Vriendin heeft seks gehad met mijn fuckbuddy

27-06-2020 21:49 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Viva’ers,

Een paar dagen terug ben ik naar het terras gegaan met een vriendin. Later op de avond voegde mijn fuckbuddy zich bij ons toe voor een drankje. Zij zijn aan het einde van de avond ineens samen stom dronken verdwenen en naar zijn huis gegaan en hebben seks gehad, vertelde mijn vriendin de volgende dag. Ik bleef alleen achter op straat, heb ze meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ze namen niet op.

Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel.

Zouden jullie deze vriendin vergeven en het voorval vergeten? Of is dit een no-go en einde vriendschap? (Ben nog niet heel lang bevriend met deze persoon, fuckbuddy ken ik nu een half jaar)
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
27-06-2020 22:23
Ligt eraan. Je kan toch ook afspreken dat je exclusief bent? Maar dan nog, stel ze waren niet exclusief, dan vind ik het niet netjes als je vriendinnen seks hebben met de jongen waar jij ook seks mee hebt.
Maar waarom is dat niet netjes?

Het is niks exclusiefs ofzo.

Echt het zou mij zo ontzettend niet boeien als een vriendin van mij het met een fuckbuddy van mij zou doen. Zou waarschijnlijk nog vragen hoe ze het heeft gehad ook.

Maar in deze situatie zou ik wel boos zijn over het zomaar vertrekken zonder iets te zeggen, of ze nu wel of geen seks zouden hebben.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat en met wie jij het doet moet je zelf weten, maar ik zou met hem iniedergeval klaar zijn. Ik zou ook een heel goed gesprek met vriendin hebben.
Wat het weggaan zonder jou betreft:
Dit zou meteen een streep door een vriendschap zetten.
Scheelt je dus ook weer dat gesprek met vriendin.
Conclusie: zoek leuke mensen in je leven en daar vallen deze duidelijk buiten! Goodluck!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 22:25
dus je zit erbij drankjes af te slaan terwijl je buddy’s zich volladen?
Ja, ik drink minder snel dan zij.

En waarom zou een buddy niks voor mij zijn?
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:33
Ja, ik drink minder snel dan zij.

En waarom zou een buddy niks voor mij zijn?
omdat je kwaad wordt als hij hem ineens in je vriendin hangt
wie heeft er eigenlijk betaald?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet kwaad, alleen teleurgesteld over het hele voorval.
lollypopje schreef:
27-06-2020 22:31
Maar waarom is dat niet netjes?

Het is niks exclusiefs ofzo.
Ik vind dat niet netjes. Vroeger op de middelbare school als je vriendin verliefd was op een jongen daar bleef je daar vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:37
Ik ben niet kwaad, alleen teleurgesteld over het hele voorval.
Waarom? Dat ze je achtergelaten hebben, begrijpelijk. Maar omdat hij seks met haar heeft gehad??
Zeker dat je niet meer verwacht van hem?
leeg
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
27-06-2020 22:37
Ik vind dat niet netjes. Vroeger op de middelbare school als je vriendin verliefd was op een jongen daar bleef je daar vanaf.
't Is een fuckbuddy. 't Hele principe is dat je niet verliefd wordt/bent op mekaar, enkel elkaar ziet voor de seks.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:25
Ik was niet dronken. Na het afrekenen zijn zij vertrokken terwijl ik nog even naar de wc was.
Vreselijk asociaal dat ze je alleen achter laten. Dat ze seks gehad hebben zou me dan weer niks interesseren.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
27-06-2020 22:07
Dat is balen, je buddy met je fuckbuddy.

Nu is het een fuckbuddybuddy.
Buddyfuckbuddy?
leeg
lovechild schreef:
27-06-2020 22:23
Ligt eraan. Je kan toch ook afspreken dat je exclusief bent? Maar dan nog, stel ze waren niet exclusief, dan vind ik het niet netjes als je vriendinnen seks hebben met de jongen waar jij ook seks mee hebt.
Die afspraak hebben ze duidelijk niet. Ik zie het probleem niet zo.
Helena_z schreef:
27-06-2020 22:39
't Is een fuckbuddy. 't Hele principe is dat je niet verliefd wordt/bent op mekaar, enkel elkaar ziet voor de seks.
Dan nog vind ik het een ongeschreven regel om niet met elkaars fuckbuddy's seks te hebben. Dus ik vind het niet gek dat TO hier van baalt. Andere mensen hebben er misschien geen problemen mee, prima.
Helena_z schreef:
27-06-2020 22:41
Buddyfuckbuddy?

Buddyfucker
Alle reacties Link kopieren
Tja, To alles is al gezegt, ze staan vrij om elkaar te doen.

Voor iemand die zegt geen gevoelens te hebben, doe je wel een beetje moeilijk om niets.

Offtopic, ( Smeds, pies bijna me broek vol van je reacties) :HA: :rofl: :HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:37
Ik ben niet kwaad, alleen teleurgesteld over het hele voorval.
waarom dan?
lovechild schreef:
27-06-2020 22:46
Dan nog vind ik het een ongeschreven regel om niet met elkaars fuckbuddy's seks te hebben. Dus ik vind het niet gek dat TO hier van baalt. Andere mensen hebben er misschien geen problemen mee, prima.
Dat is het vervelende van ongeschreven regels, je neemt zomaar aan dat de ander diezelfde regel hanteert.
Handig dus om dat wat jij belangrijk vindt te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
27-06-2020 22:46
Dan nog vind ik het een ongeschreven regel om niet met elkaars fuckbuddy's seks te hebben. Dus ik vind het niet gek dat TO hier van baalt. Andere mensen hebben er misschien geen problemen mee, prima.
Dit is ook mijn mening inderdaad.

Zij is op dit moment ook met 4 mannen bezig, waarom moet ze dan seks met mijn buddy? Ik ga ook niet achter die van haar aan.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
27-06-2020 22:46
Dan nog vind ik het een ongeschreven regel om niet met elkaars fuckbuddy's seks te hebben. Dus ik vind het niet gek dat TO hier van baalt. Andere mensen hebben er misschien geen problemen mee, prima.
Maar hoe moet die fuckbuddy dat weten?
Gedachtenlezen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
27-06-2020 22:46
Dan nog vind ik het een ongeschreven regel om niet met elkaars fuckbuddy's seks te hebben. Dus ik vind het niet gek dat TO hier van baalt. Andere mensen hebben er misschien geen problemen mee, prima.
Mja, ik vind alleen: als je het niet kan verdragen dat iemand anders seks heeft met je fuckbuddy, omdat die iemand toevallig een vriendin van je is, dat je dan niet de juiste persoon bent om een fuckbuddy te hebben. Er zijn geen regels, geen exclusiviteit, ... Niemand is vreemdgegaan of heeft iemand verraden.. In principe heeft die vriendin niets fout gedaan, zou een beetje hetzelfde zijn als allebei toevallig een ONS hebben met dezelfde kerel. Alleen heeft TO regelmatig een ONS met die kerel en die vriendin nu toevallig ook één keer.
leeg
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:49
Dit is ook mijn mening inderdaad.

Zij is op dit moment ook met 4 mannen bezig, waarom moet ze dan seks met mijn buddy? Ik ga ook niet achter die van haar aan.
Ben je jaloers?
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:49
Dit is ook mijn mening inderdaad.

Zij is op dit moment ook met 4 mannen bezig, waarom moet ze dan seks met mijn buddy? Ik ga ook niet achter die van haar aan.
Dan heeft zij gewoon andere principes, dat kan. Dan moet je dus voor jezelf afvragen of je vrienden wilt zijn met iemand die er zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
Als een vriendin mij vraagt geen seks te hebben met haar fuckbuddy, dan heb ik daar respect voor en doe het uiteraard niet.
Maar als het nooit is besproken en het ontstaat dan zou ik er echt niet vanuit gaan dat het een issue is. Omdat in mijn ogen exclusiviteit juist niet hoort bij fuckbuddys. En dan lijkt het me heel maf dat het uit maakt of ik het ben of Sandra van drie straten verderop die het met hem doet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
27-06-2020 22:51
Ben je jaloers?

Totaal niet.
Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:56
Totaal niet.
Wat is het probleem dan?
lollypopje schreef:
27-06-2020 22:54
Als een vriendin mij vraagt geen seks te hebben met haar fuckbuddy, dan heb ik daar respect voor en doe het uiteraard niet.
Maar als het nooit is besproken en het ontstaat dan zou ik er echt niet vanuit gaan dat het een issue is. Omdat in mijn ogen exclusiviteit juist niet hoort bij fuckbuddys. En dan lijkt het me heel maf dat het uit maakt of ik het ben of Sandra van drie straten verderop die het met hem doet.
Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven