vruchtbare dagen?

02-12-2013 20:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren ben ik niet meer aan de pil (of andere hormoonhoudende ac). De laatste maanden heb ik rond mijn eisprong dik, lang slijm. Het is erg stevig van structuur en kan het dan zo uit mijn vagina trekken. Is dat normaal? Ik weet wel dat slijm als rauw eiwit duidt op vruchtbaarheid maar het is dus niet zoals rauw eiwit (half doorzichtig, half troebel juist) en het lijkt ook niet op eiwitstructuur (eerder op een soort dikke lijm). Wat zegt dat slijm? Is het toch een teken van vruchtbaarheid?

In de toekomst willen we graag kinderen en ergens maak ik me zorgen of dat slijm 'normaal' is.
Is heel normaal hoor. Zijn inderdaad je vruchtbare dagen.
Rauw eiwit is juist doorzichtig itt wat de naam doet vermoeden. Dus niets aan de hand.
Ik verbaas me er altijd weer over hoe weinig vrouwen over hun eigen lichaam weten. En dat terwijl je forumnaam doet vermoeden dat je toch al 30 bent...
Bedankt voor jullie reacties

Ik weet wel hoe het lichaam werkt maar omdat het slijm bij mij dus half doorzichtig en dus half troebel is, vroeg ik me af of dat normaal is.

Je leest en hoort nl. altijd over rauw eiwit en dus helder/doorzichtig slijm.
Ja dat is normaal. In dit soort slijm kunnen de zaadjes zich beter voortbewegen richting baarmoeder. Bij de een is het helderder dan bij de ander. Geen paniek dus.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven