Vrouw wil helemaal geen seks

19-05-2017 16:30 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw wil al heel lang (jaren) geen seks meer met me. Soms gewoon omdat ze geen zin heeft of te moe is (dat kan voorkomen), vaak omdat ze me uiteenlopende fouten verwijt (terecht of niet). Als ik probeer om er gewoon over te praten (dat we samen een probleem hebben), wuift ze het weg of draait ze eromheen.

De enkele gelegenheid dat we samen alle tijd hebben (weekendje weg), komt er ook niets van. 'Dat de kinderen zijn logeren, betekent toch niet ineens dat we seks moeten hebben?'.

Ik wil ze niks verplichten, maar in hoeverre hoort seks volgens jullie bij een huwelijk?
Er is een probleem in dit huwelijk en dat moet worden oogelost/uitgepraat. Ik heb in mn jeugd teveel meegemaakt dat er gezegd werd, we praten er niet meer over. Oftewel, als we er niet over praten bestaat het probleem ook niet meer.
Was t maar zo. Alles word dan weggedrukt, maar het is niet weg. Totdat het emmertje overloopt.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
21-05-2017 11:08
Even heel duidelijk zijn: vanavond wil ik een goed gesprek net je, bereid je er maar vast op voor. Geen smoesjes van kinderen, hond, te druk of te moe.
Je betoog is heel duidelijk. Het blijft alleen heel lastig om een goed moment te vinden, al kun jezelf afvragen of er wel een goed moment bestaat.

Al met al wil ik uiteindelijk best respecteren dat ze geen seks wil, maar niet zonder dat we daar uitgebreid over hebben gepraat. Ik wil tot de bodem uitzoeken of er echt geen manier bestaat dat zij mij tegemoet komt.
Dat goede moment bepaal jij door het vooraf aan te kondigen.
Alle reacties Link kopieren
Zij wilt geen seks meer met jou. Jij bent hier niet gelukkig mee. Blijkbaar willen jullie allebei wat anders. Ga dan lekker uit elkaar en zoek beide iemand waar je wel gelukkig mee bent
Alle reacties Link kopieren
DonnyD schreef:
21-05-2017 11:59
Zij wilt geen seks meer met jou. Jij bent hier niet gelukkig mee. Blijkbaar willen jullie allebei wat anders. Ga dan lekker uit elkaar en zoek beide iemand waar je wel gelukkig mee bent
Die stap wil ik dus pas nemen als er echt geen andere oplossing meer is. Scheiden is een erg grote stap, het loont de moeite om eerst te bekijken of we eruit kunnen komen. Het is wel duidelijk dat ik er erg lang mee heb gewacht.

Wat me vooral ongelukkig maakt is eigenlijk niet eens het gebrek aan seks met mijn vrouw, maar de onzekerheid over het waarom. Al zou ze er over willen praten om duidelijkheid te krijgen, ben ik al een stap vooruit.
Willen? Nee Johannes, jullie Moeten er nu over praten. Kom op, kweek wat ruggegraat. Anders gedraag je je hetzelfde als je vrouw.
Uitvluchten, uitvluchten.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
21-05-2017 12:33
Willen? Nee Johannes, jullie Moeten er nu over praten. Kom op, kweek wat ruggegraat. Anders gedraag je je hetzelfde als je vrouw.
Uitvluchten, uitvluchten.
Ik ga het ook echt niet heel veel langer uitstellen. Maar het is natuurlijk niet iets dat je tussen de soep en de aardappelen zegt. Zolang het niet escaleert gaat het nog, maar het risico is groot dat het emotioneel wordt. En dan zorg ik er liever voor dat we lang genoeg met zijn tweeën zijn om het goed uit te praten. Liefst mrt een happy end natuurlijk 😉
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw wil ook geen seks ik snap dit niet
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2017 14:13
Reden: troll
96.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandm = gestaft.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Vandm wilde ik je staffen, was t al gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Zeg schat, heb jij wel eens een erotische droom? Haar lichaam zal toch ook eens "moeten" ontladen, doet ze dat zelf onder de douche b.v., of ligt er een trilding in het nachtkastje?
En je wel eens aftrekken...geen pijpen?
Ik ga het steeds sneuer voor je vinden.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
21-05-2017 16:32
Zeg schat, heb jij wel eens een erotische droom? Haar lichaam zal toch ook eens "moeten" ontladen, doet ze dat zelf onder de douche b.v., of ligt er een trilding in het nachtkastje?
En je wel eens aftrekken...geen pijpen?
Ik ga het steeds sneuer voor je vinden.
Erotische (dag)dromen heb ik meer dan genoeg. Wat zij doet als ik er niet bij ben? Geen idee. Ze heeft wel een dildo, maar die gebruikt ze volgens mij helemaal niet. Ze heeft echt geen zin in seks.

Ze trekt me ook niet af en pijpen doet ze dus ook niet. Ik poog me wel eens af te trekken als ze 's morgens onder de douche staat, maar dat is als olie op het vuur.

Ik vraag me ook wel eens af het komt door gebruik van de pil (vrijwel zonder stopweek). Dat heeft toch invloed op de hormoonspiegel en libido? Ook de combinatie met antidepressiva (weer hormonaal) kan toch niet gezond zijn?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dat olie op het vuur? Mag dat ook niet dan, staat haar dat tegen? Het moet niet gekker worden.

Ik heb er geen verstand maar van beide gelezen dat het negatief op het libido kan werken.
Antidepressiva? Dat is de ultieme libidokiller.
Alle reacties Link kopieren
Dan gaan we dat uiteraard ook ter sprake brengen.
Als jullie toch geen seks hebben, heeft ze die pil toch helemaal niet nodig? Dus je zou zo kunnen testen of het stoppen met de pil zijn effect heeft. Wel condooms gebruiken dan uiteraard.

De pil en antidepressiva zijn killing voor je libido.
bij de meeste gebruikers betekenen psychofarmaca het onherroepelijke einde van hun seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Heftig! Deze kennis verandert de situatie aanzienlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de pil heeft bij mij een duidelijk effect gehad op mijn libido. Sinds 2 maanden gestopt en ik merk nu al verbetering.

Je had deze info beter meteen kunnen geven, de zaak verandert nogal als ze aan de ad en aan de pil is.
Alle reacties Link kopieren
De vraag over de erotische droom was voor jou om aan haar te stellen eigenlijk, om een beginnetje te maken voor een gesprek b.v.. En dat haar libido niet bestaand is door medicijngebruik is heel aannemelijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
21-05-2017 22:22
Als jullie toch geen seks hebben, heeft ze die pil toch helemaal niet nodig? Dus je zou zo kunnen testen of het stoppen met de pil zijn effect heeft. Wel condooms gebruiken dan uiteraard.

De pil en antidepressiva zijn killing voor je libido.
Ze gebruikt de pil nog tegen de menstruatiepijn waar ze in ieder geval vroeger last van had. Of dat nog steeds geldt zal ze moeten ervaren. Maar waar ze voorheen trouw maandelijks haar stopweek hield, slikt ze al lange tijd gewoon de pil dagelijks. "Net zo makkelijk, toch?"

Ze wil ook zelf al langer stoppen met ad, maar dat moet ze langzaam afbouwen.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
22-05-2017 06:48
De vraag over de erotische droom was voor jou om aan haar te stellen eigenlijk, om een beginnetje te maken voor een gesprek b.v.. En dat haar libido niet bestaand is door medicijngebruik is heel aannemelijk.
Dat heb ik wel eens eerder gevraagd, maar daar vertelt ze niet over. Medicijngebruik heb ik ook al eens aangekaart, maar "dat kon het echt niet zijn". Ik geloof het wel, zeker de combi ac/ad (anticonceptie met antidepressiva).

Inmiddels heb ik het hele onderwerp al wel beter op de kaart gezet. Nu nog de momenten pakken om erop door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Antidepressiva zijn ontwikkeld om te voorkomen dat emotionele dalen te diep worden, met als automatisch tegeneffect dus dat emotionele pieken ook erg afgevlakt worden. Ze onderdrukken dus ook de positieve emoties. Dus is het echt niet zo vreemd dat lust gevoelens weggedrukt worden.

Als ze beweerd dat de medicatie niet de oorzaak is van de verminderde seks drive, vraag haar dan maar eens bij wie ze dan terecht kan als die drive niet is veranderd maar ze niet bij jou komt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
johannes1973 schreef:
21-05-2017 20:35
Erotische (dag)dromen heb ik meer dan genoeg. Wat zij doet als ik er niet bij ben? Geen idee. Ze heeft wel een dildo, maar die gebruikt ze volgens mij helemaal niet. Ze heeft echt geen zin in seks.

Ze trekt me ook niet af en pijpen doet ze dus ook niet. Ik poog me wel eens af te trekken als ze 's morgens onder de douche staat, maar dat is als olie op het vuur.

Ik vraag me ook wel eens af het komt door gebruik van de pil (vrijwel zonder stopweek). Dat heeft toch invloed op de hormoonspiegel en libido? Ook de combinatie met antidepressiva (weer hormonaal) kan toch niet gezond zijn?
Antidepressiva en de pil staan er om bekend dat dit libido killers zijn.

ZIj slikt deze meds niet voor niets. Iets in haar systeem is belangrijker, dan seks.
Als jij niet lekker in je geestelijke of lichamelijke vel zit, staat jou seks modus ook uit.
Bekijk eens of ze voor de antidepressiva wel zin had. ?
en ja gelijk de reacties over scheiden, vind ik ook te ver gaan.
eerst praten. Desnoods als de kids op bed liggen. koffie erbij demonstratief de tv uit. Radio aan zachtjes. en zeg dan. kom eens lekker ding van me. Ik houd enorm veel van je, maar we moeten toch echt praten. Jij wilt geen seks meer met mij. Geef mij een reden. Houdt je niet meer van me?. ben ik seksueel niet meer aantrekkelijk. We hadden het toch leuk.?

Iets in die trand. Je kunt zelfs zeggen dat je haar mist..... Houden van is soms niet meer genoeg. Maar dan moet je wel praten............. succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven