vriend wil mij niet beffen

18-08-2019 19:41 233 berichten
Ik heb nu dik 2 jaar een relatie met mijn vriend. Omdat ik op mijzelf woonde en hij tijdelijk weer thuis, is hij vrijwel meteen bij mij ingetrokken. We wilden ook graag veel samen zijn, dus dit voelde goed voor ons. We hebben het nog steeds erg fijn samen en lachen, knuffelen en zoenen veel. We zijn attent en houden rekening met elkaar. Alleen de seks is niet super. Hij heeft een lager libido dan ik en als we het doen dan is het max. 15 minuten en voorspel is er amper vanuit zijn kant. Hij heeft hiervoor 2 lange relaties gehad en in totaal ongeveer 50 bedpartners, ik 1 lange relatie en 12 partners. In het begin ging alles vanzelf en viel het mij niet op dat hij niet zo met mijn belang bezig was, maar het stoort mij steeds meer. Mijn vriend geeft zelf aan altijd al vrij egoistisch in bed te zijn geweest. Ook kwamen meisjes in het verleden (volgens hem..) vaak klaar van seks alleen.

Tegenwoordig heb ik hem wel zover dat hij mij (met enige regelmaat) wil vingeren en ik dus toch geregeld klaar kom. Alleen beffen doet hij nooit. In het begin is dit 2 keer geweest, maar daarna nooit meer. Vandaag heb ik hem gevraagd of ik hier ooit nog op kon rekenen en het antwoord was nee. Hij geeft aan dat de zin om dit te doen er niet is en hij dit niet gaat forceren. Hij vroeg of ik zou willen dat hij het ging doen en dan een slappe kreeg.. dit wil ik uiteraard ook niet, dan kan ik er totaal niet van genieten. Ik heb doorgevraagd of er iets specifieks is, een geur, smaak, uiterlijk of wat dan ook, maar dit was niet zo. Na heel lang doorvragen zei hij dat ik erg nat word, dat dit het misschien onbewust kon zijn, maar eigenlijk wist hij het niet. Ik zei dat ik dan ook geen zin meer heb om hem te pijpen, dit voelt voor mij een beetje vernederend. Dit vond hij niet zo erg, maar het vernederende snapte hij niet. Hij gaf het voorbeeld dat hij in het verleden een meisje vaak befte, maar zij niets terug deed en dat hij dit niet erg vond. Het is dus zo dat hij MIJ niet graag beft. Niet in het algemeen. Dit kwetst mij enorm en ik kan niet begrijpen dat hij niet zijn best wil doen om de vrouw van wie hij houdt tevreden te stellen in bed.

Andere jongens hebben er in het verleden nooit problemen mee gehad om dit te doen en ik zorg er altijd voor dat ik fris en verzorgd ben. Nu is het zo dat ik voorheen best wel zichtbare binnenste schaamlippen had, iets waar mijn vriend moeite mee had en waar ik zelf ook onzeker over was. Ik heb begin dit jaar een schaamlipcorrectie gehad en hoewel ik nog geen ‘perfecte poes’ heb, vind ik het er zelf nu prima uitzien. Ik deed deze ingreep voor mijzelf maar stiekem had ik gehoopt dat mijn vriend daarna toch minder moeite zou hebben met beffen. Helaas niet dus. Mijn vriend zei vandaag dat hij ook van mening is dat onze seks niet denderend is, maar dat hij dit niet erg vindt. Hij vindt het prima om het eens in de 1 a 2 weken te doen. Hij geeft wel aan dat hij het gevoel heeft mij niet te kunnen geven wat ik wil en dat ik dan misschien gelukkiger zou kunnen zijn met een ander. Dit is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat HIJ meer moeite doet in bed. Wat kan ik nog meer doen? Erover praten loopt telkens op niets uit...
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:49
1.77% gewijzigd
Ik begrijp wel dat ie 50 partners heeft gehad.

Die vrouwen hebben allemaal gedacht: "niet likken ?, dan wegwezen" en trapte ze hem zo hun bed uit.

Tja, dan kom je wel aan 50 pogingen.
Suzan_1991 schreef:
28-08-2019 13:20
Mijn man walgt ook van het idee, ik eveneens. Ik hoop ook niet dat ik iemand in m'n familie of vriendenkring heb die dit doet. Daar wil je toch geen kus van, laat staan dat ze je baby kussen. Echt smerig.
Ik pijp mijn vriend en kus mijn kinderen... Wat is daar vies aan? Het is niet zo dat ik het sperma over hun gezicht tuf, hoor. En aangezien seks toch vaak in de ochtend of avond plaats vindt zit er meestal wel een douche en tandenpoets-beurt tussen.

Weet je hoe veel mensen hun handen niet wassen na het poepen en daarna je kind een aai over de bol geven? Dat is veel viezer dan bovenstaande, hoor!
TO, hij wil anderen wel beffen, maar jou niet. Hij wil geen seks met je en als je seks hebt interesseert het hem niet of jij het leuk hebt. Je bent zelfs voor hem onder het mes gegaan, omdat je onzeker van hem werd.

Ik geloof er geen klap van dat hij bij die andere vrouwen (als het er al zoveel waren) wel goed was... Waarschijnlijk waren ze gewoon zo weinig onder de indruk van zijn kunnen dat ze maar hebben gezegd dat het fijn was om van hem af te zijn, om hem vervolgens nooit meer mee naar huis te nemen. En als hij echt zoveel vrouwen tot een hoogtepunt had gebracht zou hij ook weten hoe een gemiddelde vagina er uit ziet en dat grote schaamlippen niet abnormaal zijn.

Hij woont bij jou in huis, dat is waarschijnlijk de enige reden dat hij bij je blijft. Hij profiteert van je. Maak je los van deze loser en zoek een man die alles uit de kast haalt om jou tot je hoogtepunt te brengen.
TijdvoorTaart schreef:
29-08-2019 11:35
Ik pijp mijn vriend en kus mijn kinderen... Wat is daar vies aan? Het is niet zo dat ik het sperma over hun gezicht tuf, hoor. En aangezien seks toch vaak in de ochtend of avond plaats vindt zit er meestal wel een douche en tandenpoets-beurt tussen.

Weet je hoe veel mensen hun handen niet wassen na het poepen en daarna je kind een aai over de bol geven? Dat is veel viezer dan bovenstaande, hoor!
Pijpen is toch wel iets anders dan iemands anus likken. Daarnaast raakt niemand mijn baby aan zonder zijn/haar handen gewassen te hebben.
TijdvoorTaart schreef:
29-08-2019 11:43
TO, hij wil anderen wel beffen, maar jou niet. Hij wil geen seks met je en als je seks hebt interesseert het hem niet of jij het leuk hebt. Je bent zelfs voor hem onder het mes gegaan, omdat je onzeker van hem werd.

Ik geloof er geen klap van dat hij bij die andere vrouwen (als het er al zoveel waren) wel goed was... Waarschijnlijk waren ze gewoon zo weinig onder de indruk van zijn kunnen dat ze maar hebben gezegd dat het fijn was om van hem af te zijn, om hem vervolgens nooit meer mee naar huis te nemen. En als hij echt zoveel vrouwen tot een hoogtepunt had gebracht zou hij ook weten hoe een gemiddelde vagina er uit ziet en dat grote schaamlippen niet abnormaal zijn.

Hij woont bij jou in huis, dat is waarschijnlijk de enige reden dat hij bij je blijft. Hij profiteert van je. Maak je los van deze loser en zoek een man die alles uit de kast haalt om jou tot je hoogtepunt te brengen.
+1
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
29-08-2019 11:49
Pijpen is toch wel iets anders dan iemands anus likken. Daarnaast raakt niemand mijn baby aan zonder zijn/haar handen gewassen te hebben.
:facepalm:
koekies zijn lekker
Suzan_1991 schreef:
29-08-2019 11:49
Pijpen is toch wel iets anders dan iemands anus likken. Daarnaast raakt niemand mijn baby aan zonder zijn/haar handen gewassen te hebben.

Waarom moet alles betrekking hebben op jouw baby? Dit is een topic over beffen waarin gerelateerd wordt aan rimmen en pijpen. En daar begin jij even lekker over je baby. Ik denk dat we dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen concluderen dat je de eretitel 'vrouw' hebt ingeruild toen je benoemd werd tot 'moeder'. Maar ga dan niet moeder overste uithangen en net doen alsof andere 'vieze dingen doen' omdat jij rare associaties maakt met 'je kindje'.
SHIFTY schreef:
01-09-2019 01:30
Waarom moet alles betrekking hebben op jouw baby? Dit is een topic over beffen waarin gerelateerd wordt aan rimmen en pijpen. En daar begin jij even lekker over je baby. Ik denk dat we dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen concluderen dat je de eretitel 'vrouw' hebt ingeruild toen je benoemd werd tot 'moeder'. Maar ga dan niet moeder overste uithangen en net doen alsof andere 'vieze dingen doen' omdat jij rare associaties maakt met 'je kindje'.
Moeder overste :lol:
Het is gewoon smerig, hoe dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier woorden waar ik echt nog nooit van gehoord had. :O
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
18-08-2019 21:11
Ik denk dat er veel meisjes (allemaal?) gefaket hebben tijdens de seks met je vriend. Zo vaak komt het niet voor dat een vrouw van alleen penetratie klaarkomt en nauwelijks voorspel helpt daar echt niet bij.
Ik vind het heel rot voor je dat je je zo onzeker hebt gevoeld, mede door je vriend, dat je je hebt laten opereren. Voor mij zou het het einde van de relatie zijn, een egoïstische man in bed die niet wil beffen omdat ik dan te nat word. (Wtf?!) Kan jij er mee leven denk je, voor de rest van je leven samen zijn met hem en slechte seks?

Misschien is het zijn eigen kwijl wel :idea:
Alle reacties Link kopieren
salinarosseno schreef:
01-09-2019 05:52
Ik lees hier woorden waar ik echt nog nooit van gehoord had. :O
Je bent nooit te oud om te leren :idee:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
18-08-2019 23:24
s-meds ben je gehackt :O
Whaha dat was precies mijn gedachte... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zijn verhaaltjes over vroegere bedpartners met een korreltje zout nemen en een man zoeken die je wel laat genieten.
Suzan_1991 schreef:
29-08-2019 11:49
Daarnaast raakt niemand mijn baby aan zonder zijn/haar handen gewassen te hebben.
Nou, dan weet je zeker dat je kind later allergieën ontwikkelt. Je ontsmet zeker ook je huis van top tot teen en laat je kind niet buiten spelen?
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
01-09-2019 10:32
Ik zou zijn verhaaltjes over vroegere bedpartners met een korreltje zout nemen en een man zoeken die je wel laat genieten.
Inderdaad. Waarom wil je sowieso een man die al 50 bedpartners heeft gehad? Die gaat echt zijn best niet doen voor jou. Dan zoekt hij waarschijnlijk liever nummer 51.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik vind overigens niet dat je iets moet doen dat vreselijk tegen je zin gaat. Ik zou mijn partner er in elk geval niet toe dwingen of het van hem verwachten. Maar dan zou het iets moeten zijn wat hij bij niemand heeft gedaan ook, of enkel eens geprobeerd.

Verder vind ik het niet zo sjiek van hem hoe hij jou aldoor vergelijkt en neerhaalt ten opzichte van zijn eerdere bedpartners.

Het klinkt alsof je vriend in zn algemeenheid niet zo zn aardig en lief is. Want dan had hij een heel andere houding aangenomen wat betreft dit onderwerp.

Tijd voor een goed gesprek of een afronding. Je bent nog jong, dit wil je toch niet voor de rest van je leven :(
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij niet eens zozeer om het beffen gaan, maar wel om zijn weigering om jou een orgasme te bezorgen.

Alsof jouw genot niet belangrijk is?.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
28-08-2019 13:20
Mijn man walgt ook van het idee, ik eveneens. Ik hoop ook niet dat ik iemand in m'n familie of vriendenkring heb die dit doet. Daar wil je toch geen kus van, laat staan dat ze je baby kussen. Echt smerig.
Dan wordt je wereld wel erg klein met al die beffers, likkers en rimmers op deze planeet. Ze lopen zelfs in de supermarkt!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn waarschijnlijk ook allemaal maanblaffers ... je weet wel ... van die vreemdelingen ... en die zijn niet van hier
Mein Leben wird zwar lang sein ... aber viel zu kurz, um es mir von anderen schwer machen zu lassen!
Alle reacties Link kopieren
propriété schreef:
01-09-2019 23:38
Het zijn waarschijnlijk ook allemaal maanblaffers ... je weet wel ... van die vreemdelingen ... en die zijn niet van hier
:HA:
Orpheus13 schreef:
23-08-2019 18:38
Doen mannen het vaker dan vrouwen denk je?

Dat denk ik wel.

En heb je het al gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw komt als ik haar penetreer alleen klaar als ze op mij zit met haar gezicht naar me toe en zelf heen en weer schuift, dus niet op en neer wipt of tijdens het beffen.
En lieve Flexie73 je bent gewoon veel te lief en toegevend, je bent veel te gefixeerd om hem of elke andere partner te pleasen dat is je karakter dat is zoals je bent en daar is niets mis mee.
Jammer is als je niet voor jezelf opkomt en tegen een partner oploopt zoals je het zelf omschrijft die niks van jou persoontje begrijpt en zelfs geen energie in jullie relatie wil steken, ik zou je toe willen schreeuwen wordt alsjeblieft wakker en doe er iets aan.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
02-09-2019 05:57
Dat denk ik wel.
Ik denk het ook ja.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
02-09-2019 08:33
Ik denk het ook ja.
Dat is dan strijdig met de theorie dat het in de wereld van de seks, over het algemeen, nog steeds meer om het genot van de man draait.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
02-09-2019 10:32
Dat is dan strijdig met de theorie dat het in de wereld van de seks, over het algemeen, nog steeds meer om het genot van de man draait.
Aangezien er meer seksuele handelingen zijn dan alleen rimmen, die vast ook vaker beoefend worden, kan je die conclusie niet enkel trekken op basis van deze statistiek over rimmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven