Wanneer beginnen over fetish?

10-04-2012 11:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al een aantal jaar met een fetish rond en bij mijn huidige vriendin kom ik maar niet op het moment het haar te vertellen. Ze weet dat ik wel van vastbinden en blinddoeken hou maar wil zo graag wat verder met experimenteren zonder dat ze me vreemd gaat vinden. Ook kleding speelt hierbij een grote rol maar weet niet zo goed hoe ik dat bij haar in de kast krijg.
Dank voor de reacties,

We praten heel erg open over sex, toch blijft mijn voorkeur toch een beetje een taboe (voor mij). Maar ze vindt het heerlijk om mij zo af en toe te slaan tijdens sex (klinkt misschien vreemd maar is echt heel opwindend) en me stevig vast te pakken. denk dus wel dat ik niet compleet vreemd zal worden aangekeken als ik er over begin.
quote:rb2011 schreef op 10 april 2012 @ 16:51:

Dank voor de reacties,

We praten heel erg open over sex, toch blijft mijn voorkeur toch een beetje een taboe (voor mij). Maar ze vindt het heerlijk om mij zo af en toe te slaan tijdens sex (klinkt misschien vreemd maar is echt heel opwindend) en me stevig vast te pakken. denk dus wel dat ik niet compleet vreemd zal worden aangekeken als ik er over begin.Begin er dan zeker over! Als ze je graag slaat tijdens seks (nee, ik vind dat niet raar!), dan zal het geen complete verrassing zijn als ze ruimdenkend is ten opzichte van macht "spelletjes" waarbij zij de dominerende partij is.
AUB wees zo als kan eerlijk. Zeg het haar dit kan jullie relatie verpesten! En laat vooral die fetish niet je leven of seksleven overheersen. wan,t als je op zoek gaat naar anderen gelijkstemden komt er een dag dat je met hen gaat chatten/daten/sexafspraken maken en dan ... is er in veel relaties geen hoop meer!

Ik heb recent ontdekt dat mijn vriend een fetish heeft. In een zak heb ik gevonden: handboeien, lederen/rubberen/neopreen broek en hemd, handschoenen, erectie stimulerende pillen, zwarte tape, bivakmutsen, gasmasker, zwarte dildo's, analplugs, analballs.

Ik stond aan de grond genageld, mijn adem werd me plots afgesneden. Je gaat je vragen stellen, je stelt jezelf in vraag wat doe ik fout, je begint een zoektocht omdat je wil weten wat en hoe. Je vindt hem op websites in zijn fetish outfit of naakt met maskers en handboeien waar hij contact zoekt met ... andere mannen. Ik had blind vertrouwen, zie/zag graag, stelde me geen vragen bij ik moet naar een klant. tja na 21u nog naar klanten kan wel gebeuren hé. Maar als je ontdekt dat die dan ganse nachten niet naar huis komt Neen ik snap het nog steeds niet.

Bij mij wil die knuffelen gezellig tegen elkaar aanliggen. Krijgt hij nauwelijks een erectie en is die nog maar een keer of 2 klaargekomen de afgelopen 3 maand.

Op sommige fora lees ik van mannen ach ik raak opgewonden als ik naar een vrouw of man kijk in jeans, leer of dit, dat maar als het zo ver gaat dat er vaste sekspartners bij komen kijken is dit dan nog enkel puur om de fetish of gewoonweg om het zo platvloers te stellen elkaar plat te neuken?

Ik pieker me suf, het is geen onderwerp dat je 's middags tijdens de lunch bij vrienden, familie, collega's zo maar op tafel kan gooien. Je moet alleen verder in die zoektocht, begrijpen, leren begrijpen, accepteren, leren accepteren. Tolereren? Dat weet ik niet.

Op dit moment ben ik gekwetst, teleurgesteld, moe, leeg vanbinnen en tegelijkertijd draait het allemaal in mijn hoofd, kan ik daar geen rust meer vinden. Iemand graag zien en dan dit ontdekken is erg. Ik snap de fetish wereld niet of ja misschien wel maar ik snap het bedriegen en de seks erbij niet meer. dan gaat het voor mij veel verder van het genot of opgewonden worden er van.
AUB wees zo snel als kan eerlijk. Zeg het haar dit kan jullie relatie verpesten! En laat vooral die fetish niet je leven of seksleven overheersen. wan,t als je op zoek gaat naar anderen gelijkstemden komt er een dag dat je met hen gaat chatten/daten/sexafspraken maken en dan ... is er in veel relaties geen hoop meer!

Ik heb recent ontdekt dat mijn vriend een fetish heeft. In een zak heb ik gevonden: handboeien, lederen/rubberen/neopreen broek en hemd, handschoenen, erectie stimulerende pillen, zwarte tape, bivakmutsen, gasmasker, zwarte dildo's, analplugs, analballs.

Ik stond aan de grond genageld, mijn adem werd me plots afgesneden. Je gaat je vragen stellen, je stelt jezelf in vraag wat doe ik fout, je begint een zoektocht omdat je wil weten wat en hoe. Je vindt hem op websites in zijn fetish outfit of naakt met maskers en handboeien waar hij contact zoekt met ... andere mannen. Ik had blind vertrouwen, zie/zag graag, stelde me geen vragen bij ik moet naar een klant. tja na 21u nog naar klanten kan wel gebeuren hé. Maar als je ontdekt dat die dan ganse nachten niet naar huis komt Neen ik snap het nog steeds niet.

Bij mij wil die knuffelen gezellig tegen elkaar aanliggen. Krijgt hij nauwelijks een erectie en is die nog maar een keer of 2 klaargekomen de afgelopen 3 maand.

Op sommige fora lees ik van mannen ach ik raak opgewonden als ik naar een vrouw of man kijk in jeans, leer of dit, dat maar als het zo ver gaat dat er vaste sekspartners bij komen kijken is dit dan nog enkel puur om de fetish of gewoonweg om het zo platvloers te stellen elkaar plat te neuken?

Ik pieker me suf, het is geen onderwerp dat je 's middags tijdens de lunch bij vrienden, familie, collega's zo maar op tafel kan gooien. Je moet alleen verder in die zoektocht, begrijpen, leren begrijpen, accepteren, leren accepteren. Tolereren? Dat weet ik niet.

Op dit moment ben ik gekwetst, teleurgesteld, moe, leeg vanbinnen en tegelijkertijd draait het allemaal in mijn hoofd, kan ik daar geen rust meer vinden. Iemand graag zien en dan dit ontdekken is erg. Ik snap de fetish wereld niet of ja misschien wel maar ik snap het bedriegen en de seks erbij niet meer. dan gaat het voor mij veel verder van het genot of opgewonden worden er van.
Probeer tijdens het vrijen en dan vooral in de blinddoek variant daar eens voorzichtig iets verder te gaan en dan beginnen met die fantasieen, en niet die meest hefstigste zijn natuurlijk, in haar oor te fluisteren. Dit moet je doen op het moment dat ze al in een redelijk opgewonden staat is en dan kijken of je hiermee ook andere verlangens in haar kan los maken...en misschien door het fluisteren haar opwinding nog meer vergroot

Maar je hebt maar een wapen en dat is geiligheid..als ze in deze staat afwijzend reageert zal het waarschijnlijk in een nuchter gesprek ook niets worden. Indien ze psoitief reageert tijdens het vrijen in woord, geluid of daad. dan kan je dit later in een "evaluatiegesprek" (haha) nog eens op terugkomen hoe ze het vond...

Veel succes Rooster.
Passage, wat een verhaal! Niks tegen een fetish maar dat lijkt me hier niet het hoofdprobleem. Hij valt op mannen (neem aan dat je een vrouw bent) en heeft een totaal voor jou afgeschermd dubbelleven.

Wat een eenzaamheid voor jullie allebei... En nu? Wat ga je doen?

Sorry voor de off topic trouwens. En als je geen antwoord wilt geven snap ik dat natuurlijk. In ieder geval veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven