Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Vanaf dat ik een foute man definiëren kan ... is hij niet meer fout en dus ...
Ik dacht dat stoute foute mannen ook altijd overal een antwoord op hadden...
Pfffff meiden,..... ik val in herhaling....... echte mannen hebben geen antworden......... die doen.........hmmmm, wacht eens effe, ben ik nu bezig het voor stout en zijn 'ik ben de foute man' gedrag op te nemen?

Volgens mij heb ik koffie nodig....... dringend.....
Ga maar liggen, dan komt Dr. Stout er vast zo aan.....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Wat denk jij nou?

Dat ik ineens koffiejuf ben geworden?
quote:stout1975 schreef op 27 mei 2008 @ 16:11:

Wat denk jij nou?

Dat ik ineens koffiejuf ben geworden?

Daarmee ben dan al helemaal foute man af, dus nee laat maar,

heb ik inmiddels zelf voor mij gezet........ ga maar weer lekker door met fout zijn.......
Wat nou fout?

Een lekkere zachte puppy, dat ben ik.
quote:stout1975 schreef op 27 mei 2008 @ 16:24:

Wat nou fout?

Een lekkere zachte puppy, dat ben ik.Ehhhhh, bah........ (voor mij dan) maar bij Uggs en Crocks valt dat zeker goed.......
Lekker zacht puppy is dan ook wel meteen weer het andere uiterste. Doe me dan toch die foute man maar...
Dat is de pest he, met de moderne vrouwtjes, als doodgewone huistuinenkeukenman weet je niet meer wat je er mee aan moet.
Hey geheim, volgens mij hebben samen een heerlijk foute smaak.....

wat jammer dat wij niet samen kunnen gaan stappen.......
@ Stout: Zie dat je je motto verandert hebt, het wordt er niet beter op...
Kijk Stout, het is heel makkelijk....... jij mag mijn tuin doen, jij mag voor mij koken,........ maar wel in je heerlijk foute gele string......
Indeed........Stout, please....... dit is..........
jouw tuin doen? heet dat tegenwoordig zo?

en die string is niet geel, die is goud.
Hey, Libby

Jaaa, dat zou me leuk lijken.

Geloof idd wel dat we de foute mannen er wel uit zouden pikken.

(en vervolgens natuurlijk niet links laten liggen, want dat zou betekenen dat we er iets van geleerd hebben...)
quote:stout1975 schreef op 27 mei 2008 @ 16:39:

jouw tuin doen? heet dat tegenwoordig zo?

en die string is niet geel, die is goud.Sorry, was verblind door de rest van de verschijning......
Heeee makelaartje... sorry kon niet van repliek dienen wegens een leven dat geleefd moest worden. De krassen van de viva-vrouwtjes zijn er ja. Op mijn rug van louter plezier..

Tis trouwens toch nog gezellig geworden hier op dit topic. Gelukkig zijn er genoeg dames en heren die wel begrijpen dat sommige topics puur voor het spelletje van de grond komen.

Waarom zouden er anders mannen op een vrouwenforum terechtkomen? Voor de wederzijdse fun toch? Voor de ernstige topics: zie elders...
Repliek?

Ik was jou al vergeten.
@Stout: \\:-)// HAP!!!
Stout, je motto doet me denken aan Rolands reactie op zondag om 14:20 in het "met wie zou jij never nooit willen neuken" topic nav de foto van de dikke man en reacties. Brrr. Levendige verbeelding is soms geen zegen.
Dat is jouw projectie dus.

Kan ik niks aan doen.

Ik dacht eigenlijk dat je zwijmelend aan mijn voeten kwam liggen om dutchbelg te irriteren (die stiekem dmjn is?)
Dit is wel een aardig topic. Goeie discussies ook.
quote:stout1975 schreef op 27 mei 2008 @ 18:50:

Ik dacht eigenlijk dat je zwijmelend aan mijn voeten kwam liggen om dutchbelg te irriteren (die stiekem dmjn is?)Mocht je willen . Mannen in gouden strings lach ik hartelijk uit.
quote:Feliciaatje schreef op 27 mei 2008 @ 20:09:

[...]

Mocht je willen . Mannen in gouden strings lach ik hartelijk uit.mannen in string, laat staan in een gouden, lach ik hartelijk uit!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven