waar is doddie ... ?

03-12-2011 10:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, sinds een tijdije zien we niet veel bijdrages meer van een oude bekende "doddie" weet iemand waar zij is ?
Het ga je goed Doddie,ik heb altijd graag je bijdrages met belangstelling en intresse gelezen.
Doddie, bedankt voor je goede raad en tips! Het ga je goed!
Bedankt voor de tipjes van de sluier die je hebt opgelicht en een (soort van) kijkje in jullie opvattingen.. het heeft denk ik velen geholpen en je raad en advies kwam altijd als geroepen..

Geniet van de vrije tijd die je nu erbij hebt gekregen.. besteedt hem wel! :-)
@Doddie: ik snap je helemaal!! Het is ook verslavend en wordt een gewoonte, kost veel tijd. Heb een beetje hetzelfde, hoor, denk dat je een goede stap maakt. Je bijdragen zijn altijd enorm gewaardeerd, ook door mij!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Beste Doddie,

Je stak inderdaad (heel) veel werk in het viva forum. En ik geef je gelijk dat je kiest om ermee te stoppen als je daardoor onderling problemen zou kunnen gaan krijgen met mr. Dod. Je relatie is natuurlijk het belangrijkste.

Zelf ben ik ook gestopt met het schrijven op het forum. Wel om een andere reden dan jij. Bleek dat een aantal mensen zich toch aan mij zaten te ergeren. Dat is dus nooit mijn bedoeling geweest en heb ik besloten om maar niet meer te reageren of te schrijven.

Ik lees af en toe nog wel eens mee om te kijken of er nog interessante onderwerpen betreffende het parenclub gebeuren voorbij komen. Zodoende las ik dit en wil je toch ook bedanken voor al het leesplezier en nuttige informatie op allerlei gebied maar vooral het swingers gebeuren.

Dus nogmaals, hartelijk dank voor al je moeite en het werk wat je in de afgelopen jaren hebt gedaan voor het forum.

Ook namens mijn vrouw.

Vriendelijke groet van Dave.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven