Vriend verrassen

05-03-2012 19:21 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand of wat een vriend. We zijn nog helemaal in de verliefdheidsfase maar ik heb hem helaas de afgelopen twee weken weinig gezien i.v.m. deadlines van mijn studie.

Nu zie ik hem vanavond (eindelijk) weer en ik wil hem eigenlijk sexy verrassen! Ik had al bedacht om als hij aan het douchen is een spannend lingeriesetje aan te trekken maar wellicht hebben jullie nog meer tips?
Grappig eigenlijk dat je na een relatie van een maand al op een forum moet vragen naar wat spannend is ......
.
Ik vind het lief, juist in een prille relatie kun je erg uitkijken naar dit soort dingen. Heeft niks met sleur te maken.
quote:diaantje1971 schreef op 05 maart 2012 @ 21:58:

[...]

Schrijf je een boek, martin?

Wat is de titel, hoe blijf ik zo lang mogelijk single, 1001 tips met plaatjes?
quote:Murdoch schreef op 05 maart 2012 @ 23:24:

Ik vind het lief, juist in een prille relatie kun je erg uitkijken naar dit soort dingen. Heeft niks met sleur te maken.Ja, zucht!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Jammer helaas niet mee kunnen denken met tips wel erg benieuwd of het gezellig was/is ;)
Oh hij is een beetje ziekje... Ik zeg sexy zusterpakje en hem 'verzorgen' hahaha...
Onder de douche uit halen in je lingerie, en vervolgens hem masseren voordat je de lingerie uitdoet.

purrrrr...........
Ben benieuwd hoe uitgebreid het verslag wordt:-)
Nog steeds geen update dus.

Ster, joehoe, ga je ons de hele dag laten F5'en?
Gewoon een lekkere massage olie van Kamasutra gebruiken, hem lekker masseren en zacht over hem heen blazen. De olie geeft een sensuele prikkeling. Wij gebruiken de Kamasutra Serenity massage olie, errrugggg lekkerrrrrrr.

Ik vind het lief, juist in een prille relatie kun je erg uitkijken naar dit soort dingen. Heeft niks met sleur te maken.Nee maar vind er wel gebrek aan fantasie uit spreken.
quote:jaap70 schreef op 05 maart 2012 @ 23:05:

Grappig eigenlijk dat je na een relatie van een maand al op een forum moet vragen naar wat spannend is ......

Juist in het begin van een relatie is het makkelijker "andere"dingen te doen. Later in een relatie zit er een sleur in van dingen die je weet die werken. na jaren in een relatie not een keer met een sexy verpleegsterpakje aankomen kan wel eens op de lachspieren werken.

Wat dacht je van een striptease?
Geen gebrek aan fantasie hier hoor, gewoon nieuwsgierig naar spannende ideetjes van anderen!

Het is enkel de massage geworden, arme lover was flink ziekjes.. Volgende keer beter! Bedankt voor het meedenken!
Beetje anti-climax dit, maar ziek is ziek. Beterschap.
Wanneer hij onder de douch staat, bij hem in de badkamer langzaam en genietend je kleding uit trekken en bij hem onder de douche kruipen.

Ik vind het lief, juist in een prille relatie kun je erg uitkijken naar dit soort dingen. Heeft niks met sleur te maken.

Ben je in het begin van je relatie niet sowieso erg blij elkaar te zien en zijn kunstgrepen juist nog niet nodig?

Zeker als je net een maandje een relatie hebt en je hebt elkaar twee weken niet gezien.. Joh al liep mn meisje dan in een tuinbroek, het zou mij echt niet interesseren..
Jeetje, een beetje flauw vind ik sommige reacties wel..

Ik heb jaren geen relatie gehad en vind het gewoon leuk om wat extra's voor mijn vriend te doen omdat we elkaar eventjes niet hebben gezien. Niet omdat de koek op is, niet omdat we elkaar anders niet de kleren van het lijf scheuren of omdat de seks fantasieloos en saai is, maar gewoon om hem nog even extra te laten zien dat ik hem leuk, lief, lekker en geweldig vind. Is dat nou zo raar?
quote:ster89 schreef op 06 maart 2012 @ 18:02:

Jeetje, een beetje flauw vind ik sommige reacties wel..

Je loopt hier langer rond. Zo is het toch altijd geweest? Sommige goede reacties. gemengd met een tikje waarde oordelen. Met wat spam ertussen. En uiteraard mensen die alleen op de topic titel reageren en verder niet lezen. What's new?
Niets nieuws, maar het verbaast me dat dit in sommige mensen hun ogen direct zou betekenen dat we een verdomd saai seksleven hebben. Ik zou wel van een beetje extra verwennen en verrassen zo nu en dan
Vind ik niet hoor Ster, op mij komt het juist over als het ook spannend willen hóuden, prima toch?

Hé, je hebt alweer een andere ava, vond die met die vinger juist zo mooi....
Ik prijs je fantasie en innitiatief, maar om de hele kerstboom al op te tuigen in een prille relatie kan jou ook voor teleurstelling komen te staan. Heb jij je flink opgedoft, gooit hij het in 10 seconden van je af......
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:dirk1971 schreef op 06 maart 2012 @ 11:06:

[...]

Juist in het begin van een relatie is het makkelijker "andere"dingen te doen. Later in een relatie zit er een sleur in van dingen die je weet die werken. na jaren in een relatie not een keer met een sexy verpleegsterpakje aankomen kan wel eens op de lachspieren werken.

Klopt, heeft mijn vriend laatst ook geprobeerd.
quote:ster89 schreef op 06 maart 2012 @ 18:11:

Niets nieuws, maar het verbaast me dat dit in sommige mensen hun ogen direct zou betekenen dat we een verdomd saai seksleven hebben. Ik zou wel van een beetje extra verwennen en verrassen zo nu en dan

Maar na een maand relatie weet je toch nog helemaal niet hoe jullie seksleven überhaupt is? Zeker als je hem van die maand de laatste twee weken niet hebt gezien?

Extra verrassen is wat mij betreft dan echt niet nodig, thats all.

Jammer dat je vriend ziek was trouwens. Volgende keer beter
Voor een ziek liefje zou ik lekker een bak fruit snijden en met 2 vorkjes naast het bed zetten.

Douchen hoort gewoon altijd samen wat mij betreft

Enne... hoe lang of kort je elkaar ook kent, iets extra's doen kan wat mij betreft altijd.
Een paar maandEN he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven