Vriend heeft een kleine en ik wil het uitmaken!

19-06-2021 21:50 203 berichten
Ik heb een relatie sind 3 maanden en we hadden nooit seks tot gisteren. Vind hem erg leuk, maar ik kwam tot mijn verbazing achter dat hij kleiner geschapen is. Hijs 1m94 namelijk en denk maybe 11 a 12 cm? We hebben geprobeerd seks te hebben, maar zijn penis floept er steeds uit en ik voel er weinig van. Ben ik nou erg dat ik het uit wil maken? Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt? Vind het echt slecht van me en ben bang dat ik schuldgevoel ga krijgen. Adviezen en ervaringen van andere dames zou erg fijn zijn.
anoniem_6492cffdbd2e9 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:43
5.85% gewijzigd
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:39
Dat schrijft ze toch? Nee.
Ik vind je wel
Je vind me wel :|
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:39
Dat schrijft ze toch? Nee.
Ik vind je wel echt enorm gefocust op een kleine penis en de verhalen die je erover wilt lospeuteren. Beetje fappen ofzo?
Misschien wel fappen met een kleine penis en even peilen of er een markt voor is of dat iedereen het daarom zou uitmaken?
o_o
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:39
Dat schrijft ze toch? Nee.
Ik vind je wel echt enorm gefocust op een kleine penis en de verhalen die je erover wilt lospeuteren. Beetje fappen ofzo?
Ze vallen altijd door de mand. Mannen kunnen niet heel goed vrouwen imiteren.
Cherim0ya schreef:
20-06-2021 13:42
Misschien wel fappen met een kleine penis en even peilen of er een markt voor is of dat iedereen het daarom zou uitmaken?
o_o
huh???? Ik snap werkelijk niet wat je bedoel
Sjulia schreef:
20-06-2021 13:44
Ze vallen altijd door de mand. Mannen kunnen niet heel goed vrouwen imiteren.
Imiteren??? :s ben gewoon een echte vrouw en zit er gewoon echt mee en voel me gewoon echt slecht erover dat als rede te gebruiken. Hij kan er ook niks aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:48
Imiteren??? :s ben gewoon een echte vrouw en zit er gewoon echt mee en voel me gewoon echt slecht erover dat als rede te gebruiken. Hij kan er ook niks aandoen.
Dan heb je toch je antwoord.
...
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:48
Imiteren??? :s ben gewoon een echte vrouw en zit er gewoon echt mee en voel me gewoon echt slecht erover dat als rede te gebruiken. Hij kan er ook niks aandoen.
Nou hoe simpel is het om te zeggen; “Sorry, ik voel de klik toch niet zoals ik hoopte. Ik wil het hier bij laten.” Maar nee, jij wil kleine piemel verhalen terug. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:46
huh???? Ik snap werkelijk niet wat je bedoel
Nee? Je vindt je reacties niet wat eenzijdig en toegespitst op maar één ding? Je wilt niet alleen maar verhalen lezen over heren met kleine penissen?
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:50
Nee? Je vindt je reacties niet wat eenzijdig en toegespitst op maar één ding? Je wilt niet alleen maar verhalen lezen over heren met kleine penissen?
Nee absoluut niet. Ik wil weten of dit normaal is om uit te maken om dit of ik me straks schuldig zal voelen. Ik zit er gewoon echt mee
Sjulia schreef:
20-06-2021 13:49
Nou hoe simpel is het om te zeggen; “Sorry, ik voel de klik toch niet zoals ik hoopte. Ik wil het hier bij laten.” Maar nee, jij wil kleine piemel verhalen terug. :roll:
Oke. Is dat niet vreemd nadat we gisteren seks hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:48
Imiteren??? :s ben gewoon een echte vrouw en zit er gewoon echt mee en voel me gewoon echt slecht erover dat als rede te gebruiken. Hij kan er ook niks aandoen.
En het komt niet in je op om er op een andere manier naar te kijken? Seks doe je niet alleen hè. Wat is jouw aandeel in die slechte seks? Lekker makkelijk om alles op een kleine penis af te schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:52
Oke. Is dat niet vreemd nadat we gisteren seks hebben gehad?
O hij gaat vast wel twijfelen ja, maarja. Love is a battlefield etc.
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:53
En het komt niet in je op om er op een andere manier naar te kijken? Seks doe je niet alleen hè. Wat is jouw aandeel in die slechte seks? Lekker makkelijk om alles op een kleine penis af te schuiven.
Wat zou ik kunnen doen ?
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
20-06-2021 13:53
En het komt niet in je op om er op een andere manier naar te kijken? Seks doe je niet alleen hè. Wat is jouw aandeel in die slechte seks? Lekker makkelijk om alles op een kleine penis af te schuiven.
Mwhe. Eigenlijk wil ik het liever niet bespreken in dit topic want TO is een tikkie dubieus. Maar als je kan klaarkomen van penetratie is een kleine piemel wel echt stukken minder hoor.
Sjulia schreef:
20-06-2021 13:54
O hij gaat vast wel twijfelen ja, maarja. Love is a battlefield etc.
oke dankje. Misschien moet ik het idd op die manier zeggen
Sjulia schreef:
20-06-2021 13:55
Mwhe. Eigenlijk wil ik het liever niet bespreken in dit topic want TO is een tikkie dubieus. Maar als je kan klaarkomen van penetratie is een kleine piemel wel echt stukken minder hoor.
Ik kan namelijk wel klaarkomen door vaginaal seks
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:54
Wat zou ik kunnen doen ?
Betere topics verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
20-06-2021 13:55
Mwhe. Eigenlijk wil ik het liever niet bespreken in dit topic want TO is een tikkie dubieus. Maar als je kan klaarkomen van penetratie is een kleine piemel wel echt stukken minder hoor.
Ik krijg op een of andere manier een vieze smaak in mijn mond van deze TO. Dubieus ja
https://www.allesoverseks.be/bekkenbodemspieren#title3
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet voor niets je vriend in plaats van alleen een scharrel? Of maak je het ook uit als je vriend met een grote lul erectieproblemen krijgt?

Intimiteit en seksualiteit iets minder op penetratie door een grote penis richten is sowieso een goed idee in mijn ogen. Toekomstige lichamelijke ongemakken dwarsbomen dan ook niet gelijk je volledige seksleven.
Wow merk opeens enorme vijandigheid terwijl ik serieus met deze kwestie speel in me hoofd. Ik wil geen bitch zijn, maar kan het gevoel ook niet wegcijferen. Ik vraag echt om hulp wat ik kan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk best wel oppervlakkig om eerlijk te zijn dat je het hiervoor wilt uitmaken. Ik snap dat seks voor veel mensen ook belangrijk is in een relatie, maar volgens mij ben je gewoon heel erg afgeknapt omdat hij een kleine heeft. Maar goed, als dat is waar je niet mee kan leven in een relatie, dan zou ik het zo snel mogelijk uitmaken want hoe langer je wacht, hoe pijnlijker het zal worden. Het zal wel hard aankomen voor hem vrees ik als je het puur uitmaakt omdat je zijn penis te klein vind en dat ook zo zegt. Hopelijk zal hij dan toch iemand vinden die niet zo oppervlakkig is en die echt om hem zal geven.
Herfstblaadje schreef:
20-06-2021 14:02
Ik vind het eigenlijk best wel oppervlakkig om eerlijk te zijn dat je het hiervoor wilt uitmaken. Ik snap dat seks voor veel mensen ook belangrijk is in een relatie, maar volgens mij ben je gewoon heel erg afgeknapt omdat hij een kleine heeft. Maar goed, als dat is waar je niet mee kan leven in een relatie, dan zou ik het zo snel mogelijk uitmaken want hoe langer je wacht, hoe pijnlijker het zal worden. Het zal wel hard aankomen voor hem vrees ik als je het puur uitmaakt omdat je zijn penis te klein vind en dat ook zo zegt. Hopelijk zal hij dan toch iemand vinden die niet zo oppervlakkig is en die echt om hem zal geven.
bedankt. Klopt wat je zeg. Hij verdient idd iemand die daar mee kan leven
Alle reacties Link kopieren
    Kylie schreef:
    20-06-2021 13:59
    Wow merk opeens enorme vijandigheid terwijl ik serieus met deze kwestie speel in me hoofd. Ik wil geen bitch zijn, maar kan het gevoel ook niet wegcijferen. Ik vraag echt om hulp wat ik kan doen
    Je titel biedt al weinig ruimte; blijkbaar is je enige optie uitmaken. Bedenk eens wat je zelf kan doen. Hij heeft misschien niet zo'n grote penis, maar ook niet zo klein dat ie er niks mee kan.
    Alle reacties Link kopieren
    Hoe oud ben je? Ik vind het namelijk best bijzonder dat je al spreekt over je vriend sinds 3 maanden voordat je seks hebt gehad met hem. Waarom heb je zo lang gewacht met seks als het zo belangrijk voor je is?

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven