Vriend komt te snel

28-07-2013 21:34 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend en ik sex hebben, komt hij snel klaar. Pas wanneer ik het lekker begin te vinden komt hij al bijna klaar. We doen aan voorspel en hij probeert mij eerst te verwennen voordat we het doen, maar toch vind ik het vervelend. Ik zou ook erg graag klaar willen komen tijdens de sex zelf of in ieder geval dat het wat langer duurt. Vaak probeer ik zo min mogelijk te bewegen en zo stil mogelijk te zijn, zodat ik hem minder opwind en zo hoop dat het langer duurt. Dit hoort natuurlijk niet...

Op deze manier geniet ik er steeds minder van.

Weet iemand wat hij of hij en ik samen kunnen doen om dit langer te laten duren?
De druk wat van de ketel halen: je vriend eerst aftrekken voor je all the way gaat. Als hij daarna terug een stijve krijgt, houdt hij het waarschijnlijk veel langer uit.
Misschien een rare vraag maar is je vriend besneden?
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 juli 2013 @ 22:18:

Misschien een rare vraag maar is je vriend besneden?Ja. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat dat ermee te maken heeft
quote:ullaaa schreef op 28 juli 2013 @ 22:46:

[...]

Ja. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat dat ermee te maken heeft Doordat je vriend geen voorhuid meer heeft, ligt zijn eikel natuurlijk bloot. Dat is heel gevoelig, dus iedere keer als jullie sex hebben krijgt hij vol prikkelingen en komt hij dus sneller. Dat kan je vriend niet uitstellen. Wat je vriend wel kan proberen is emla creme. Die creme verdoofd tijdelijk de eikel waardoor hij t langer vol kan houden.
Dubbel
Trippel
Nou ulla, he hebt in ieder geval je antwoord:d
3 keer is scheepsrecht ;)
Sorry voor de dubbele posts. Ineens doet t forum het niet meer, en toen weer wel en toen weer niet grrrr.....
Mèh, ik ben ook besneden en heb daar echt geen last van.

Misschien moet je vriend op het moment suprême even aan oma denken ofzo óf jij moet wat minder lekker je best doen. ;)
Vragen staat vrij! :)
Mijn vent is ook besneden, maar hij vindt het juist allemaal stukken minder gevoelig geworden daardoor. Sterker nog, heel vaak voelt hij niet eens dat ik zijn eikel aanraak met handen of mond.

Ik heb de indruk dat besneden zijn doorgaans juist betekend dat je minder voelt.
quote:schouderklopje schreef op 28 juli 2013 @ 23:09:

Mijn vent is ook besneden, maar hij vindt het juist allemaal stukken minder gevoelig geworden daardoor. Sterker nog, heel vaak voelt hij niet eens dat ik zijn eikel aanraak met handen of mond.

Ik heb de indruk dat besneden zijn doorgaans juist betekend dat je minder voelt.Mijn vriend is ook besneden en bij hem is het juist overgevoelig. Denk dat t per man verschilt dan. :-)
Over het algemeen wordt de eikel juist minder gevoelig als de man besneden is. De eikel ligt altijd bloot en went daardoor aan prikkels, terwijl een niet-besneden eikel tegen die wrijvingen beschermd wordt door de voorhuid.

Ullaaa, je weet dat de meeste vrouwen niet klaarkomen van alleen neuken?
quote:Trotter schreef op 28 juli 2013 @ 23:28:

Over het algemeen wordt de eikel juist minder gevoelig als de man besneden is. De eikel ligt altijd bloot en went daardoor aan prikkels, terwijl een niet-besneden eikel tegen die wrijvingen beschermd wordt door de voorhuid.

Ullaaa, je weet dat de meeste vrouwen niet klaarkomen van alleen neuken?Ja, dat weet ik inderdaad. En eigenlijk gaat het me daar niet eens om, het zou natuurlijk mooi meegenomen zijn, maar ik geniet zo ook wel. Alleen heel kort...het zou van mij wel wat langer mogen duren.
-
Goede tips, die emla creme en hij eerst komen.
Volgens mij kan een man zich trainen (met bijvoorbeeld aftrekken) om het "point of no return" te herkennen en het klaarkomen uit te stellen. Zijn vast wel tips voor te vinden op internet.
quote:eefje1980 schreef op 29 juli 2013 @ 00:44:

Volgens mij kan een man zich trainen (met bijvoorbeeld aftrekken) om het "point of no return" te herkennen en het klaarkomen uit te stellen. Zijn vast wel tips voor te vinden op internet.Dit dus, wilde ik ook zeggen
Je bent zelf een theepot
Of gewoon doorgaan als hij klaar is gekomen. Dat doen we hier ook en werkt 9 van de 10 keer.
quote:eefje1980 schreef op 29 juli 2013 @ 00:44:

Volgens mij kan een man zich trainen (met bijvoorbeeld aftrekken) om het "point of no return" te herkennen en het klaarkomen uit te stellen. Zijn vast wel tips voor te vinden op internet.Klopt. Bijkomend voordeel: je uitgestelde orgasme is veel explosiever en veel lekkerder. :P
Vragen staat vrij! :)
Durex Performa condomen gebruiken!
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 juli 2013 @ 22:50:

[...]

Doordat je vriend geen voorhuid meer heeft, ligt zijn eikel natuurlijk bloot. Dat is heel gevoelig, dus iedere keer als jullie sex hebben krijgt hij vol prikkelingen en komt hij dus sneller. Dat kan je vriend niet uitstellen. Wat je vriend wel kan proberen is emla creme. Die creme verdoofd tijdelijk de eikel waardoor hij t langer vol kan houden.

De eikel is altijd bloot als je aan het neuken gaat, de voorhuid wordt naar achteren geduwd op het moment van penetreren, dus.......

Vriendje moet zich gewoon uren vantevoren even (laten) aftrekken.

Bij mij werkt dat meestal prima. Want het is ook gewoon allemaal te lekker gemaakt door de natuur.
Je kunt het uitstellen van klaarkomen inderdaad oefenen. Op m'n 35e ofzo had ik het helemaal onder controle
quote:Amand schreef op 30 juli 2013 @ 18:43:

Je kunt het uitstellen van klaarkomen inderdaad oefenen. Op m'n 35e ofzo had ik het helemaal onder controle En wanneer was je begonnen met oefenen?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven