Vriend doet amper moeite in bed

24-06-2019 23:51 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb al 3 jaar een hele lieve vriend. We wonen samen in een leuk appartementje. We doen een hele hoop leuke dingen, hij is altijd lief voor mij, we kunnen lachen met elkaar en ga zo maar door... we hebben een heerlijke relatie waar ik me erg prettig in voel. Ik ben 20 en hij is 30 maar dat verschil is amper merkbaar. We zitten erg op een lijn. Zijn ouders zien we nooit maar met mijn familie hebben we beide een geweldige band. Kortom, eigenlijk is alles erg fijn.

Maarja... sinds een maand of 4 kakt ons seksleven enorm in. Ik bevredig hem tijdens onze seks altijd, zonder uitzondering. En buiten onze seks om ook erg vaak. Hij zit alleen amper aan mij... ik kom dan ook nooit meer klaar door hem... tot voor die afgelopen 4 maanden was hier helemaal geen sprake van. Toen deed hij alles om mij te bevredigen in bed! Nu gaat hij gewoon liggen en wacht tot ik hem begin te bevredigen... om vervolgens niks terug te doen...

Ik heb hier al 2 keer met hem over gesproken en gevraagd of hij hier misschien een reden voor heeft. Of dat ik misschien iets verkeerds heb gedaan waardoor hij zo opvallend weinig aandacht aan mij besteed. Hij zegt dan echter dat hier geen sprake van is en dat hij meer zn best zal doen. Maar tot op heden is er niks veranderd..... ik vind dit echt heel erg lastig omdat onze relatie zo fijn is, maar dit voor mij toch wel een erg belangrijk punt is... het maakt mij onzeker en eigenlijk ook erg geirriteerd dat hij amper moeite doet voor mij terwijl ik dit dus al 2 keer besproken heb met hem??!!

Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder zin in seks met hem heb... hem lijkt dat eigenlijk niet op te vallen/niet zoveel te boeien.

Wat moet ik doen? Ik heb dit al twee keer besproken en dat heeft niks uitgehaald? En ik heb destijds echt laten merken hoe naar ik het vond... dus duidelijk ben ik wel geweest...
Alle reacties Link kopieren
Ook gaan liggen en wachten totdat hij begint, en dan niks terug doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Geef hem niets meer, doe niets meer voor hem in bed, totdat het tot hem doordringt.
Madeliefjees schreef:
25-06-2019 00:28
Ook gaan liggen en wachten totdat hij begint, en dan niks terug doen.
Ja, precies dit.
Waarom zou hij moeite doen als hij toch zo krijgt van jou wat ie wil?

Inderdaad dus es kijken wat het geeft als je gewoon blijft liggen wachten. Of hij in actie schiet.
Wat ik nooit snap is een topic dat begint met:
'We wonen samen in een leuk appartementje. We doen een hele hoop leuke dingen, hij is altijd lief voor mij, we kunnen lachen met elkaar en ga zo maar door... we hebben een heerlijke relatie waar ik me erg prettig in voel. Maarrrr: hij speelt al 4 maanden zeester, raakt me niet aan, erover praten helpt niet, wat nu?'

Je hebt geen fantastische relatie, je hebt relatieproblemen op het seksuele vlak die onbespreekbaar zijn kennelijk. Toch blijf je hem bevredigen.

Waarom? Serieuze vraag, waarom? Hoe gaat dat, zegt hij hoe hij het ditmaal wil hebben en jij doet dat dan? Kan me er niks bij voorstellen, sorry.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:59
Wat ik nooit snap is een topic dat begint met:
'We wonen samen in een leuk appartementje. We doen een hele hoop leuke dingen, hij is altijd lief voor mij, we kunnen lachen met elkaar en ga zo maar door... we hebben een heerlijke relatie waar ik me erg prettig in voel. Maarrrr: hij speelt al 4 maanden zeester, raakt me niet aan, erover praten helpt niet, wat nu?'

Je hebt geen fantastische relatie, je hebt relatieproblemen op het seksuele vlak die onbespreekbaar zijn kennelijk. Toch blijf je hem bevredigen.

Waarom? Serieuze vraag, waarom? Hoe gaat dat, zegt hij hoe hij het ditmaal wil hebben en jij doet dat dan? Kan me er niks bij voorstellen, sorry.
Het schetst een plaatje: “ik heb een lul van een vent, we wonen in een krot dat onder water staat en oh ja, hij bevredigd me niet” geeft toch een ander beeld.

