waar is doddie ... ?

03-12-2011 10:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, sinds een tijdije zien we niet veel bijdrages meer van een oude bekende "doddie" weet iemand waar zij is ?
Op vakantie?
In PC 12 vroeg iemand hetzelfde: Missy weet het blijkbaar:quote:MoodyMissy schreef op 08 november 2011 @ 09:47:

[...]

gezond van lijf en leden hoor !

maar zoals ik paar weken geleden al zei, even de focus op andere dingen
Geen idee, maar nu je het zegt ja...waar is ze?

Ik heb dat vaak met forummers, na een tijdje blijken vaste forummers weg te zijn en pas als als iemand het zegt denk ik oja, waar is die eigenlijk gebleven?!
Je mag geen topic openen over andere forummers.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2011 @ 11:48:

Je mag geen topic openen over andere forummers.In negatieve context kan ik dat nog begrijpen, maar de vraag was m.i. neutraal.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 03 december 2011 @ 11:50:

[...]

In negatieve context kan ik dat nog begrijpen, maar de vraag was m.i. neutraal.

Nagatief of positief, het is niet toegestaan.

Ik denk ik wijs TO erop, je kunt er een ban voor krijgen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Fijn dat Eindeloos er nog wel is. Heb je al geklikt met je stafje? Wel snel doen, hoor.

Ik begrijp heel goed dat Suite het vraagt: Doddie is/was meer dan een vaste forummer en het is echt opvallend, die leegte.
quote:Exploliefje schreef op 03 december 2011 @ 12:20:

Fijn dat Eindeloos er nog wel is. Heb je al geklikt met je stafje? Wel snel doen, hoor.

Ik begrijp heel goed dat Suite het vraagt: Doddie is/was meer dan een vaste forummer en het is echt opvallend, die leegte.Dat dus.
Dat de vraag begrijpelijk is, doet toch niks af aan de bestaande huisregels? Neem niet aan dat to op een ban zit te wachten hierom.
quote:Exploliefje schreef op 03 december 2011 @ 11:02:

In PC 12 vroeg iemand hetzelfde: Missy weet het blijkbaar:

[...]

tja kan er niet meer over zeggen privacy enzo

wel lief dat jullie er naar vragen, ik zal het doorgeven aan haar
zo, de mail is gestuurd naar haar, dus ze weet dat ze gemist wordt
Ik ben benieuwd of iemand mij zou missen als ik een tijdje weg zou zijn.

Vind het wel iets hebben, een topppik openen omdat je iemand mist. Lief toch?
Wist trouwens niet dat Doddy zo veel op de sexpijler uithing

quote:driewieler schreef op 03 december 2011 @ 13:02:

Wist trouwens niet dat Doddy zo veel op de sexpijler uithing

quote:Exploliefje schreef op 03 december 2011 @ 12:20:

Ik begrijp heel goed dat Suite het vraagt: Doddie is/was meer dan een vaste forummer en het is echt opvallend, die leegte.

Doe niet zo raar, ik mis elke dag forummers, zou wat moois zijn, als je daar elke keer een topic voor opent. Belachelijk.

En je reactie trouwens ook.
En dan nog op de sexpijler ook.

Schaamte!
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2011 @ 20:42:

En dan nog op de sexpijler ook.

Schaamte!

Ehm, ik hoop dat je begrijpt dat dit toch een behoorlijke belediging naar Doddy is, .. zij is hier een zeer welkome schrijfster die heel veel deelt en velen laat leren in wat mogelijk is...

En jij vind het beschamelijk dat ze hier schrijft? (zo komt dat wel over namelijk)
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2011 @ 20:41:

[...]

Doe niet zo raar, ik mis elke dag forummers, zou wat moois zijn, als je daar elke keer een topic voor opent. Belachelijk.

En je reactie trouwens ook. eensch
Beste viva angel je kan het topic sluiten, we weten waar ze is en waarom.
quote:suiteroyal schreef op 04 december 2011 @ 21:51:

Beste viva angel je kan het topic sluiten, we weten waar ze is en waarom.Viva Angel? Onder welke steen heb jij gelegen?
Hallo allemaal,

Forumvrienden wezen me op dit topic en ik zal zelf even wat uitleg geven.

Ik heb afscheid genomen van het forum omdat ik er toch wel veel mee bezig was, te veel volgens mijn lieve echtgenoot. Je probeerd dan te minderen maar je blijft toch benieuwd of er reacties zijn gekomen op een topic. Het is dus verslavend en ik heb een paar maanden terug besloten om er mee te stoppen.

Als je dan een tijdje niet meer kijkt neemt ook de behoefte af en richt je je weer op andere dingen in het leven.

Ik mis het soms wel, zeker in begin, maar merk ook dat het goed is zo. Beter voor mijn relatie en beter voor mij.

Ik ben bang als ik weer een beetje ga reageren dat ik zo weer terug ben bij af. Want dan wil je toch weer kijken of er reacties op je eigen reactie zijn gekomen, of andere gereageerd hebben enz.

Mijn voornemen is dan ook om niet meer terug te komen op het forum en deze reactie is om zelf te vertellen dat het heel goed met mij (ons) gaat. En dat wil ik graag zo houden

Het doet me goed dat sommige me toch wel wat miste, dat is wederzijds, voor mij is er een uitlaadklep verdwenen. de mogelijkheid om een deel van mijn leven dat ik niet aan de grote klok hang met andere te delen. Andere te helpen met vragen die wij ook hebben gehad.

Maar aan andere kant heb ik alles ook wel al tig keer verteld en viel ik ook in herhaling. Het is dus goed zo.

Groetjes en liefs van mij.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Jammer Doddie, maar wel begrijpelijk. Er gaat veel tijd in zitten en dat kun je natuurlijk ook aan andere dingen besteden. Het is idd verslavend omdat je altijd weer wil zien of iemand gereageerd heeft.

Bedankt voor al je goede raad want als ik voor mezelf spreek, heb ik er heel veel aan gehad.
ik zit er ook veel te veel achter, dus ik snap je helemaal, gelukkig spreek ik je niet alleen hier
Thx, Doddie voor je vele bijdragen. Goed om er dus mee te stoppen. Ik hoop dat je dit bericht dan ook niet leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven