Vreemde situatie
donderdag 24 januari 2013 om 19:45
Ik heb maandag eindelijk een punt kunnen achter zetten.Ik had ruim 2 jaar een ''scharrel-relatie'' Helaas wilde hij niet met mijn verder. Veel emoties ect. Maar ik zit met het probleem dat ik hem best kan loslaten, maar de seks. Het was eigenlijk het enigste wat ons telkens bij elkaar bracht. Het lijkt wel of ik echt niet zonder kan. Althans de seks met hem. Ik heb het in die tussen tijd ook met andere geprobeerd, maar dat viel enorm tegen. Hij heeft het ook geprobeerd maar dat beviel hem ook niet. Nu weet ik dus serieus niet meer wat ik moet doen. Ik ben redelijk verliefd, dus alleen seks zit er gewoon niet meer in denk ik. Hij weet nu trouwens ook dat ik een relatie met hem wil. Wat moet ik? Toch blijven pushen om seks met elkaar te hebben? Of hem gewoon zo snel mogelijk vergeten?
zaterdag 26 januari 2013 om 01:25
quote:vannilla schreef op donderdag 24 januari 2013 20:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="loisnvt in "Vreemde situatie"" class="messagelink">loisnvt schreef op 24 januari 2013 @ 20:12</a>:</b>
[...]
Omdat ik het kan begrijpen als de openingspost door een 18 jarige is geschreven, niet als het door een bijv. 36 jarige geschreven zou zijn.</div></blockquote>
En bedankt. Ben de 18 al voorbij
Lijkt me ook niet echt een internetsite voor 18jarige. Er zwerven hier ook 16 jarige kindjes rond
[...]
Omdat ik het kan begrijpen als de openingspost door een 18 jarige is geschreven, niet als het door een bijv. 36 jarige geschreven zou zijn.</div></blockquote>
En bedankt. Ben de 18 al voorbij
Lijkt me ook niet echt een internetsite voor 18jarige. Er zwerven hier ook 16 jarige kindjes rond