Wanneer beginnen over fetish?

10-04-2012 11:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al een aantal jaar met een fetish rond en bij mijn huidige vriendin kom ik maar niet op het moment het haar te vertellen. Ze weet dat ik wel van vastbinden en blinddoeken hou maar wil zo graag wat verder met experimenteren zonder dat ze me vreemd gaat vinden. Ook kleding speelt hierbij een grote rol maar weet niet zo goed hoe ik dat bij haar in de kast krijg.
En weet ze alleen dat je van vastbinden en blinddoeken houdt, of doen jullie dat ook wel eens?

En ik begrijp dat ZIJ bepaalde kleding aan moet gaan trekken voor jouw fetish?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kast open, kaplaarzen er in zetten, kast dicht. Klaar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien eens een filmpje downloaden over die fetish, samen kijken en dan aangeven dat je dat wel heel geil vindt? Zo zou ik het doen;)
We blinddoeken elkaar ook wel eens, maar daar blijft het een beetje bij.
Misschien als ze geblinddoekt is haar gewoon verrassen? Vindt ze het niks merk je dat vanzelf?
Je wilt verder met experimenten maar zonder dat ze je vreemd gaat vinden. Hoezo; is het vreemd dan, of vind jij het zelf vreemd? Hangt er natuurlijk nogal vanaf hoe je zoiets brengt.

Daarnaast is er altijd een kans dat ze het inderdaad vreemd vind. Andere vraag: hoe erg is dat? Is het voor jou zo belangrijk dat je niet zonder deze fetish kunt in je leven of kun je het opzij zetten als zij het echt niks vindt?
Is het een vreemde kledingstijl of gewoon lingerie.

Ik kan me voorstellen dat een fetish voor naaldhakken makkelijker is dan voor regenlaarzen.
TO: in hoeverre en op wat voor manier speelt die kleding dan een rol. Wil je dat zij het aantrekt? Wil je het zelf aan?

Je loopt al een paar jaar met een fetish "rond" zeg je.

Bedoel je dat je e.e.a. als een probleem ervaart en in hoeverre wil je je fetish bij je seksuele relatie betrekken? Kun je ook zonder of niet?

Hoop vragen maar was gewoon even benieuwd in hoeverre dit een rol speelt in je leven en in hoeverre het je beperkt of wat dan ook.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik zou het meteen in het eerste gesprek bij de psychiater vermelden.
quote:megimpi schreef op 10 april 2012 @ 13:06:

Ik zou het meteen in het eerste gesprek bij de psychiater vermelden.Hoezo dat???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ligt een beetje aan de fetish denk ik, in hoeverre die "afwijkend" is.

Als je het lekker vindt dat zij een leren pakje aandoet, geen probleem lijkt me.

Als je echter jezelf in leren damescorset wil insnoeren terwijl zij over je heenkotst en poept (om maar even een dwarsstraat te noemen ) dan is iets meer diplomatie vereist.
Nou dat van die regenlaarzen klopt eigenlijk helemaal:) (zonder grappen) dus als iemand tips heeft haar daar in te krijgen? verder denk ik dat ik het gewoon rustig aan iets moet opbouwen. Ik kick er gewoon op als vrouwen de macht hebben in bed en zo'n sexy pakje versterkt dat beeld alleen maar.
Bedoel je van die sportieve donkergroene kaplaarzen (daar denk ik namelijk aan bij het woord regenlaarzen), of zwarte laklaarzen tot boven de knie?

Tips om haar erin te krijgen? Iets anders dan het gewoon vragen zou ik echt niet kunnen verzinnen...
Met regenlaarzen zie je er toch niet uit alsof je macht hebt? Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Ik zou het eerlijk gezegd niet te snel willen horen in een relatie, ik zou er toch wel op afknappen (sorry)
Nou regenlaarzen was een beetje globaal, bedoel eigenlijk meer paardrijlaarzen
Je kunt het toch gewoon zeggen en dan zie je vanzelf wat ze ervan vindt.
Wat chocolol zegt!

Het is toch vervelend om dergelijke dingen achter te houden.
RB2011, ik zou eens rustig met haar praten over jouw fetish, en misschien zelfs eens een filmpje laten zien wat jij opwindend vindt. Zelf vind ik jouw fetish niet raar, is er een kans dat ze jou helemaal niet zo raar zal vinden als jij vreest? Er zit weinig anders op dan gewoon de stoute (rijlaars)schoenen eens aan te trekken....
Nog een ps:

Uit jouw post lees ik dat je enerzijds bang bent dat je vriendin je vreemd zal vinden. Ik vrees dat je dat niet zult kunnen beinvloeden. Je kunt rekening houden met de manier waarop je jouw fetish introduceert en uitlegt, maar wat haar daar gedachten daar verder over zijn en in hoeverre zij daarin mee wil gaan, ligt bij haar. Anderzijds schrijf je dat je er niet aan toekomt het haar te vertellen. Ligt dat aan de angst dat ze je raar zal vinden? Of spreken jullie moelijk over seksualiteit? Ontwijkt ze gesprekken? In hoeverre staat ze open voor dergelijke zaken?
quote:flip123456789 schreef op 10 april 2012 @ 14:59:

Met regenlaarzen zie je er toch niet uit alsof je macht hebt? Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Ik zou het eerlijk gezegd niet te snel willen horen in een relatie, ik zou er toch wel op afknappen (sorry)

Jazeker wel. Als je kniehoge laarzen combineert met een mooi pakje, kan dat er best indrukwekkend uitzien.

In deze reactie lees ik overigens ook iets afkeurends.Waarom ? Omdat het niet "standaard" is? Iets wat verwacht wordt? Zoals het voorgeschreven wordt in romantische films? Zoals in elke seksuele wisselwerking does it take 2 to tango. Zoveel zielen, zoveel voorkeuren. De kunst ligt in het samenspel, er samen iets moois van maken terwijl je toch jezelf kunt zijn.
Als ik het zo allemaal lees lijkt mij dit voor een vrouw geen probleem, maar ik weet niet hoelang jullie relatie al duurt. Het gewoon bespreken moet volgens mij toch mogelijk zijn. Jullie gebruiken nu ook al blinddoeken. Persoonlijk vind ik dat lastiger dan het dragen van kaplaarzen, dus misschien valt het allemaal wel mee en maak je het probleem voor jezelf groter dan het feitelijk is.
quote:julesforever schreef op 10 april 2012 @ 15:57:

Als ik het zo allemaal lees lijkt mij dit voor een vrouw geen probleem, maar ik weet niet hoelang jullie relatie al duurt. Het gewoon bespreken moet volgens mij toch mogelijk zijn. Jullie gebruiken nu ook al blinddoeken. Persoonlijk vind ik dat lastiger dan het dragen van kaplaarzen, dus misschien valt het allemaal wel mee en maak je het probleem voor jezelf groter dan het feitelijk is.Of het geen probleem is voor een vrouw ligt natuurlijk ook aan de vrouw in kwestie. Ik geloof dat het probleem in dit soort zaken ligt op het gebied van "vernedering" en "gezien worden als lustobject". Sommige vrouwen voelen zich daar niet prettig bij. Hoe dat ligt voor de vriendin voor TO kan ik niet uit zijn berichten halen. Desalniettemin hoop ik ook voor TO dat zijn vriendin zich in zijn belevingswereld kan verplaatsen en samen met hem een manier kan vinden waarbij ze zich allebei prettig voelen.
Laat haar per ongeluk meelezen hier.
quote:kattebeest schreef op 10 april 2012 @ 15:56:

[...]

Jazeker wel. Als je kniehoge laarzen combineert met een mooi pakje, kan dat er best indrukwekkend uitzien.

In deze reactie lees ik overigens ook iets afkeurends.Waarom ? Omdat het niet "standaard" is? Iets wat verwacht wordt? Zoals het voorgeschreven wordt in romantische films? Zoals in elke seksuele wisselwerking does it take 2 to tango. Zoveel zielen, zoveel voorkeuren. De kunst ligt in het samenspel, er samen iets moois van maken terwijl je toch jezelf kunt zijn.Ik denk dat mensen zich de voorstelling maken van groene rubberen tuincentrumlaarzen met spekzool
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven