Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:05:

[...]

Ik kan niets vinden. Alleen Heejhallo die Antonio in de pan hakt .

uhm, ik moet beter leren lezen, je hebt gelijk

sorry Stout!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:robot schreef op 26 mei 2008 @ 22:06:

[...]

Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...Dat idee heb ik ook. Ben jij nou ook fout? Ik snap er niks meer van .
quote:rosanna08 schreef op 26 mei 2008 @ 22:08:

[...]

uhm, ik moet beter leren lezen, je hebt gelijk

sorry Stout!Het was wel logisch geweest als, zijn mening als man wordt nog wel gevraagd.
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:09:

[...]

Dat idee heb ik ook. Ben jij nou ook fout? Ik snap er niks meer van .

Haha

Volgens mij ben ik best wel een okay-e gast die graag over neuken praat en het ook graag doet.

Ik hoef mij niet te bewijzen en zeker niet op een Internet-forum.

*klopt nog eens op zijn borst*
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:10:

[...]

Het was wel logisch geweest als, zijn mening als man wordt nog wel gevraagd.Ja eigenlijk wel maar mijn motieven voor mijn vivabezoek zijn genoegzaam bekend dus waarom nog reageren dan he.
quote:robot schreef op 26 mei 2008 @ 22:06:

[...]

Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...Echte foute mannen praten niet......die doen......zonder je te vragen, en laten je dan ademloos achter......... en je neemt het hem nog niet eens kwalijk....... want jij wist het.............. foute man
quote:Libby28 schreef op 26 mei 2008 @ 22:15:

[...]

Echte foute mannen praten niet......die doen......zonder je te vragen, en laten je dan ademloos achter......... en je neemt het hem nog niet eens kwalijk....... want jij wist het.............. foute manYep... herkenbaar.
Libby knows!
quote:Channtie schreef op 26 mei 2008 @ 22:26:

Libby knows!Yep
Een man die zijn eigen pad volgt en van het leven geniet, die is niet per definitie fout. (Kan wel, hoeft niet)
quote:tangerine schreef op 26 mei 2008 @ 22:38:

Een man die zijn eigen pad volgt en van het leven geniet, die is niet per definitie fout. (Kan wel, hoeft niet)

Nu begrijp ik niet meer...

Dus ik ben goed...fout...eh.. ?? Wattuh?
quote:robot schreef op 26 mei 2008 @ 22:42:

[...]

Nu begrijp ik niet meer...

Dus ik ben goed...fout...eh.. ?? Wattuh?Geen idee. Doet het er iets toe?
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:49:

[...]

Geen idee. Doet het er iets toe?

Eigenlijk niet maar tis altijd fijn te weten in welke catagorie ik val binnen dit forum.

Ik ben alles behalve een klootzak. Als jullie dat maar weten

Neuke?
Niet zo doorzichtig vissen naar de foute man titel. Dat moet je subtieler doen...
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:57:

Niet zo doorzichtig vissen naar de foute man titel. Dat moet je subtieler doen...Zie je wel, ik kan het gewoon niet.
quote:robot schreef op 26 mei 2008 @ 22:59:

[...]

Zie je wel, ik kan het gewoon niet.Niks moet .
De foute man is een jager, hoe langer de jacht duurt, hoe fanatieker hij zal worden.

De foute man zal niet echt geïnteresseerd zijn als een vrouw als een blok voor hem valt, dit is te makkelijk.

Hij gelooft in een traditioneel rollenpatroon, waarin hij de "echte man" kan uithangen.

Hij is emotioneel onbereikbaar, omdat hij nooit zo gek zal zijn op iemand als op zichzelf.

De foute man heeft nooit last van zijn geweten; hij neemt wat hij wil.

De foute man is dol op vrouwen, maar ziet ze niet echt voor vol aan. Vrouwen vertederen hem eigenlijk.

Je hebt deze man nooit voor jezelf, zijn volgende verovering is altijd dichtbij.

Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen, heeft het volste vertrouwen in zijn eigen sexappeal.

Hij is lief voor je, galant, zegt excact de juiste dingen zolang hij het idee heeft dat je nog wel eens weg kon lopen.

De foute man wordt wat drammerig als jij eens niet zo genegen bent te doen wat hij wil.

Hij is zo mannelijk dat het eigenlijk overdreven is. Hij is absoluut niet "in touch with his feminin side".

En zo kunnen we nog wel even door gaan...

Sexy is ie wel...
zouden we hetzelfde voor de foute vrouw kunnen zeggen, Geheim? ;)
Ik ken geen foute vrouwen Buster, alleen maar onbegrepen vrouwen...
haaha

ik denk dat voor de meeste dingen die jij noemde dat ze ook opgaan voor het type foute vrouw... ze zijn er wel degelijk..(gelukkig maar)
quote:geheim1972 schreef op 27 mei 2008 @ 03:14:

De foute man is een jager, hoe langer de jacht duurt, hoe fanatieker hij zal worden.

De foute man zal niet echt geïnteresseerd zijn als een vrouw als een blok voor hem valt, dit is te makkelijk.

Hij gelooft in een traditioneel rollenpatroon, waarin hij de "echte man" kan uithangen.

Hij is emotioneel onbereikbaar, omdat hij nooit zo gek zal zijn op iemand als op zichzelf.

De foute man heeft nooit last van zijn geweten; hij neemt wat hij wil.

De foute man is dol op vrouwen, maar ziet ze niet echt voor vol aan. Vrouwen vertederen hem eigenlijk.

Je hebt deze man nooit voor jezelf, zijn volgende verovering is altijd dichtbij.

Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen, heeft het volste vertrouwen in zijn eigen sexappeal.

Hij is lief voor je, galant, zegt excact de juiste dingen zolang hij het idee heeft dat je nog wel eens weg kon lopen.

De foute man wordt wat drammerig als jij eens niet zo genegen bent te doen wat hij wil.

Hij is zo mannelijk dat het eigenlijk overdreven is. Hij is absoluut niet "in touch with his feminin side".

En zo kunnen we nog wel even door gaan...

Sexy is ie wel...Gelukkig voel ik me absoluut niet aangesproken.
quote:geheim1972 schreef op 27 mei 2008 @ 03:14:

"Wedden? Dat ik jou ook uit je stringetje kan charmeren?"

Jij voelt je niet aangesproken Stout?

Care to explain?
quote:geheim1972 schreef op 27 mei 2008 @ 13:07:

[...]

"Wedden? Dat ik jou ook uit je stringetje kan charmeren?"

Jij voelt je niet aangesproken Stout?

Care to explain?

ehhhhm....

nee.

Je stelt me een beetje teleur...
Wat had je dan verwacht, van een foute man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven