Vreemde situatie
donderdag 24 januari 2013 om 19:45
Ik heb maandag eindelijk een punt kunnen achter zetten.Ik had ruim 2 jaar een ''scharrel-relatie'' Helaas wilde hij niet met mijn verder. Veel emoties ect. Maar ik zit met het probleem dat ik hem best kan loslaten, maar de seks. Het was eigenlijk het enigste wat ons telkens bij elkaar bracht. Het lijkt wel of ik echt niet zonder kan. Althans de seks met hem. Ik heb het in die tussen tijd ook met andere geprobeerd, maar dat viel enorm tegen. Hij heeft het ook geprobeerd maar dat beviel hem ook niet. Nu weet ik dus serieus niet meer wat ik moet doen. Ik ben redelijk verliefd, dus alleen seks zit er gewoon niet meer in denk ik. Hij weet nu trouwens ook dat ik een relatie met hem wil. Wat moet ik? Toch blijven pushen om seks met elkaar te hebben? Of hem gewoon zo snel mogelijk vergeten?
donderdag 24 januari 2013 om 20:01
Hem los laten. Nu zal dat pijn doen, maar als je er mee door gaat dan zeg je dus eigenlijk: je mag me gebruiken voor de sex, en wat ik verder wil doet er niet zoveel toe. Dat is, zeker op de langere termijn, funest voor je gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen. Je gaat dan totaal aan jezelf voorbij.
Verliefdheid slijt, echt. En dan kun je iemand tegen komen die ook voor jou wil gaan!
Verliefdheid slijt, echt. En dan kun je iemand tegen komen die ook voor jou wil gaan!
donderdag 24 januari 2013 om 20:07
Nee niet pushen want zo blijf je hoop houden op meer. Accepteer gewoon dat het is zoals het is en stel je gewoon open voor een ander. Dat de sex met geen enkele kerel zo goed is als met hem dat lijkt nu even zo omdat je nog te veel met hem bezig bent. Je zult zien dat zodra deze periode wat verder achter je licht je ook weer kunt genieten van hoe een andere man het doet.
donderdag 24 januari 2013 om 20:12
donderdag 24 januari 2013 om 20:14
donderdag 24 januari 2013 om 20:15
donderdag 24 januari 2013 om 20:15
donderdag 24 januari 2013 om 20:18
quote:shockingblue schreef op 24 januari 2013 @ 20:15:
Jij hebt gevoelens voor hem nu maar denk dat het niet wederzijds is wat meestal het geval is. Denk dat hij het alleen voor de seks met jou is en jij ook alleen heb jij nu gevoeles voor hem.Denk je dat je het dan wel aan kunt? Alleen seks met hem? Ik denk het niet. In mijn achterhoofd speelt er ook mee dat hij dit net zo lang blijft doen tot hij wel eindelijk een vriendinnetje heeft. Ik ben bang dat ik dan nog meer verdriet ga krijgen.
Jij hebt gevoelens voor hem nu maar denk dat het niet wederzijds is wat meestal het geval is. Denk dat hij het alleen voor de seks met jou is en jij ook alleen heb jij nu gevoeles voor hem.Denk je dat je het dan wel aan kunt? Alleen seks met hem? Ik denk het niet. In mijn achterhoofd speelt er ook mee dat hij dit net zo lang blijft doen tot hij wel eindelijk een vriendinnetje heeft. Ik ben bang dat ik dan nog meer verdriet ga krijgen.
donderdag 24 januari 2013 om 20:23
donderdag 24 januari 2013 om 22:10
Je kan niet verwachten dat de eerste keer seks met een nieuw persoon hetzelfde is als met een scharrel van twee jaar.
Je gebruikt het gewoon als excuus om hem toch nog te blijven zien.
Je weet heus wel wat je nu moet doen, het is alleen niet wat je had gewild en niet de leuke beslissing.
Hij gaat echt niet na twee jaar ineens inzien hoe leuk een relatie met jou is. Die hoop zou ik maar opgeven.
Je gebruikt het gewoon als excuus om hem toch nog te blijven zien.
Je weet heus wel wat je nu moet doen, het is alleen niet wat je had gewild en niet de leuke beslissing.
Hij gaat echt niet na twee jaar ineens inzien hoe leuk een relatie met jou is. Die hoop zou ik maar opgeven.
vrijdag 25 januari 2013 om 00:12
Zo is dat vannilla, als hij niet meer in je ziet dan 'willig vlees' kun je er gif op innemen dat dat nooit veranderd. Mannen veranderen sowieso nooit, hoe vrouwen daar ook over 'zeuren' (lees andere topics maar eens...)
En 'willig vlees' zijn, daar ben jij denk ik iets te goed voor, toch? Jij hebt zoveel meer te bieden dan als opblaaspop te fungeren voor een nitwit die zich niet realiseert dat hij alles kan krijgen?
Gewoon kappen, paar dagen de handkar en dan lekker op zoek naar iets beters. (Oja, dit is geen datingsite en hengelen mag niet volgens de regels... grijnssss)
En 'willig vlees' zijn, daar ben jij denk ik iets te goed voor, toch? Jij hebt zoveel meer te bieden dan als opblaaspop te fungeren voor een nitwit die zich niet realiseert dat hij alles kan krijgen?
Gewoon kappen, paar dagen de handkar en dan lekker op zoek naar iets beters. (Oja, dit is geen datingsite en hengelen mag niet volgens de regels... grijnssss)
vrijdag 25 januari 2013 om 07:38