Net als mijn voorgangers: laat het initiatief eens bij hem, kijken wat dat brengt. Succes!
conversation = awareness
Kan je niet tijdens de seks vragen of hij je wilt vungeren/beffen i.p.v. een gesprek achteraf?
Alle reacties Link kopieren
Was ook hrt 1e wat in mij op kwam. Zelf de zeester spelen.
Of geen iniatief tot sex tonen, hem afwimpelen.
Ga in bed, naast hem, masturberen, en doe dan niks naar hem toe.
Wedden dat hij dan wel wil praten
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Slechte seks, waar niet over te praten valt?

Dat is einde relatie, je kunt het nog even rekken, omdat je een fijn appartementje hebt. Maar het houdt echt op. Sterkte
Mijn vriendin slaat me altijd hard op de billen als ik ondermaats presteer.
Alle reacties Link kopieren
Als hij lekker gaat zeesterren, stop met hem te bevredigen, pak je favoriete seksspeeltje, ga naast hem liggen en bevredig jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Goeie adviezen allemaal.....

Dus we gaan oog-om-oog, kwaad met kwaad vergelden.

Wat gij niet wil dat u geschied...

De enige oplossing, zoals alt8jd, is praten, praten en praten.

Wanneer mijn partner mij seksueel zou negeren, alleen maar om een punt te maken zou dát pas einde relatie zijn!!!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
25-06-2019 08:17
Goeie adviezen allemaal.....

Dus we gaan oog-om-oog, kwaad met kwaad vergelden.

Wat gij niet wil dat u geschied...

De enige oplossing, zoals alt8jd, is praten, praten en praten.

Wanneer mijn partner mij seksueel zou negeren, alleen maar om een punt te maken zou dát pas einde relatie zijn!!!
Klopt. Dit is waarschijnlijk ook einde relatie maar het kwartje moet nog vallen.
conversation = awareness
dit komt niet meer goed
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij meer geïnteresseerd in tienermeisjes en begin je te oud te worden... ik heb geen moeite met leeftijdsverschil, maar als jij aan het begin van de relatie 17 was vind ik er wel wat van
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
25-06-2019 08:17
Goeie adviezen allemaal.....

Dus we gaan oog-om-oog, kwaad met kwaad vergelden.

Wat gij niet wil dat u geschied...

De enige oplossing, zoals alt8jd, is praten, praten en praten.

Wanneer mijn partner mij seksueel zou negeren, alleen maar om een punt te maken zou dát pas einde relatie zijn!!!
Haar partner negeert haar al 4 maanden seksueel, en na gesprekken blijft hij stug zo doorgaan...

Soms kan een spiegel wel eens helpen.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
25-06-2019 08:46
Haar partner negeert haar al 4 maanden seksueel, en na gesprekken blijft hij stug zo doorgaan...

Soms kan een spiegel wel eens helpen.
een goed-gesprek kan helpen
en gewoon de stekker uit een slechte relatie trekken, helpt nog beter

Die man neukt niet en praat niet... dan kun je in een fijn appartementje wonen... maar dat maakt je relatie niet goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar zitten jullie dus niet op één lijn.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 07:15
Slechte seks, waar niet over te praten valt?

Dat is einde relatie, je kunt het nog even rekken, omdat je een fijn appartementje hebt. Maar het houdt echt op. Sterkte
Inderdaad.
We used to be friends...
Madeliefjees schreef:
25-06-2019 00:28
Ook gaan liggen en wachten totdat hij begint, en dan niks terug doen.

Dit heb ik eens geprobeerd bij een vriendin die ook zo was. Het gevolg is dat je dan dus gewoon geen seks hebt. Lig je daar een beetje dom te liggen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
dat is wel erg 'in the pocket' gedrag zeg.... bah

de man die ik moet overhalen om me blij te maken in bed is de man die niet meer hoeft te proberen in mijn bed te komen

voor hem 100.000 anderen hoor, doei
Lorem Ipsum
Waarom zeg je bevredigen, als je pijpen bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-06-2019 08:52
Dit heb ik eens geprobeerd bij een vriendin die ook zo was. Het gevolg is dat je dan dus gewoon geen seks hebt. Lig je daar een beetje dom te liggen. :facepalm:
Afbeelding
Bij dezen de mental image. :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
25-06-2019 09:15
Waarom zeg je bevredigen, als je pijpen bedoelt?
misschien rukt ze?
daarbij is bevredigen toch een hel normaal woord??
snap je punt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven