Vriend heeft een kleine en ik wil het uitmaken!

19-06-2021 21:50 203 berichten
Ik heb een relatie sind 3 maanden en we hadden nooit seks tot gisteren. Vind hem erg leuk, maar ik kwam tot mijn verbazing achter dat hij kleiner geschapen is. Hijs 1m94 namelijk en denk maybe 11 a 12 cm? We hebben geprobeerd seks te hebben, maar zijn penis floept er steeds uit en ik voel er weinig van. Ben ik nou erg dat ik het uit wil maken? Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt? Vind het echt slecht van me en ben bang dat ik schuldgevoel ga krijgen. Adviezen en ervaringen van andere dames zou erg fijn zijn.
anoniem_6492cffdbd2e9 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:43
5.85% gewijzigd
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 14:04
    Je titel biedt al weinig ruimte; blijkbaar is je enige optie uitmaken. Bedenk eens wat je zelf kan doen. Hij heeft misschien niet zo'n grote penis, maar ook niet zo klein dat ie er niks mee kan.
    Heb je tips dan? Hij heeft maar 1 partner gehad voor mij en was naar 2 maanden uit. Heeft niet veel ervaring ben ik bang
    Volgende keer toch maar als 1e date een saunabezoekje plannen, dan zie je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (pun intended)
    LeslieKnope schreef:
    20-06-2021 14:05
    Hoe oud ben je? Ik vind het namelijk best bijzonder dat je al spreekt over je vriend sinds 3 maanden voordat je seks hebt gehad met hem. Waarom heb je zo lang gewacht met seks als het zo belangrijk voor je is?
    Ik wou wel eerder, maar hij hield het langer uit omdat hij graag wou dat we elkaar beter kende. En omdat ik hem echt leuk vind heb ik niks achtergezocht en dacht komt wel goed
    Cherim0ya schreef:
    20-06-2021 14:07
    Volgende keer toch maar als 1e date een saunabezoekje plannen, dan zie je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (pun intended)

    Of je geeft het voortaan gewoon aan op Tinder: met minder dan 20 cm hoef je niet te reageren.
    Maar omdat hij dus geen ervaring heeft is het geen goede vriend? Kijk... als man zijne kunnen we altijd tips gebruiken wat te doen. Als je verwacht dat hij dominant gaat zijn of het voortouw neemt dan moet je hem dat duidelijk maken.

    Iemand zonder "ervaring" gaat nooit ervaring krijgen wanneer hem iets niet wordt geleerd. Beetje hetzelfde als solliciteren. "Ja je hebt geen ervaring, dus we nemen je niet aan." Hoe krijg je dan ervaring?

    Praat met hem over hoe hij jou het beste kan plezieren en vraag hem soms het voortouw te nemen. Misschien is het nu nog even behelpen maar heb je over een half jaar een heel fijn seksleven.
    anoniem_405340 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 20:05
    4.68% gewijzigd
    Alle reacties Link kopieren
    Kylie schreef:
    20-06-2021 14:08
    Ik wou wel eerder, maar hij hield het langer uit omdat hij graag wou dat we elkaar beter kende. En omdat ik hem echt leuk vind heb ik niks achtergezocht en dacht komt wel goed
    Ach, dan voelde hij de bui waarschijnlijk al hangen. Dat maakt het extra sneu. Ik zou het niet zeggen. Heb in een soortgelijke situatie gezeten. Die knul was wel goed in bed dus we hebben wat langer gescharreld, maar uiteindelijk was het wel de reden waarom het niet van scharrelen naar vast is gegaan. Natuurlijk heb ik hem dat niet verteld, want hij was verder gewoon heel goed in bed. Zijn lijf paste gewoon bij iemand die wat strakker is of iemand die wat minder geeft om vaginale penetratie of juist houdt van anaal, ofzo.
    leslieknope wijzigde dit bericht op 20-06-2021 14:15
    12.28% gewijzigd
    RikM schreef:
    20-06-2021 14:09
    Of je geeft het voortaan gewoon aan op Tinder: met minder dan 20 cm hoef je niet te reageren.
    Ook lekker duidelijk
    [...]
    moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-06-2021 16:32
    Reden: trollhunten
    99.61% gewijzigd
    Alle reacties Link kopieren
    Kylie schreef:
    20-06-2021 14:06
    Heb je tips dan? Hij heeft maar 1 partner gehad voor mij en was naar 2 maanden uit. Heeft niet veel ervaring ben ik bang
    En hoe goed ben jij in bed en hoe ervaren ben jij als het enige wat je kunt bedenken na zo’n voorval uitmaken is?
    Als je zo’n kritiek hebt op zijn prestaties zou je verwachten van jou dat jij op z’n minst wel weet dat seks meer is dan een penis in een vagina en dat hij niet alleen verantwoordelijk is voor een goede uitkomst en hoef je hier niet om tips te vragen.
    Wie weet heb jij wel een wijde flapperflamoes en flopt ie er daarom uit, of heb je uitgerekte bekkenbodemspieren die hun werk niet doen en voel je daarom niet zoveel. Nooit bedacht dat jouw probleem niet per se alleen aan hem hoeft te liggen?

    En mocht je nou een wijde flapperflamoes hebben en hij beweert dat de seks daarom slecht is en het daarom uit maakt, wat zou jij daar dan voor gevoel bij krijgen?
    Alle reacties Link kopieren
    RikM schreef:
    20-06-2021 14:09
    Of je geeft het voortaan gewoon aan op Tinder: met minder dan 20 cm hoef je niet te reageren.

    Zangeres Anouk doet dat toch?
    Zij wil eerst weten hoeveel cm een potentiële date achter de gulp heeft. Beneden de 20 cm is het plannen van een date al niet meer nodig.
    Alle reacties Link kopieren
    Het is natuurlijk je goed recht om alleen een kerel te willen met maatje Ron Jeremy, maar wees dan zo fatsoenlijk om dat minimaal aan te geven voordat er seks aan te pas komt.
    Anouk doet dat blijkbaar wel. Weet een vent meteen waar ie aan toe is.
    LaFleurNoire schreef:
    20-06-2021 14:58
    En hoe goed ben jij in bed en hoe ervaren ben jij als het enige wat je kunt bedenken na zo’n voorval uitmaken is?
    Precies.
    Heb jij bijvoorbeeld een ander standje voorgesteld toen zijn penis er steeds uitfloepte?
    https://www.menshealth.com/nl/sex/a2504 ... -kleintje/
    Heb je hem gevraagd je eerst op een andere manier op te winden, zodat alles voor jou gevoeliger voelt wanneer hij je daarna neukt?
    En zo zijn er nog wel meer dingen denkbaar als je hem echt leuk vindt. Seks is meer dan alleen penetratie.
    Maar wanneer je alleen maar in centimeters kunt denken, hou er dan maar mee op. Dan kan hij tenminste op zoek gaan naar iemand waar hij het wel leuk mee kan hebben.
    Alle reacties Link kopieren
    Een penis van 12 cm is hardstikke normaal en als ie er continu uitfloept dan ligt dat veel eerder aan jouw vagina dan aan iets anders.
    Alle reacties Link kopieren
    Als hij er steeds uitfloept kan het ook zijn dat jij gewoon wat te dik bent. (Afrikaanse mannen hebben over het algemeen niet voor niets een groter stuk gereedschap dan Europese, komt omdat de dames daar meer booty hebben.)
    Dus, tijd voor een dieetje zou ik zeggen.
    Alle reacties Link kopieren
    En precies daarom kan je maar beter niet 3 maanden wachten voor je met elkaar het bed in duikt.
    There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
    Alle reacties Link kopieren
    LaFleurNoire schreef:
    20-06-2021 14:58
    flapperflamoes
    Prachtig :rofl:
    Alle reacties Link kopieren
    palhaco schreef:
    20-06-2021 16:41
    Als hij er steeds uitfloept kan het ook zijn dat jij gewoon wat te dik bent. (Afrikaanse mannen hebben over het algemeen niet voor niets een groter stuk gereedschap dan Europese, komt omdat de dames daar meer booty hebben.)
    Dus, tijd voor een dieetje zou ik zeggen.
    Wat een bijzondere flauwekul schrijf je hier op, mijn god zeg.
    Alle reacties Link kopieren
    RikM schreef:
    20-06-2021 09:24
    Tot je verbazing?
    Uiteraard. Bij iemand van 1,94 verwacht je een evenredig grote piemol.
    Ik ben 1,90.................
    De zachte krachten zullen zeker winnen.
    H. Roland Holst
    Alle reacties Link kopieren
    Solomio schreef:
    20-06-2021 17:08
    Uiteraard. Bij iemand van 1,94 verwacht je een evenredig grote piemol.
    Ik ben 1,90.................
    Nou, biecht maar op Solo, hoe groot is jouw piemol?
    Alle reacties Link kopieren
    LaFleurNoire schreef:
    20-06-2021 17:12
    Nou, biecht maar op Solo, hoe groot is jouw piemol?
    Afbeelding
    De zachte krachten zullen zeker winnen.
    H. Roland Holst
    Solomio schreef:
    20-06-2021 17:08
    Uiteraard. Bij iemand van 1,94 verwacht je een evenredig grote piemol.
    Ik ben 1,90.................

    Ik krijg nachtmerries van dit topic. Eerst die flapperflamoes en nu dit. @(
    Alle reacties Link kopieren
    RikM schreef:
    20-06-2021 17:14
    Ik krijg nachtmerries van dit topic. Eerst die flapperflamoes en nu dit. @(
    :rofl:
    De zachte krachten zullen zeker winnen.
    H. Roland Holst
    Alle reacties Link kopieren
    Solomio schreef:
    20-06-2021 17:13
    Afbeelding
    Dat is tenminste een maatje waar TO tevreden mee is, flapperflamoes of niet!
    Alle reacties Link kopieren
    Gamayun schreef:
    20-06-2021 17:01
    En precies daarom kan je maar beter niet 3 maanden wachten voor je met elkaar het bed in duikt.
    Het verbod op seks voor het huwelijk is bedacht door mannen met een heel klein piemeltje.
    De zachte krachten zullen zeker winnen.
    H. Roland Holst
    Alle reacties Link kopieren
    :hihi:
    There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven