Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
dinsdag 27 mei 2008 om 22:47
quote:stout1975 schreef op 27 mei 2008 @ 22:45:
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Maar ik hoef niet te kijken naar docu want weet alles nog letterlijk.
Na de halve finale (weetjewel) heb ik voor het eerst een meisje gezoend.
Een van de mooiste avonden van mijn leven.en hoe oud was je toen?
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Maar ik hoef niet te kijken naar docu want weet alles nog letterlijk.
Na de halve finale (weetjewel) heb ik voor het eerst een meisje gezoend.
Een van de mooiste avonden van mijn leven.en hoe oud was je toen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 27 mei 2008 om 22:53
dinsdag 27 mei 2008 om 23:00
dinsdag 27 mei 2008 om 23:03
quote:rosanna08 schreef op 27 mei 2008 @ 23:00:
nee Kiss was 1978 geloof ik, was ik nog net iets te jong voor flirten. Heb ze idd wel bij toppop gezien! Over 3 weken spelen ze op arrow , echt jeugdsentiment dus
maar van wanneer ben jij dan Frits?
Van '73. Maar was er jong bij, kocht in '79 mijn eerste plaat, Dynasty van Kiss. Of nee, het was een cassettebandje. EenLP mocht niet van mijn vader. Hij was vast bang dat ik beneden naar die troep ging luisteren, had hij geen moment meer rust.
Tweede was trouwens in '80, Zenyatta Mondatta van The Police.
Goeie tip. Ik luister altijd naar Arrow Jazz FM. Dit is neem ik aan Arrow Rock. Ik zal erop letten.
nee Kiss was 1978 geloof ik, was ik nog net iets te jong voor flirten. Heb ze idd wel bij toppop gezien! Over 3 weken spelen ze op arrow , echt jeugdsentiment dus
maar van wanneer ben jij dan Frits?
Van '73. Maar was er jong bij, kocht in '79 mijn eerste plaat, Dynasty van Kiss. Of nee, het was een cassettebandje. EenLP mocht niet van mijn vader. Hij was vast bang dat ik beneden naar die troep ging luisteren, had hij geen moment meer rust.
Tweede was trouwens in '80, Zenyatta Mondatta van The Police.
Goeie tip. Ik luister altijd naar Arrow Jazz FM. Dit is neem ik aan Arrow Rock. Ik zal erop letten.