Vrouw is biseksueel

20-07-2020 13:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wij zijn een getrouwd koppel van 35 jaar. Wij hebben 2 gezonde kindjes en hebben eigenlijk een gelukkig leven samen. Ons seksleven zit op de moment een beetje in een dipje omwille van het feit dat de vrouw haar gevoel heeft vertelt ivm seks met een vrouw. Ze word heel opgewonden van dag idee. Als man geef ik haar ook die vrijheid om deze ontdekkingstocht te maken om zo antwoorden te zoeken. Natuurlijk bestaat er wel een schrik dat deze fantasie omslaat in een gevoel waar er man niet meer in past. Wij hebben al avonden lang hierover gepraat en willen elkaar zeker niet kwijt. We willen en kunnen dit gegeven niet meer opzij zetten maar zoeken nu ideeën van koppels die dit ook hebben meegemaakt. Er is natuurlijk de mogelijkheid om dit met een vrouw te doen maar we willen hier ook oplossingen rond vinden om die opwinding te blijven hebben zonder dat er een vrouw in het spel is. Hopelijk vinden we via deze weg mensen die ons met deftige antwoorden willen bijstaan. Groetjes PenE
Alle reacties Link kopieren
Anyway, ondertussen is TO - met als nickname het Spaanse en Italiaanse woord voor piemel - nergens meer te bekennen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-07-2020 13:41
Het verbaasd mij niet dat jullie het niet willen of kunnen snappen.
Wij snappen het heel goed. Iemand durft gewoon niet te staan voor zijn/haar keuzes en noemt het daarom monogaam. Want dat klinkt prettiger en meer sociaal geaccepteerd. Maar het is niet monogaam.
You can never have too many hats, gloves and shoes
De persoon in kwestie kennende zal het haar volkomen aan haar reet roesten of haar relatie sociaal geaccepteerd is of niet. Maar heeft ze verder ook geen zin in het hokje te stappen van een paar bekrompen mensen die de term binnen hun eigen beperkte kader projecteren.
-Shifty- schreef:
21-07-2020 13:49
De persoon in kwestie kennende zal het haar volkomen aan haar reet roesten of haar relatie sociaal geaccepteerd is of niet.
Klopt, daarom verbaast het mij ook. Maar goed. Zal mijn bekrompenheid wel zijn.
-Shifty- schreef:
21-07-2020 13:49
De persoon in kwestie kennende zal het haar volkomen aan haar reet roesten of haar relatie sociaal geaccepteerd is of niet. Maar heeft ze verder ook geen zin in het hokje te stappen van een paar bekrompen mensen die de term binnen hun eigen beperkte kader projecteren.
Nou al weer aan het schelden op mensen met een andere mening/levensstijl?
Dat is snel.
Alle reacties Link kopieren
En het is geen kwestie van mening maar van woordenboek... maar goed. Ik mag mezelf vanaf nu "getrouwd" noemen! Jeeeeeeeej!
(Kijken of ze er bij de burgerlijke stand ook zo over denken. Maar hee ik wil me niet conformeren aan hun hokjes!)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Als ik het op mezelf betrek dan voel ik mij enorm sterk en exclusief verbonden met mijn partner. Dat wij ook leuke dingen doen met anderen is daar veruit ondergeschikt aan. Mijn partner is mijn levenspartner. Monogaam-gastvrij past daar dan veel beter bij dan niet-monogaam, polyamoreus of het hebben van een open relatie.

Maar omdat iemand anders niet het vermogen heeft om verder dan seks te denken zou ik die term niet mogen gebruiken om aan te duiden dat mijn relatie om mijn levenspartner draait?

Het gaat er mij niet om wat jij er van vindt. Dat moet je lekker zelf weten. Het gaat er mij om dat ik mijzelf niet in jouw bekrompen definitie wil plaatsen omdat jij er iets van maakt wat het, ook volgens het woordenboek/de definitie, niet is. En als jij daar moeite mee hebt dan leg ik het je uit. En als je daar dan nog steeds moeite mee hebt dan is dat jouw probleem.
Snarky schreef:
21-07-2020 13:56
Nou al weer aan het schelden op mensen met een andere mening/levensstijl?
Dat is snel.

Je snapt wel meerdere definities niet merk ik.
:there:
-Shifty- schreef:
21-07-2020 14:14
Je snapt wel meerdere definities niet merk ik.
:there:
En na schelden komt betuttelen. Je verzint het niet.
Alle reacties Link kopieren
[...] Ik lees veel angst en frustratie.

TO, die lekker wat jullie het beste past. Een mening van een ander hebben jullie niet nodig.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2020 15:36
Reden: schelden
30.46% gewijzigd
Hakuna Matata
patsy--stone schreef:
21-07-2020 13:45
Wij snappen het heel goed. Iemand durft gewoon niet te staan voor zijn/haar keuzes en noemt het daarom monogaam. Want dat klinkt prettiger en meer sociaal geaccepteerd. Maar het is niet monogaam.
Mijn punt is dat het allemaal niet zo zwart/wit is.

Het is zonde om je zodra je je seksualiteit verder wilt verkennen binnen je relatie, te laten beïnvloeden door zoiets abstracts als een definitie. Want dat is waar ik op reageerde: Vrouw wil met een ander. Nu moet je een open relatie.

Je monogame relatie verandert niet pardoes in een open relatie als er een mens meer in je slaapkamer komt. Ja, volgens Wikipedia misschien. Lekker boeiend.

Als je partner wil experimenteren met iemand van hetzelfde geslacht kun je dit prima binnen een monogame relatie doen. Het doet namelijk helemaal niets af aan de trouw en exclusieve toewijding aan je partner.
Alle reacties Link kopieren
spinnetje_ schreef:
21-07-2020 14:21
[...] Ik lees veel angst en frustratie.

TO, die lekker wat jullie het beste past. Een mening van een ander hebben jullie niet nodig.
Nou ik lees nergens denigrerende reacties hoor. Alleen mensen die het beestje bij de naam willen noemen en anderen die weigeren. Jij vindt dat alleen zuur als jij zelf een negatieve mening hebt over open relaties. Maar de mensen die gewoon wijzen op dat feit, zeggen toch niks denigrerends daarover? Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en juist beter als ze er eerlijk over zijn naar hun partner, in plaats van stiekem vreemdgaan.

TO vraagt hulp en ik vertel over wat ik om me heen mis zie gaan bij inmiddels al 5 relaties met precies hetzelfde beginscenario, en dat zijn dan alleen nog de gevallen waarvan ik het weet. Er zijn vast nog veel meer stellen uit elkaar gegaan waarvan ik niet weet dat het kwam door de wens om te experimenteren met iemand anders (m/v). En ik geef tips over dat er op internet veel te vinden is over open relaties en waarover je het dan goed moet hebben met je partner. Lijkt mij precies een antwoord op de vraag, in plaats van al dat andere geneuzel over mensen die andere termen willen plakken op hun open relatie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2020 15:37
Reden: deel uit quote verwijderd
4.32% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
21-07-2020 14:44
Nou ik lees nergens denigrerende reacties hoor. Alleen mensen die het beestje bij de naam willen noemen en anderen die weigeren. Jij vindt dat alleen zuur als jij zelf een negatieve mening hebt over open relaties. Maar de mensen die gewoon wijzen op dat feit, zeggen toch niks denigrerends daarover? Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en juist beter als ze er eerlijk over zijn naar hun partner, in plaats van stiekem vreemdgaan.

TO vraagt hulp en ik vertel over wat ik om me heen mis zie gaan bij inmiddels al 5 relaties met precies hetzelfde beginscenario, en dat zijn dan alleen nog de gevallen waarvan ik het weet. Er zijn vast nog veel meer stellen uit elkaar gegaan waarvan ik niet weet dat het kwam door de wens om te experimenteren met iemand anders (m/v). En ik geef tips over dat er op internet veel te vinden is over open relaties en waarover je het dan goed moet hebben met je partner. Lijkt mij precies een antwoord op de vraag, in plaats van al dat andere geneuzel over mensen die andere termen willen plakken op hun open relatie.
+1
Hoe zogenaamd vrijer de geest, hoe harder ze in een kramp schieten als iemand iets relativerends durft te zeggen over de triootjes-halleluja, of met een ervaring uit een andere hoek durft te komen.
Terwijl het nog wel zo constructief gebracht werd allemaal. Onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Als rechtgeaarde lesbiënne kun je toch gewoon naar links swipen of nee zeggen? Waar maken jullie je nou eigenlijk zo druk om?

Ik krijg bijna het idee dat jullie bang zijn dat de leuke meisjes weggekaapt worden door de partime bimeiden of de triozoekenden.

Heel apart.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
21-07-2020 19:12
Als rechtgeaarde lesbiënne kun je toch gewoon naar links swipen of nee zeggen? Waar maken jullie je nou eigenlijk zo druk om?
Druk om? Dat ik daar de helft van mijn Tinderactietijd aan moet verspillen. Ik word gek van al die geile stellen.
.
Rooss4.0 schreef:
21-07-2020 19:12
Ik krijg bijna het idee dat jullie bang zijn dat de leuke meisjes weggekaapt worden door de partime bimeiden of de triozoekenden.

Heel apart.
Nee hoor. De vrouwen die voor zoiets zouden gaan, zijn per definitie mijn type niet. Sowieso heb ik geen idee wie er voor zoiets zou gaan. Verbaast me dan ook niks dat iemand hierboven het unicorns noemde: fictieve wezens. Maar daar zijn dus wel honderden stellen naar op zoek die mijn 'tijdlijn' vervuilen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Jouw tijdlijn zou inderdaad prioriteit moeten zijn van.. Wie dan ook.
Maar, als je je er op Tinder al zo aan stoort, waarom ga je je er hier dan ook nog over opwinden (pun intended)?

Je hoeft niet te Tinderen hè.
Parenclub vond ik leuk een paar jaar geleden. Tijdje geweest. Ging niet met levenspartner. Er zijn hele communities. To Neigt je vrouw meer naar lesbisch of bi? Weet ze het al lang?
Ik vind vrouwen interessant maar relatie heb ik liever met een man. Tot nu toe. Heb 1 keer met een vrouw wat gehad. Was leuk maar 2 vrouwen kunnen ook kibbelen.
Herken wel wat uit sommige reacties.
Shifty duidelijk verhaal 🙏
Wat ik nog wel eens had. Leer je een man kennen vertel je dat je ook op vrouwen valt vinden ze geil en denken trio. Afknapper!! Daar vind ik weinig aan man of vrouw 1 op 1 vind ik het leukste. Geen gangbangen of gekheid partnerruil(in de club wel gedaan maar gewoon voor het moment(vrouw dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven