Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
zondag 25 mei 2008 om 10:45
quote:Dutchbelg3 schreef op 25 mei 2008 @ 10:42:
Spelen of gespeeld worden..that is the question.
Als je een relatie in gaat met het idee er een levenslang maatje bij te hebben en hij is een player... AU!!
Als je zin hebt in iets spannends en er komt een foute maar toch ook wel lekkere persoon in je vaarwater...Sit down and enjoy the ride
Niks treurnis en niks verdriet. Gewoon over en uit (of hij/zij gaat weer in het laadje /laatje Geschikt voor nog een keer.)
In de praktijk is iets beginnen met een foute man een grote kans op een gebroken hart en een rommelige periode. Voor en avondje leuk en dat is het.
Inderdaad geen relatiemateriaal.
Vind je het een eer om zo'n man te zijn?
Spelen of gespeeld worden..that is the question.
Als je een relatie in gaat met het idee er een levenslang maatje bij te hebben en hij is een player... AU!!
Als je zin hebt in iets spannends en er komt een foute maar toch ook wel lekkere persoon in je vaarwater...Sit down and enjoy the ride
In de praktijk is iets beginnen met een foute man een grote kans op een gebroken hart en een rommelige periode. Voor en avondje leuk en dat is het.
Inderdaad geen relatiemateriaal.
Vind je het een eer om zo'n man te zijn?
zondag 25 mei 2008 om 10:53
OK fout fout... fout is het als je jezelf fout noemt (Sorry..sorry..sorry)
Als je een player aan de haak slaat en dan na een tijdje je je zelf betreurt dat hij niet serieus genoeg en eerlijk is.... Tja...
@Eleonora: onder jouw definitie zou ik me niet willen voegen.
Ik ben niet braaf .. de 1 vind dat walgelijk en de ander vindt dat nou juist weer Jammie.
Als je een player aan de haak slaat en dan na een tijdje je je zelf betreurt dat hij niet serieus genoeg en eerlijk is.... Tja...
@Eleonora: onder jouw definitie zou ik me niet willen voegen.
Ik ben niet braaf .. de 1 vind dat walgelijk en de ander vindt dat nou juist weer Jammie.
zondag 25 mei 2008 om 10:56
quote:Labelle schreef op 25 mei 2008 @ 10:49:
[...]
Hoe bedoel je, wat heeft het voor zin?
In de zin van 'het is hopeloos om hem voor je alleen te winnen'?
Nee. Umm hoe leg ik dit uit met mijn slaapgebrekhoofd haha...
Ik vraag me af wat de zin ervan is een player voor de verandering eens om jouw vinger te winden en dat jij hun bespeelt? Het is niet alsof het je op de lange termijn iets oplevert, ook niet alsof ze daarna foute man-af zijn.
Dus wat is daar voor jou zo bevredigend in? Dat je die macht hebt? Dat ze een keer precies hetzelfde terug meemaken? En zou je een relatie waarin je een man kunt vertrouwen en binnenlaten niet leuker vinden dan dit? Of vind je dit nu juist gewoon heel leuk?
[...]
Hoe bedoel je, wat heeft het voor zin?
In de zin van 'het is hopeloos om hem voor je alleen te winnen'?
Nee. Umm hoe leg ik dit uit met mijn slaapgebrekhoofd haha...
Ik vraag me af wat de zin ervan is een player voor de verandering eens om jouw vinger te winden en dat jij hun bespeelt? Het is niet alsof het je op de lange termijn iets oplevert, ook niet alsof ze daarna foute man-af zijn.
Dus wat is daar voor jou zo bevredigend in? Dat je die macht hebt? Dat ze een keer precies hetzelfde terug meemaken? En zou je een relatie waarin je een man kunt vertrouwen en binnenlaten niet leuker vinden dan dit? Of vind je dit nu juist gewoon heel leuk?
zondag 25 mei 2008 om 10:59
zondag 25 mei 2008 om 11:04
quote:superstar_2 schreef op 25 mei 2008 @ 10:59:
[...]
Ja tuurlijk bestaan die...
Die gedragen zich ongeveer net zo als een foute man..Volgens mij bestaat daar ook al heel lang een woord voor: de femme fatale. In de geschiedenis en de literatuur is ze veel beroemder dan haar mannelijke equivalent. De man raakt in haar ban en is op een gegeven moment volledig aan haar wil - en vooral aan zijn eigen obsessie met haar - overgeleverd. Soms richt ze hem te gronde - financieel, maatschappelijk, persoonlijk. Dat is de ware femme fatale.
[...]
Ja tuurlijk bestaan die...
Die gedragen zich ongeveer net zo als een foute man..Volgens mij bestaat daar ook al heel lang een woord voor: de femme fatale. In de geschiedenis en de literatuur is ze veel beroemder dan haar mannelijke equivalent. De man raakt in haar ban en is op een gegeven moment volledig aan haar wil - en vooral aan zijn eigen obsessie met haar - overgeleverd. Soms richt ze hem te gronde - financieel, maatschappelijk, persoonlijk. Dat is de ware femme fatale.
zondag 25 mei 2008 om 11:07
zondag 25 mei 2008 om 11:08
@Moragh: op jouw herhaaldelijk verzoek: braaf of niet braaf is wat jezelf zo beschouwd. Ik ben vaak lief (heb je daar ook een beschrijving van nodig?) maar ik doe soms wel eens dingen waar ik later van denk: Hhmmm dat was niet iets waar ik trots op ben. Of: dat had ze niet verdiend.
Domme dingen. Maar dan leiden die domme dingen soms wel weer naar onvergetelijke ervaringen.
Niet trots, niet eerlijk, niet zo als het hoort: Niet braaf.
Domme dingen. Maar dan leiden die domme dingen soms wel weer naar onvergetelijke ervaringen.
Niet trots, niet eerlijk, niet zo als het hoort: Niet braaf.
zondag 25 mei 2008 om 11:13
Ben blijkbaar nog niet helemaal weg; dank voor je toelichting (duurde even). Maar volgens mij ben je dus wel behoorlijk braaf. Want we doen allemaal wel eens dingen die niet hadden gehoeven, het is meer hoe je je er achteraf bij voelt. Een Foute Man zou denk ik niet zeggen 'ik ben er niet trots op' of 'dat had ze niet verdiend'... Vandaar dat 'wannabe', is geen belediging maar je ambieert volgens mij veel meer een stouterik te zijn dan dat je er echt een bent. En dat is misschien een beetje sneu, want waarom iets willen zijn wat je in de kern niet bent. Tenzij je dat een beter/leuker mens zou maken maar dat lijkt me hier niet van toepassing.