vriend wil mij niet beffen

18-08-2019 19:41 233 berichten
Ik heb nu dik 2 jaar een relatie met mijn vriend. Omdat ik op mijzelf woonde en hij tijdelijk weer thuis, is hij vrijwel meteen bij mij ingetrokken. We wilden ook graag veel samen zijn, dus dit voelde goed voor ons. We hebben het nog steeds erg fijn samen en lachen, knuffelen en zoenen veel. We zijn attent en houden rekening met elkaar. Alleen de seks is niet super. Hij heeft een lager libido dan ik en als we het doen dan is het max. 15 minuten en voorspel is er amper vanuit zijn kant. Hij heeft hiervoor 2 lange relaties gehad en in totaal ongeveer 50 bedpartners, ik 1 lange relatie en 12 partners. In het begin ging alles vanzelf en viel het mij niet op dat hij niet zo met mijn belang bezig was, maar het stoort mij steeds meer. Mijn vriend geeft zelf aan altijd al vrij egoistisch in bed te zijn geweest. Ook kwamen meisjes in het verleden (volgens hem..) vaak klaar van seks alleen.

Tegenwoordig heb ik hem wel zover dat hij mij (met enige regelmaat) wil vingeren en ik dus toch geregeld klaar kom. Alleen beffen doet hij nooit. In het begin is dit 2 keer geweest, maar daarna nooit meer. Vandaag heb ik hem gevraagd of ik hier ooit nog op kon rekenen en het antwoord was nee. Hij geeft aan dat de zin om dit te doen er niet is en hij dit niet gaat forceren. Hij vroeg of ik zou willen dat hij het ging doen en dan een slappe kreeg.. dit wil ik uiteraard ook niet, dan kan ik er totaal niet van genieten. Ik heb doorgevraagd of er iets specifieks is, een geur, smaak, uiterlijk of wat dan ook, maar dit was niet zo. Na heel lang doorvragen zei hij dat ik erg nat word, dat dit het misschien onbewust kon zijn, maar eigenlijk wist hij het niet. Ik zei dat ik dan ook geen zin meer heb om hem te pijpen, dit voelt voor mij een beetje vernederend. Dit vond hij niet zo erg, maar het vernederende snapte hij niet. Hij gaf het voorbeeld dat hij in het verleden een meisje vaak befte, maar zij niets terug deed en dat hij dit niet erg vond. Het is dus zo dat hij MIJ niet graag beft. Niet in het algemeen. Dit kwetst mij enorm en ik kan niet begrijpen dat hij niet zijn best wil doen om de vrouw van wie hij houdt tevreden te stellen in bed.

Andere jongens hebben er in het verleden nooit problemen mee gehad om dit te doen en ik zorg er altijd voor dat ik fris en verzorgd ben. Nu is het zo dat ik voorheen best wel zichtbare binnenste schaamlippen had, iets waar mijn vriend moeite mee had en waar ik zelf ook onzeker over was. Ik heb begin dit jaar een schaamlipcorrectie gehad en hoewel ik nog geen ‘perfecte poes’ heb, vind ik het er zelf nu prima uitzien. Ik deed deze ingreep voor mijzelf maar stiekem had ik gehoopt dat mijn vriend daarna toch minder moeite zou hebben met beffen. Helaas niet dus. Mijn vriend zei vandaag dat hij ook van mening is dat onze seks niet denderend is, maar dat hij dit niet erg vindt. Hij vindt het prima om het eens in de 1 a 2 weken te doen. Hij geeft wel aan dat hij het gevoel heeft mij niet te kunnen geven wat ik wil en dat ik dan misschien gelukkiger zou kunnen zijn met een ander. Dit is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat HIJ meer moeite doet in bed. Wat kan ik nog meer doen? Erover praten loopt telkens op niets uit...
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:49
1.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
19-08-2019 09:45

Er zullen heus wel mannen zijn die het beffen niet leuk of lekker vinden en het daarom liever niet doen maar zo erg is het nou ook weer niet om je meisje te pleasen en haar lekker te beffen of te rimmen.
Hoe reageerde ze toen je haar voor het eerst rimde?
Orpheus13 schreef:
19-08-2019 14:43
Hoe reageerde ze toen je haar voor het eerst rimde?
Kom op jongens, moet dit in dit topic? :nope:
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
19-08-2019 09:45
Nou ik denk dat je vriend blij is onderdak gevonden te hebben en dat hij je af en toe een beurt mag geven is een leuke bijkomstigheid.
Als ik in een geile bui ben of lekker ben opgegeild maakt het mij niet meer uit waar ik aan moet likken, mijn vrouw is wel eens negen of tien keer achter elkaar klaargekomen doordat ik bleef doorgaan met beffen , vingeren, vinger in haar anus, pik er in en er uit en gelijk weer door beffen, de zesde of zevende keer dat ze klaar kwam squirtte ze zelfs mijn hele kop zat onder.

Er zullen heus wel mannen zijn die het beffen niet leuk of lekker vinden en het daarom liever niet doen maar zo erg is het nou ook weer niet om je meisje te pleasen en haar lekker te beffen of te rimmen.

Die vriend moet je de deur wijzen en een leuke andere zoeken die er ook voor jou is en niet alleen voor zichzelf.
:rofl: lekker beschrijvend ook
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
19-08-2019 14:49
Kom op jongens, moet dit in dit topic? :nope:
Nou, ik vind het wel on-topic.

Stel dat TO wil dat haar vriend haar rimt (ipv beft). Moet haar vriend daar dan ook in meegaan?
thanx schreef:
19-08-2019 07:36

En een laag libido? Hij herft best wat vrouwen in bed gehad, 50 én 2 lange relaties, lees ik. Is niet niks.
Klopt, hij geeft zelf aan dat het anders is als hij vrijgezel is. In een relatie heeft hij na verloop van tijd altijd minder zin.
thanx schreef:
19-08-2019 07:36
Oh, wacht.... waren die 50 bedpartners wel vrouw....?
Ja, allemaal vrouwen
Orpheus13 schreef:
19-08-2019 14:52
Nou, ik vind het wel on-topic.

Stel dat TO wil dat haar vriend haar rimt (ipv beft). Moet haar vriend daar dan ook in meegaan?
Nee, want dat is iets dat hij nooit bij iemand heeft willen doen, dat is anders. Natuurlijk zou ik accepteren dat daar zijn grens ligt (van mij hoeft het ook echt niet). In ons geval zit het mij vooral dwars dat hij mij niet wil beffen, maar bij sommige anderen deed hij het wel graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb duidelijk een andere menig dan de rest. Ik vind namelijk dat je in seks niet iets hoeft te toen wat je niet wil. Als jou beffen hem tegenstaat, dan vind ik dat je dat moet respecteren.

Dat hij verder ook weinig voor jou wil doen geeft wel aan dat hij liever lui dan moe is en vooral op zichzelf gericht. Dat gedrag zou ik wel een afknapper vinden.

Praat erover met hem en kijk of jullie samen jullie seksleven kunnen verbeteren in een manier dat jullie beide tevreden zijn. Lukt dat niet, dan heb je de vrijheid daar zelf een keuze in te maken of je dit accepteert of niet.
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
19-08-2019 15:37
In ons geval zit het mij vooral dwars dat hij mij niet wil beffen, maar bij sommige anderen deed hij het wel graag.
Okee, dus als hij sowieso niet/niemand zou beffen, was er geen probleem geweest.
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
19-08-2019 15:37
Nee, want dat is iets dat hij nooit bij iemand heeft willen doen, dat is anders. Natuurlijk zou ik accepteren dat daar zijn grens ligt (van mij hoeft het ook echt niet). In ons geval zit het mij vooral dwars dat hij mij niet wil beffen, maar bij sommige anderen deed hij het wel graag.
Weet je zeker dat hij dat bij anderen wel graag deed? Of deed hij dat daar ook alleen maar omdat het van hem verwacht werd.

vind die reacties hier nogal wat. Lees een reactie in de trant van zet je er maar even overheen. Volgens mij is nee gewoon nee toch?
Orpheus13 schreef:
19-08-2019 15:44
Okee, dus als hij sowieso niet/niemand zou beffen, was er geen probleem geweest.
Dan zou ik het me in elk geval niet zo persoonlijk aantrekken. Ideaal is het natuurlijk niet..
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-08-2019 15:43
Ik heb duidelijk een andere menig dan de rest. Ik vind namelijk dat je in seks niet iets hoeft te toen wat je niet wil. Als jou beffen hem tegenstaat, dan vind ik dat je dat moet respecteren.

Dat hij verder ook weinig voor jou wil doen geeft wel aan dat hij liever lui dan moe is en vooral op zichzelf gericht. Dat gedrag zou ik wel een afknapper vinden.

Praat erover met hem en kijk of jullie samen jullie seksleven kunnen verbeteren in een manier dat jullie beide tevreden zijn. Lukt dat niet, dan heb je de vrijheid daar zelf een keuze in te maken of je dit accepteert of niet.
Natuurlijk hoef je niets te doen wat je niet wil.
Maar kom op. Een vent die niet wil beffen? Ik krijg er een slappe van.

En nog wat. Ik zou dat getal van 50 vrouwen maar met een korreltje zout nemen.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
19-08-2019 17:37
Natuurlijk hoef je niets te doen wat je niet wil.
Maar kom op. Een vent die niet wil beffen?

Maar kom op wat? Dat hij zich erover heen moet zetten en het toch moet doen? Dan spreek je jezelf behoorlijk tegen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-08-2019 17:40
Maar kom op wat? Dat hij zich erover heen moet zetten en het toch moet doen? Dan spreek je jezelf behoorlijk tegen.
Ik zou erop afknappen bedoel ik. Ik snap niet dat je bij zo'n man blijft.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel ver gaan, Flexie, zijn opmerking over zijn slappe bij het beffen en zijn moeite met je eerdere schaamlippen. Je noemt dat je hoopte dat hij na je schaamlipcorrectie minder moeite zou hebben met jou beffen. Gaf hij daar aanleiding voor?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
19-08-2019 17:51
Vind het wel ver gaan, Flexie, zijn opmerking over zijn slappe bij het beffen en zijn moeite met je eerdere schaamlippen. Je noemt dat je hoopte dat hij na je schaamlipcorrectie minder moeite zou hebben met jou beffen. Gaf hij daar aanleiding voor?
Vind dit ook veel te ver gaan en het doet wat met je zelfvertrouwen. Ik zou hem echt vragen andere woonruimte te zoeken en afstand nemen.
madamzonderm schreef:
19-08-2019 17:51
Vind het wel ver gaan, Flexie, zijn opmerking over zijn slappe bij het beffen en zijn moeite met je eerdere schaamlippen. Je noemt dat je hoopte dat hij na je schaamlipcorrectie minder moeite zou hebben met jou beffen. Gaf hij daar aanleiding voor?
Hij zei dat hij er niet zo van hield, maar vond het wel onnodig dat ik er iets aan liet doen. Dat was mijn eigen keuze. Hij gaf ook op voorhand aan dat hij niet wist of het bef issue erdoor zou over gaan. Ik weet dus niet of het echt met elkaar te maken heeft, aangezien hij zelf zegt geen idee te hebben waarom hij zich er niet toe kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zet hem een keer een bord oesters voor. Als hij die weg krijgt, dan moet beffen echt geen probleem meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
19-08-2019 18:03
Hij zei dat hij er niet zo van hield, maar vond het wel onnodig dat ik er iets aan liet doen. Dat was mijn eigen keuze. Hij gaf ook op voorhand aan dat hij niet wist of het bef issue erdoor zou over gaan. Ik weet dus niet of het echt met elkaar te maken heeft, aangezien hij zelf zegt geen idee te hebben waarom hij zich er niet toe kan zetten.
Volgens mij moet jij je stoppen met je afvragen waarom hij het niet wil, en je in plaats daarvan gaan afvragen wat JIJ eigenlijk in deze relatie wil. Er lopen zat mannen rond die jouw genot wel voorop stellen, hoor. Je hóéft hier geen genoegen mee te nemen.
daveotion wijzigde dit bericht op 19-08-2019 18:10
3.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag me overigens af of TO haar vent wel pijpt. Voor wat hoort wat en zo.
Shaweena schreef:
19-08-2019 18:09
Vraag me overigens af of TO haar vent wel pijpt. Voor wat hoort wat en zo.
Heb ik altijd wel regelmatig gedaan, vond het ook leuk om te doen. Maar de laatste tijd heb ik hier weinig zin meer in omdat er ook niet veel aan mij wordt gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
19-08-2019 18:03
Hij gaf ook op voorhand aan dat hij niet wist of het bef issue erdoor zou over gaan. Ik weet dus niet of het echt met elkaar te maken heeft, aangezien hij zelf zegt geen idee te hebben waarom hij zich er niet toe kan zetten.
Zo klinkt het zwakker dan 'geen zin niet beffen'. Voor hem is de seks okay genoeg. Wat bedoelt hij met dat je misschien gelukkiger kan zijn met een ander? Dat je 'kan' vreemdgaan, of een andere partner zoeken, of wat anders? Je noemt dat er niet veel aan je wordt gedacht. Is niet beffen de kern van wat speelt of een symptoom van iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Sorry niet goed gelezen
babette2017 wijzigde dit bericht op 19-08-2019 19:04
Reden: Stond al in openingsbericht
72.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Patsy.. terechte vraag voor mij. Blijkbaar vind ik mijn eigen geluk ondergeschikt aan het geluk van de mensen waar ik mijn leven mee deel. Momenteel weer een enorme worsteling voor mezelf waar ik ooit uit hoop te komen.
En dat vreemdgaan ja inderdaad laag. Maar ik heb mijn man al jaren geleden aangekondigd dat hij mij in de armen van een ander laat lopen met zijn egocentrische gedoe. Hij heeft het niet willen horen en en noemde het chantage.
Uiteindelijk heb ik toegegeven aan mijn genot en lust. Eerlijk? Voelde heerlijk! Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Er zijn meerdere vormen van bedriegen in een relatie.
"Het slachtoffer van een verhouding , is niet altijd het slachtoffer van het huwelijk"( Esther Perel)
Alle reacties Link kopieren
depten schreef:
19-08-2019 19:06
Patsy.. terechte vraag voor mij. Blijkbaar vind ik mijn eigen geluk ondergeschikt aan het geluk van de mensen waar ik mijn leven mee deel. Momenteel weer een enorme worsteling voor mezelf waar ik ooit uit hoop te komen.
En dat vreemdgaan ja inderdaad laag. Maar ik heb mijn man al jaren geleden aangekondigd dat hij mij in de armen van een ander laat lopen met zijn egocentrische gedoe. Hij heeft het niet willen horen en en noemde het chantage.
Uiteindelijk heb ik toegegeven aan mijn genot en lust. Eerlijk? Voelde heerlijk! Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Er zijn meerdere vormen van bedriegen in een relatie.
"Het slachtoffer van een verhouding , is niet altijd het slachtoffer van het huwelijk"( Esther Perel)
Hahaha! Lekker rondneuken, dit rechtvaardigen met vage quotes (WTF is Esther Perel?) en dan ook nog doen alsof je een slachtoffer bent (eigen geluk is ondergeschikt etc). Echt geweldig dit! Hahah!
Alle reacties Link kopieren
En Flexie, als ik mijn relatie als voorbeeld neem.. naarmate je langer bij elkaar bent, wordt het verlangen niet groter en zal de frequentie omlaag gaan.
Denk dat het goed is om daar rekening mee te houden.
Nu had mijn man nooit een gezonde drive maar hetgeen ik het allermeest gemist heb is zijn begeerte. Ieder mens heeft recht op begeerte.
Het is gewoon niet sexy om te zien dat als het even anders moet, omdat jij aan de beurt bent, er geen erectie meer is. Een man hoeft je niet op handen te dragen maar hoe fijn is het dat hij het fijn vindt, dat jij het fijn vindt! Als dat stukje mist in een man is dat mijn inziens, onherstelbaar kapot.
Dus de 4 dagen zijn nog niet voorbij maar wel wijs om mee te nemen in je overwegingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven