Vriend doet amper moeite in bed

24-06-2019 23:51 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb al 3 jaar een hele lieve vriend. We wonen samen in een leuk appartementje. We doen een hele hoop leuke dingen, hij is altijd lief voor mij, we kunnen lachen met elkaar en ga zo maar door... we hebben een heerlijke relatie waar ik me erg prettig in voel. Ik ben 20 en hij is 30 maar dat verschil is amper merkbaar. We zitten erg op een lijn. Zijn ouders zien we nooit maar met mijn familie hebben we beide een geweldige band. Kortom, eigenlijk is alles erg fijn.

Maarja... sinds een maand of 4 kakt ons seksleven enorm in. Ik bevredig hem tijdens onze seks altijd, zonder uitzondering. En buiten onze seks om ook erg vaak. Hij zit alleen amper aan mij... ik kom dan ook nooit meer klaar door hem... tot voor die afgelopen 4 maanden was hier helemaal geen sprake van. Toen deed hij alles om mij te bevredigen in bed! Nu gaat hij gewoon liggen en wacht tot ik hem begin te bevredigen... om vervolgens niks terug te doen...

Ik heb hier al 2 keer met hem over gesproken en gevraagd of hij hier misschien een reden voor heeft. Of dat ik misschien iets verkeerds heb gedaan waardoor hij zo opvallend weinig aandacht aan mij besteed. Hij zegt dan echter dat hier geen sprake van is en dat hij meer zn best zal doen. Maar tot op heden is er niks veranderd..... ik vind dit echt heel erg lastig omdat onze relatie zo fijn is, maar dit voor mij toch wel een erg belangrijk punt is... het maakt mij onzeker en eigenlijk ook erg geirriteerd dat hij amper moeite doet voor mij terwijl ik dit dus al 2 keer besproken heb met hem??!!

Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder zin in seks met hem heb... hem lijkt dat eigenlijk niet op te vallen/niet zoveel te boeien.

Wat moet ik doen? Ik heb dit al twee keer besproken en dat heeft niks uitgehaald? En ik heb destijds echt laten merken hoe naar ik het vond... dus duidelijk ben ik wel geweest...
Tiswa schreef:
25-06-2019 08:46
Haar partner negeert haar al 4 maanden seksueel, en na gesprekken blijft hij stug zo doorgaan...

Soms kan een spiegel wel eens helpen.
Het gaat niet werken als een spiegel als ze het zeesterren niet combineert met praten. Want als ze allebei alleen maar passief gaan doen dan krijg je allerlei conclusies van beide kanten. Dat wordt niet beter, hooguit slechter.
TO, ik ben het met veel anderen eens dat het misschien tijd wordt om te stoppen met hem bevredigen en de kar trekken in bed.
Ik zou dat wel aankondigen, liefst heel duidelijk. Uitleggen dat jullie seksuele relatie niet in evenwicht voelt. Dat je graag samen daar écht aan gaat werken omdat je voelt dat dit de relatie anders om zeep helpt.
lilalinda schreef:
25-06-2019 09:32
misschien rukt ze?
daarbij is bevredigen toch een hel normaal woord??
snap je punt niet
Ik vind het altijd een beetje preuts overkomen als mensen het beestje niet gewoon bij de naam noemen.
Ik vind amper twee gesprekken op vier maanden over dit onderwerp verschrikkelijk weinig. Waarom begin je er niet vaker over, TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aan gaan geven dat dit op termijn voor jou niet gaat werken, dat seks voor jou een belangrijk onderdeel is in een relatie en dat je niet zit te wachten op iemand die het complete initiatief bij jou neerlegt. Je verteld hier dat je daar onzeker over bent en dat het je irriteert, dat zou ik ook vooral niet onbesproken laten tegenover hem.

Als hij aangeeft er iets mee te doen kun je het nog een kans geven, als je na een tijdje merkt dat er niets veranderd denk ik dat je zelf wel de conclusie kan trekken dat het niet veel beter gaat worden. Dan is 3 jaar gelukkig nog te overzien, ruim 2,5 jaar een toprelatie gehad, zou zonde zijn om daar een zwarte rand omheen te trekken in je mentale kader door hier maandenlang conflict over te krijgen.

Succes!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Tiswa schreef:
25-06-2019 08:46
Haar partner negeert haar al 4 maanden seksueel, en na gesprekken blijft hij stug zo doorgaan...

Soms kan een spiegel wel eens helpen.
rare indirecte vorm van communiceren die echt niet wordt opgepikt door een kerel die alleen met zijn eigen belang bezig is
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
25-06-2019 08:32
Misschien is hij meer geïnteresseerd in tienermeisjes en begin je te oud te worden... ik heb geen moeite met leeftijdsverschil, maar als jij aan het begin van de relatie 17 was vind ik er wel wat van
Ja. Een 27 jarige man met een 17 jarig meisje. Sorry maar je vriend is niet helemaal 100%
Een normale man van 27 valt niet op een meisje van 17.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
25-06-2019 11:13
Ja. Een 27 jarige man met een 17 jarig meisje. Sorry maar je vriend is niet helemaal 100%
Een normale man van 27 valt niet op een meisje van 17.
Wat een onzin.
We used to be friends...
2east schreef:
25-06-2019 08:17
Wanneer mijn partner mij seksueel zou negeren, alleen maar om een punt te maken zou dát pas einde relatie zijn!!!
Hij negeert haar al vier maanden seksueel. Dus voor haar is het nu einde relatie?
Alle reacties Link kopieren
elske1975 schreef:
25-06-2019 12:50
Hij negeert haar al vier maanden seksueel. Dus voor haar is het nu einde relatie?
deze relatie is over&uit. was mijn conclusie om 7.15 al
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
25-06-2019 12:45
Wat een onzin.
volwassen man van 27, meisje van 17
heel normaal is het ook niet hoor
Alle reacties Link kopieren
Niets doen is net zo passief en achteraf praten is ook mosterd.

Help hem je bevredigen tijdens het vrijen. Pak zijn hand en leidt hem naar je poes. Help hem op weg. Doe een ander standje (69 ofzo) en als ie lekker bezig is bij jou stop je bij hem. En laat vooral ook weten hoe ongelofelijk lekker hij alles doet. Complimenteer hem en laat weten dat je geniet. Zo moeilijk is het niet bij mannen. Beetje geile praat wil ook nog wel eens helpen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
help hem???? hij wist anders eerst wel dr poes te vinden

laat die fluwelen handschoenen maar hoor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
25-06-2019 14:22


Pak zijn hand en leidt hem naar je poes.
sommigen hier vallen over het woord 'bevredigen', daar heb ik beduidend minder moeite mee, dan 'poes'.
Een Poes is het huisdier. En met hoe we tegenwoordig alles scheren, lijkt een kut steeds minder op een kat
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 12:52
volwassen man van 27, meisje van 17
heel normaal is het ook niet hoor
Om iemand er dan gelijk maar van te betichten dat hij niet 100% is, is wel onzin.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 14:33
sommigen hier vallen over het woord 'bevredigen', daar heb ik beduidend minder moeite mee, dan 'poes'.
Een Poes is het huisdier. En met hoe we tegenwoordig alles scheren, lijkt een kut steeds minder op een kat
Afbeelding
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Dus je relatie is helemaal niet zo fijn?

Altijd grappig hoe mensen hier met een opsomming beginnen en eindigen met een: jamaar...
Kortom: hij is een lul met benen en jij een tuttebel dat je het pikt.
Ik zou hem pikstraf geven of vreemdgaan met zijn beste vriend.
Het zal hem leren!

( en je communicatieknopje is kapot? 2 keer praten in 4 maanden, koekoek! Die is gek! Ik zou dus elke sekspartij als hij er lekker voor gaan liggen van hem af gaan rollen en ook gaan liggen, dikke doei dat ik elke keer het harde werken weer zou doen. Vriendin, dit ligt echt aan jezelf hoor! Jij laat het gebeuren)
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
25-06-2019 14:45
Om iemand er dan gelijk maar van te betichten dat hij niet 100% is, is wel onzin.
jij vindt het wel volkomen normaal?
(dat mag hoor)
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
25-06-2019 11:13
Ja. Een 27 jarige man met een 17 jarig meisje. Sorry maar je vriend is niet helemaal 100%
Een normale man van 27 valt niet op een meisje van 17.
Wat een ongelooflijke onzin!
Ik heb jaren een heerlijke relatie gehad met een man die toen ik hem leerde kennen net 26 werd en ik nog net geen 18 was.
Hij was echt een stuk normaler dan menig jongen van mijn leeftijd.
CourtneyTT schreef:
25-06-2019 12:45
Wat een onzin.
Nou.. toen mijn vrienden en ik die leeftijd hadden was dat erg fout om iets met een kind van 17 te beginnen. Eigenlijk ondenkbaar. Niemand was ook maar enigszins geinteresseerd daar in. Misschien dat het in andere kringen meer acceptabel was maar ik heb het nooit meegemaakt.

Toevoeging: er was toen ook helemaal geen contact met 10 jaar jongere vrouwen/meisjes. Maar toen ik er net nog over nadacht waren er uiteindelijk toch een of twee die trouwden met een jongere vrouw. Waren allebei wat meer haantjes qua type. Maar nog steeds waren die vrouwen ruim boven de 21.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 25-06-2019 15:31
28.60% gewijzigd
lilalinda schreef:
25-06-2019 09:32
misschien rukt ze?
daarbij is bevredigen toch een hel normaal woord??
snap je punt niet
Bevredigen is toch niet perse pijpen?

Dan zou je als man wel heel acrobatisch moeten zijn voor zelfbevrediging
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
25-06-2019 15:19
Nou.. toen mijn vrienden en ik die leeftijd hadden was dat erg fout om iets met een kind van 17 te beginnen. Eigenlijk ondenkbaar. Niemand was ook maar enigszins geinteresseerd daar in. Misschien dat het in andere kringen meer acceptabel was maar ik heb het nooit meegemaakt.
Toen dit bij mij speelde, waren er inclusief mijzelf 3 uit het zelfde leerjaar die een relatie kregen met jongens die 8 tot 10jaar ouder waren. Gewoon omdat wij als sociale groep elkaar elke keer zagen en het zo ontstond. 2 daarvan zijn nog steeds getrouwd en van wat ik ervan zie, gelukkig.
Mijn relatie is uitgegaan, maar had niets met leeftijd te maken.
Alle reacties Link kopieren
is TO um gepeerd trouwens???
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
25-06-2019 09:15
Waarom zeg je bevredigen, als je pijpen bedoelt?
Hij pijpt haar?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-06-2019 15:29
Hij pijpt haar?
nooit begrijpend lezen gehad op school?
belangrijk vak hoor
RikM schreef:
25-06-2019 08:52
Dit heb ik eens geprobeerd bij een vriendin die ook zo was. Het gevolg is dat je dan dus gewoon geen seks hebt. Lig je daar een beetje dom te liggen. :facepalm:
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven