Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
dinsdag 27 mei 2008 om 15:48
dinsdag 27 mei 2008 om 16:16
dinsdag 27 mei 2008 om 16:45
Heeee makelaartje... sorry kon niet van repliek dienen wegens een leven dat geleefd moest worden. De krassen van de viva-vrouwtjes zijn er ja. Op mijn rug van louter plezier..
Tis trouwens toch nog gezellig geworden hier op dit topic. Gelukkig zijn er genoeg dames en heren die wel begrijpen dat sommige topics puur voor het spelletje van de grond komen.
Waarom zouden er anders mannen op een vrouwenforum terechtkomen? Voor de wederzijdse fun toch? Voor de ernstige topics: zie elders...
Tis trouwens toch nog gezellig geworden hier op dit topic. Gelukkig zijn er genoeg dames en heren die wel begrijpen dat sommige topics puur voor het spelletje van de grond komen.
Waarom zouden er anders mannen op een vrouwenforum terechtkomen? Voor de wederzijdse fun toch? Voor de ernstige topics: zie elders...
dinsdag 27 mei 2008 om 20:15