Vriend verrassen

05-03-2012 19:21 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand of wat een vriend. We zijn nog helemaal in de verliefdheidsfase maar ik heb hem helaas de afgelopen twee weken weinig gezien i.v.m. deadlines van mijn studie.

Nu zie ik hem vanavond (eindelijk) weer en ik wil hem eigenlijk sexy verrassen! Ik had al bedacht om als hij aan het douchen is een spannend lingeriesetje aan te trekken maar wellicht hebben jullie nog meer tips?
Mee douchen natuurlijk, anders voelt hij warm en vochtig aan en jij als een droge krant. Veel gezelliger samen. Enne een babydoll????

Vinden mannen dat sexy?
Ja en?
Ik heb nog een uurtje of wat, het is een late night booty call vanavond
quote:snoopylynn schreef op 05 maart 2012 @ 20:29:

Mee douchen natuurlijk, anders voelt hij warm en vochtig aan en jij als een droge krant. Veel gezelliger samen. Enne een babydoll????

Vinden mannen dat sexy?Een soort babydoll. Een bh met wat doorzichtigs eraan in nette kleuren. Die poezewoezelige dingen vind ik ook niks an
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 19:27:

Hem smeken of hij je alsjeblieft anaal wil nemen? Dus alsof hij jou een gunst doet... Dat is voor een man het meest opwindende. Dat zijn vriendin niet alleen kinky is, maar ook de indruk wekt dat ze er zelf nog meer van geniet dan de man.Whaahaaa. Dit is het eerste bericht van Martin dat ik echt grappig vind.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 20:15:

[...]

Het kan ook iets anders zijn, bijvoorbeeld zijn zaad slikken of hem in je gezicht laten komen.

Maar de essentie is dus je hem smeekt. Zeg dus niet "Je mag in mijn mond komen vandaag", dan kun je nog beter GEEN verrassing hebben.Waarom smeken? Mijn vriend vindt dat dus echt niks aan als ik dat doe. Andersom ook niet.
Nou, ik denk dat mijn vriend het wel kan waarderen als ik een beetje onderdanig speel. In ieder geval het proberen waard!
Martje houdt van onzekere, onervaren, maagdelijke superjonge smekende Thaise meisjes, die lid zijn van een debate clubje, met een schoon slipje aan. Een niche markt
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 20:25:

Dus.. Als hij gaat douchen erbij springen en hem inzepen? Of als hij er uit komt klaarstaan? Beide gaan sowieso werken. Maar als je moet kiezen zeg ik: klaar staan in uitdagend setje.
gewoon onder die douche vandaan halen in dat setje.

of naast je douchende vriend gaan staan, even wenken met je vinger en dan weglopen.
wij slapen nooit.
quote:Evelyn82 schreef op 05 maart 2012 @ 20:31:

Whaahaaa. Dit is het eerste bericht van Martin dat ik echt grappig vind.Hij meent het dus he.
quote:valentinamaria schreef op 05 maart 2012 @ 20:46:

gewoon onder die douche vandaan halen in dat setje.

of naast je douchende vriend gaan staan, even wenken met je vinger en dan weglopen.

Mm.. Ook heel leuk. Maar studentenhuis dus deuren op slot tijdens het douchen. Ik denk dat eerst heel hard op de deur bonzen een beetje af gaat doen aan het effect dat ik wil bereiken

Hij stuurt trouwens net dat hij ziekjes is.. Dus ik denk dat het de douche wordt. Zou een beetje vervelend zijn als hij het gevoel heeft te moeten presteren met koorts, haha!
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 20:50:

Hij stuurt trouwens net dat hij ziekjes is.. Dus ik denk dat het de douche wordt. Zou een beetje vervelend zijn als hij het gevoel heeft te moeten presteren met koorts, haha!

Och, seks is een prima medicijn tegen koorts.

Tegen alles, eigenlijk.
dan wordt het idd een afknapper, of je moet een politie uniform aantrekken, teveel gedoe.

een lekkere massage? de stakker is ziekjes, en je weet hoe mannen dan zijn, die willen aandacht.
wij slapen nooit.
Nurse Inga kan ik me wel iets bij voorstellen maar een politie uniform?
een heel kort uniform rokje en handboeien. kan je hem geboeid de douche uitslepen.
wij slapen nooit.
Haha, de douche en de massage voor vanavond!
en niet per ongeluk badschuim gebruiken ipv olie.

is mij onlangs gebeurd.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 maart 2012 @ 21:04:

en niet per ongeluk badschuim gebruiken ipv olie.

is mij onlangs gebeurd.Hoe krijg je dat voor elkaar? Hier staat het badschuim naast het bad en de massageolie naast het bed
ik had een flesje meegenomen, niet goed gelezen.

k had nog meer in de planning voor die avond, maar t is compleet in de soep gelopen.

de sex was er overigens niet minder geweldig om. humor is belangrijk.
wij slapen nooit.
Haha geweldig! Juist zulke dingen maken het leuk!
quote:joop_2000 schreef op 05 maart 2012 @ 20:48:

[...]

Hij meent het dus he.Ja, dat weet ik
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:Thomba schreef op 05 maart 2012 @ 19:56:

Veel suck6 dan!Waar het hart van vol is of was dit ook een tip?
quote:BrightEyes80 schreef op 05 maart 2012 @ 20:17:

[...]

Was jij niet druk met je boek, Martin..?

Schrijf je een boek, martin?

Wat is de titel, hoe blijf ik zo lang mogelijk single, 1001 tips met plaatjes?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:TouchOfPink schreef op 05 maart 2012 @ 21:35:

[...]

Waar het hart van vol is of was dit ook een tip? Tip! Hij is tenslotte schoon....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven