Vriend doet amper moeite in bed

24-06-2019 23:51 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb al 3 jaar een hele lieve vriend. We wonen samen in een leuk appartementje. We doen een hele hoop leuke dingen, hij is altijd lief voor mij, we kunnen lachen met elkaar en ga zo maar door... we hebben een heerlijke relatie waar ik me erg prettig in voel. Ik ben 20 en hij is 30 maar dat verschil is amper merkbaar. We zitten erg op een lijn. Zijn ouders zien we nooit maar met mijn familie hebben we beide een geweldige band. Kortom, eigenlijk is alles erg fijn.

Maarja... sinds een maand of 4 kakt ons seksleven enorm in. Ik bevredig hem tijdens onze seks altijd, zonder uitzondering. En buiten onze seks om ook erg vaak. Hij zit alleen amper aan mij... ik kom dan ook nooit meer klaar door hem... tot voor die afgelopen 4 maanden was hier helemaal geen sprake van. Toen deed hij alles om mij te bevredigen in bed! Nu gaat hij gewoon liggen en wacht tot ik hem begin te bevredigen... om vervolgens niks terug te doen...

Ik heb hier al 2 keer met hem over gesproken en gevraagd of hij hier misschien een reden voor heeft. Of dat ik misschien iets verkeerds heb gedaan waardoor hij zo opvallend weinig aandacht aan mij besteed. Hij zegt dan echter dat hier geen sprake van is en dat hij meer zn best zal doen. Maar tot op heden is er niks veranderd..... ik vind dit echt heel erg lastig omdat onze relatie zo fijn is, maar dit voor mij toch wel een erg belangrijk punt is... het maakt mij onzeker en eigenlijk ook erg geirriteerd dat hij amper moeite doet voor mij terwijl ik dit dus al 2 keer besproken heb met hem??!!

Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder zin in seks met hem heb... hem lijkt dat eigenlijk niet op te vallen/niet zoveel te boeien.

Wat moet ik doen? Ik heb dit al twee keer besproken en dat heeft niks uitgehaald? En ik heb destijds echt laten merken hoe naar ik het vond... dus duidelijk ben ik wel geweest...
kopjechino schreef:
25-06-2019 07:10
Kan je niet tijdens de seks vragen of hij je wilt vungeren/beffen i.p.v. een gesprek achteraf?
Nee, dat is opwindend, als je erom moet vragen. Mijn zin zou wel over zijn dan. Ze heeft het meerder malen aangegeven maar hij doet er niets mee. De volgende stap is dan om naast hem te gaan liggen en net zo hard de zeester spelen en zijn reactie afwachten. Ik zou hem voor het blok zetten; er moet wat veranderen of het is uit. Maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in dat het beter wordt. Dit is een luie vent die alleen voor zijn eigen gerief gaat. Hoe jij aan je trekken komt zal hem worst wezen.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet me denken aan dit nummer van Lily Allen: https://www.youtube.com/watch?v=fUYaosyR4bE
turquasi schreef:
25-06-2019 08:59
dat is wel erg 'in the pocket' gedrag zeg.... bah

de man die ik moet overhalen om me blij te maken in bed is de man die niet meer hoeft te proberen in mijn bed te komen

voor hem 100.000 anderen hoor, doei
Precies. Aan de dijk zetten want je hebt het aangegeven en hij doet er niets aan. Ik weet dat de meeste mannen het juist erg fijn vinden om hun vriendin te laten genieten, dat doen ze vrijwillig. Net zoals jij bij hem doet. Zo zou het ook moeten zijn. Ik weet trouwens uit eigen ervaring hoe het voelt; daar kun je je heel verdrietig door gaan voelen als hij niets terug doet.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 15:31
nooit begrijpend lezen gehad op school?
belangrijk vak hoor
Ja maar het is een kunst en sommige teksten zijn dubbelzinnig.
Zoals je zag en iets over zei gebruikt Annemootje het woord bevredigen en niet pijpen. VelvetVolvo had pijpen verwacht waar bevredigen staat. Tenminste zo lees ik "Waarom zeg je bevredigen als je pijpen bedoelt". Annemootje noemt dat hij alles deed om hem te bevredigen en zij hem bevredigt en bevredigde. VelvetVolvo is de eerste die pijpen noemt. Zonder verdere context noemt verwacht hij dan te lezen dat zij hem pijpt en pijpte en hij alles doet om haar te pijpen. Misschien weet VelvetVolvo dingen die ik mis. Vandaar mijn vraag.
Ach... zie ik nu pas: 1e bericht, nieuwe TO: die zijn vaak wat verlegen qua reageren.
Je mag best wat laten horen TO, heb je wat aan de tips die je tot nog toe hebt gekregen?

Ik denk niet dat hij nog terugkomt; zit gefrustreerd op het strand naar meisjes in bikini te kijken. Dromen mag, aanraken niet.
Alle reacties Link kopieren
Al eens geprobeerd om hem hard te maken, er dan zelf op te gaan zitten en hem gebruiken als dildo? Zo eentje die je hard port of een klap geeft om te voorkomen dat die af slaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
25-06-2019 17:16
Al eens geprobeerd om hem hard te maken, er dan zelf op te gaan zitten en hem gebruiken als dildo? Zo eentje die je hard port of een klap geeft om te voorkomen dat die af slaat.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
25-06-2019 08:17
Goeie adviezen allemaal.....

Dus we gaan oog-om-oog, kwaad met kwaad vergelden.

Wat gij niet wil dat u geschied...

De enige oplossing, zoals alt8jd, is praten, praten en praten.

Wanneer mijn partner mij seksueel zou negeren, alleen maar om een punt te maken zou dát pas einde relatie zijn!!!

Dus de relatie is dood, want haar partner negeert haar seksueel en wil niet praten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 15:11
jij vindt het wel volkomen normaal?
(dat mag hoor)
Volgens onze Bijbelse moraal wellicht niet.

(Puur biologisch gezien is het meer dan normaal zelfs. Maar dat verhaal wordt zwaar off-topic hier.)
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Afijn

Ik zou hem niet meer bevredigen en aangeven waarom ik dat niet meer zou doen. Praten dus. En als hij het zo wel goed vindt, dan kun je je conclusie trekken (ipv hem) Wil je zo verder?

Ik zou dit nog niet eens twee weken volhouden, laat staan 4 maanden. Waarom bevredig je hem wel, eigenlijk?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-06-2019 15:48
Ja maar het is een kunst en sommige teksten zijn dubbelzinnig.
Zoals je zag en iets over zei gebruikt Annemootje het woord bevredigen en niet pijpen. VelvetVolvo had pijpen verwacht waar bevredigen staat. Tenminste zo lees ik "Waarom zeg je bevredigen als je pijpen bedoelt". Annemootje noemt dat hij alles deed om hem te bevredigen en zij hem bevredigt en bevredigde. VelvetVolvo is de eerste die pijpen noemt. Zonder verdere context noemt verwacht hij dan te lezen dat zij hem pijpt en pijpte en hij alles doet om haar te pijpen. Misschien weet VelvetVolvo dingen die ik mis. Vandaar mijn vraag.
Neu, jij leest dingen die er niet staan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-06-2019 21:42
Neu, jij leest dingen die er niet staan
Zou kunnen maar ik zou het niet verwachten. Als dat zo is zou ik graag horen wat ik lees dat er niet staat, waarom je dat zegt. Ik heb omschreven waarom ik dat vroeg. Alleen horen dat ik dingen lees 'die er niet staan' heb ik niet zoveel aan. Laat ik het vragen. Wat lees ik dat er niet staat? Hoe zou ik dat wat ik verkeerd lees wel moeten lezen? Als je dat niet wilt beantwoorden, waarom zou je zeggen dat ik dingen lees die er niet staan?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
26-06-2019 00:21
Zou kunnen maar ik zou het niet verwachten. Als dat zo is zou ik graag horen wat ik lees dat er niet staat, waarom je dat zegt. Ik heb omschreven waarom ik dat vroeg. Alleen horen dat ik dingen lees 'die er niet staan' heb ik niet zoveel aan. Laat ik het vragen. Wat lees ik dat er niet staat? Hoe zou ik dat wat ik verkeerd lees wel moeten lezen? Als je dat niet wilt beantwoorden, waarom zou je zeggen dat ik dingen lees die er niet staan?
Nou komt-ie

TO, in haar OP:
" Nu gaat hij gewoon liggen en wacht tot ik hem begin te bevredigen... om vervolgens niks terug te doen..."

VelvetVolvo dinsdag 25 juni 2019 09:15
"Waarom zeg je bevredigen, als je pijpen bedoelt? "

madamzonderm dinsdag 25 juni 2019 15:29 (als reactie op Velvet volvo)
"Hij pijpt haar? "


zie je, het is overduidelijk dat TO de bevredigende partij was, en haar vriend de ontvangende. TO pijt, haar vriend wordt gepijpt
vandaar dat jouw reactie dus nergens opsloeg

(en verder OT ga ik niet, heb er een hekel aan)
Alle reacties Link kopieren
Jezus zeg. Pijpen trekken whatever... als ie maar tevreden is.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
26-06-2019 08:20
Jezus zeg. Pijpen trekken whatever... als ie maar tevreden is.
het punt is, dat HIJ wel tevreden is, maar ZIj niet
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
26-06-2019 08:20
Jezus zeg. Pijpen trekken whatever... als ie maar tevreden is.

Ja, echt? Ik houd heel veel van mijn man, maar ik ga 'm niet 4 maanden lang 2x per week bevredigen, zonder dat ik daar iets voor terugkrijg. Of eigenlijk: zonder dat we sámen seks hebben. Seks is voor mij 2 richtingsverkeer en af en toe wil ik best wel 'even snel' hem bevredigen, maar dat blijft echt bij af en toe.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
26-06-2019 08:40
Ja, echt? Ik houd heel veel van mijn man, maar ik ga 'm niet 4 maanden lang 2x per week bevredigen, zonder dat ik daar iets voor terugkrijg. Of eigenlijk: zonder dat we sámen seks hebben. Seks is voor mij 2 richtingsverkeer en af en toe wil ik best wel 'even snel' hem bevredigen, maar dat blijft echt bij af en toe.
Uh... ik doe niks als hij niet ook iets doet. Sex is wat mij betreft interactie, geen éénrichtingsverkeer.

Maar dat geneuzel over bevredigen: de Mijne is soms al tevreden (bevredigd) als ik naar ‘m kijk... dat kan namelijk op meerdere manieren.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
26-06-2019 08:45
Uh... ik doe niks als hij niet ook iets doet. Sex is wat mij betreft interactie, geen éénrichtingsverkeer.

Maar dat geneuzel over bevredigen: de Mijne is soms al tevreden (bevredigd) als ik naar ‘m kijk... dat kan namelijk op meerdere manieren.
dus je zegt hetzelfde als degene waar je op reageert?
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
26-06-2019 08:45
Uh... ik doe niks als hij niet ook iets doet. Sex is wat mij betreft interactie, geen éénrichtingsverkeer.

Maar dat geneuzel over bevredigen: de Mijne is soms al tevreden (bevredigd) als ik naar ‘m kijk... dat kan namelijk op meerdere manieren.

:rofl:
Ik heb nu beeld van een ongemakkelijke situatie in een restaurant
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp HEM niet: ik geniet als mijn partner geniet.....
En omdat je als vent nou eenmaal na een orgasme een poosje minder actief kunt zijn in vergelijking met een vrouw, doe ik dus altijd mijn best om eerst de ander (een of meerdere keren) te laten klaarkomen.
Dan heb je SAMEN echt plezier....
lilalinda schreef:
26-06-2019 08:48
dus je zegt hetzelfde als degene waar je op reageert?
Ja, dat viel mij ook op. Misschien heeft ze daarom dat alias.
Alle reacties Link kopieren
stoutesenior schreef:
26-06-2019 11:59
Ik begrijp HEM niet: ik geniet als mijn partner geniet.....
En omdat je als vent nou eenmaal na een orgasme een poosje minder actief kunt zijn in vergelijking met een vrouw, doe ik dus altijd mijn best om eerst de ander (een of meerdere keren) te laten klaarkomen.
Dan heb je SAMEN echt plezier....
en welke tips heb je voor TO?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
26-06-2019 08:49
:rofl:
Ik heb nu beeld van een ongemakkelijke situatie in een restaurant
Gelukkig had hij zijn servet op schoot liggen
Alle reacties Link kopieren
ik vind dit maar een weinig bevredigend topic :-[
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
26-06-2019 15:09
ik vind dit maar een weinig bevredigend topic :-[

Het voelt een beetje alsof wij al het werk doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven