Vriend heeft een kleine en ik wil het uitmaken!

19-06-2021 21:50 203 berichten
Ik heb een relatie sind 3 maanden en we hadden nooit seks tot gisteren. Vind hem erg leuk, maar ik kwam tot mijn verbazing achter dat hij kleiner geschapen is. Hijs 1m94 namelijk en denk maybe 11 a 12 cm? We hebben geprobeerd seks te hebben, maar zijn penis floept er steeds uit en ik voel er weinig van. Ben ik nou erg dat ik het uit wil maken? Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt? Vind het echt slecht van me en ben bang dat ik schuldgevoel ga krijgen. Adviezen en ervaringen van andere dames zou erg fijn zijn.
anoniem_6492cffdbd2e9 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:43
5.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 16 was had ik nog geen uitgelubberde poes of verzwakte bekkenbodemspieren, maar ik voelde echt wel het verschil tussen groot en klein hoor...Ik vond hem toch niet echt aantrekkelijk meer hier door.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, tijd voor een Anouk dan maar hè. Meteen aangeven dat hij niet in je buurt hoeft te komen met minder dan Ron Jeremy.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
20-06-2021 17:19
Het verbod op seks voor het huwelijk is bedacht door mannen met een heel klein piemeltje.

Die bewaarde hun grote (kleine) verassing niet voor niets tot na er al getekend was!
Solomio schreef:
20-06-2021 17:08
Uiteraard. Bij iemand van 1,94 verwacht je een evenredig grote piemol.
Ik ben 1,90.................
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ergo, vroegah hadden alle mannen kleine piemeltjes. Tot ze besloten dat seks voor het huwelijk wel mocht, toen gingen ze blijkbaar groeien en zijn alleen de piemeltjes van de heren die bepaalde geloofsstromingen aanhangen achtergebleven.
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 17:42
Ergo, vroegah hadden alle mannen kleine piemeltjes. Tot ze besloten dat seks voor het huwelijk wel mocht, toen gingen ze blijkbaar groeien en zijn alleen de piemeltjes van de heren die bepaalde geloofsstromingen aanhangen achtergebleven.
Dus nu weten we dat die vriend van TO zeer gelovig is.
Dát zou voor mij dan weer wel een reden zijn om het uit te maken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Tsja, TO laat verrassend weinig van zich horen sinds er wordt gevraagd naar haar eigen seksuele vaardigheden en er wellicht sprake is van een flapperflamoes, dus we weten niet of de kleine piemol een geloofskwestie is.

Overigens is een piemol van het formaat wat zij beschrijft weliswaar niet groot, maar eigenlijk wel gewoon vrij gemiddeld.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 20-06-2021 17:54
37.07% gewijzigd
Eigenlijk is het andersom, de gemiddelde penis krimpt al jaren door de hormonen die overal zijn (niet dat ik dit probleem heb fyi)

https://www.smh.com.au/national/these-s ... 4ztg0.html
Maar goed, TO wil verhaaltjes horen dus?

Ik had een keer een vriend die had zo'n klein piemeltje dat ik uiteindelijk niets beters meer met hem wist dan hem op de platenspeler te leggen. Ik ben nog jaren gelukkig met hem geweest want hij spaarde me heel wat naalden uit.
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 14:06
Heb je tips dan? Hij heeft maar 1 partner gehad voor mij en was naar 2 maanden uit. Heeft niet veel ervaring ben ik bang
En hoeveel zegt ervaring nu? Vaak leidt dat ook alleen maar tot een bepaald routine en niet per se tot een beter oor voor wat de ander lekker vindt.

Heb zelf liever iemand die nog leerbaar is als dat ervaring dat oor teniet heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
20-06-2021 17:52
Eigenlijk is het andersom, de gemiddelde penis krimpt al jaren door de hormonen die overal zijn (niet dat ik dit probleem heb fyi)

https://www.smh.com.au/national/these-s ... 4ztg0.html
Nou, meld je aan bij TO zou ik zeggen. Die ze nu heeft gaat toch weg wegens niet voldoen. Ze verwacht wel een centimeter of 20 hè!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dan weer dat omtrek belangrijker is dan lengte.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
20-06-2021 18:02
Mijn ervaring is dan weer dat omtrek belangrijker is dan lengte.
Ja, nou moet je niet gaat mierenneuken hè. Het gaat TO alleen om de lengte. Of zou ze niet weten dat de omtrek ook nog verschil maakt? Straks worden daar ook nog eisen aan gesteld.
Maar met een flapperflamoes is dat dan wel weer handig, gevoelsmatig.
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 18:05
Ja, nou moet je niet gaat mierenneuken hè. Het gaat TO alleen om de lengte. Of zou ze niet weten dat de omtrek ook nog verschil maakt? Straks worden daar ook nog eisen aan gesteld.
Maar met een flapperflamoes is dat dan wel weer handig, gevoelsmatig.
Dan is omtrek EN lengte belangrijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
:rofl: dit topic
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent zo wijd dat ie de wandjes niet raakt. Also ie een frikandel door de brievenbus de gang in gooit.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
20-06-2021 18:28
Jij bent zo wijd dat ie de wandjes niet raakt. Also ie een frikandel door de brievenbus de gang in gooit.
Die laatste zin is zo cliché. Echt hoor, heel flauw.

Ik vind het ook raar dat het mensen zo boos maakt. Alsof mannen geen eisen stellen die hard kunnen zijn. Perse grote borsten willen, bijvoorbeeld. Ja, het is heel naar dat een relatie kan stranden om “oppervlakkige” redenen, maar het zij zo. Uiterlijk en seks telt. Al die vijandigheid en dat gepikeerde wanneer blijkt dat een vrouw ook seksuele eisen kan stellen aan een man.
Ik wil ook gewoon een grote pik. Geweldig, veel intenser, soms pijnlijk. Seks met een kleine piemel vond ik frustrerend, vervelend. Alsof het nooit “af” was. Dat is vast een hele nare boodschap om te horen voor mannen die kleiner geschapen zijn, maar ook daar zijn vrouwen voor. Als je zelf eisen durft te stellen moet je ook kunnen incasseren hoor. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Dan zak je toch weg op een Amsterdammertje?
Beerlover schreef:
20-06-2021 18:45
Dan zak je toch weg op een Amsterdammertje?
Dat was een barkruk.

Wat is het toppunt van slijtage?

Een hoer die over de barkruk zakt.

Humor uit de jaren zestig :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Boehoe. Een man met een kleine penis die het allemaal niet kan hebben. Kinderachtig hoor. Met mijn kleine cupmaat kan ik ook prima horen dat er mannen zijn die dat helemaal niks vinden en echt graag grotere borsten aan hun vriendin zien. So be it. Noemen ze zelfvertrouwen :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van alle cupmaten
Alle reacties Link kopieren
Jaja, maar waar het op neerkomt is dat er genoeg mensen wel degelijk eisen stellen in een relatie. Qua uiterlijk of opleiding, sowieso aan het karakter. Mannen die op grote borsten vallen selecteren daarop. Het is prima om een grote pik te eisen.
Alle reacties Link kopieren
En dan niet zeiken als je zelf verlept raakt.
Alle reacties Link kopieren
Het woordje “zelf” in je zin verraad je intense onzekerheid. Sad.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
20-06-2021 19:02
Jaja, maar waar het op neerkomt is dat er genoeg mensen wel degelijk eisen stellen in een relatie. Qua uiterlijk of opleiding, sowieso aan het karakter. Mannen die op grote borsten vallen selecteren daarop. Het is prima om een grote pik te eisen.
Wat jij wilt. Ik vind wat van mannen met een dergelijke oppervlakkige selectiemethode en dat vind ik net zo goed van vrouwen. Het feit dat beide seksen dat doen maakt het nog geen gemeengoed of zelfs maar fatsoenlijk.
Vingerwijzen vind ik bovendien ook nogal kinderachtig en gillen dat "zij het ook doen hoor" idem dito.

Prima dat jij een grote pik eist, maar het zou wel zo netjes zijn als je de betreffende man van te voren inlicht dat je hem alleen doet als hij een pik van een bepaalde grootte heeft. Heeft hij ook nog de keus af te taaien zonder tijdens of naderhand afgeserveerd te worden wegens wanprestatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven