beiden 19 en komt dit echt nog lang niet aan bod. Ik heb het er wel eens met hem over als ik weer eens een topic lees maar hij wilt het niet. Dus dat scheelt

Mijn vriend is 42

dus een behoorlijk leeftijdsverschil..

Maar toen ik 17 was... moest ik er niet aan denken hoor!

Maar tegenwoordig is iedereen "natuurlijk"(kuch kuch) al vanaf zijn 12e ofzo actief?
quote:killerlady schreef op 07 oktober 2011 @ 19:25:

[...]

Mijn vriend is 42

dus een behoorlijk leeftijdsverschil..

Maar toen ik 17 was... moest ik er niet aan denken hoor!

Maar tegenwoordig is iedereen "natuurlijk"(kuch kuch) al vanaf zijn 12e ofzo actief?

Klopt je hebt zeker gelijk.

Tegenwoordig zie je dat alles steeds eerder gebeurt net zoals kinder uyit groep 8 met een iphone dan denk ik ook wat moet je ermee.

Misschien was mijn trio vroeg maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik dit op deze leeftijd heb gedaan.

Zou jij het vaker willen killer?
Ja zoals ik al eerder zei...

als de momenten er zijn en met dezelfde vrouw anders niet

maar mij situatie is niet te vergelijken met de jouwe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven