Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Ik heb het idee - maar corrigeer me als ik ernaast zit - dat de foute man opeens hip is. En dat veel mannen opeens graag zo'n foute man willen zijn. En dan 'fout' in de zin van: dominant, beetje stoer, beetje arrogant. Klopt dit?
Dankjewel voor je uitleg Labelle. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd. Ik vond het vooral intrigerend dat je het benoemde, het bespelen van een speler. Vandaar mijn interesse waarom .
quote:Feliciaatje schreef op 25 mei 2008 @ 09:26:

Hmm foute man die unfuckable is... ik hou het op Bush.fout: Balkenende
Fout is nooit niet hip geweest. Wat je als man absoluut niet moet proberen is, fout te willen worden ... want dan is het meelijkwekkend. Je hebt het of je hebt het niet, het is de uitstraling, de attitude, de denkwereld... er zitten echt heel wat elementen in dat fout-zijn.
quote:sarah2ndlife schreef op 25 mei 2008 @ 11:20:

[...]

fout: BalkenendeWat mij betreft allebei. Of is er maar 1 positie te vergeven?
quote:Belgenmoppie schreef op 25 mei 2008 @ 11:20:

Fout is nooit niet hip geweest. Wat je als man absoluut niet moet proberen is, fout te willen worden ... want dan is het meelijkwekkend. Je hebt het of je hebt het niet, het is de uitstraling, de attitude, de denkwereld... er zitten echt heel wat elementen in dat fout-zijn.En dat is exact waar TO de mist in gaat.
Het feit dat je een foute man wilt zijn, is natuurlijk wel fout..
quote:sarah2ndlife schreef op 25 mei 2008 @ 11:20:

[...]

fout: BalkenendeRouvoet vind ik ook een goede kandidaat.
quote:Feliciaatje schreef op 25 mei 2008 @ 11:22:

[...]

Wat mij betreft allebei. Of is er maar 1 positie te vergeven?gadver, viezerik!!!!
Als je zelfs op een forum niet kunt verbloemen dat je in de kern een goody two shoes bent, dan ben je dus echt niet fout.
Heel heel heel fout kan ook wel weer een tikkie aantrekkelijk zijn, en dan denk ik aan Herman Brood.

Die was echt fout , maar ook weer zo heerlijk.
een foute man denkt er niet over na of hij een foute man is, hij is het gewoon. En de aantrekkingskracht van een foute man is voor veel vrouwen dat ze allemaal denken dat ze hem kunnen veranderen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat was niet fout wat mij betreft, Brood was op zijn manier aandoenlijk.

Verder rest mij u te melden dat ik het Ghostbuster-shirt van een pagina of twee geleden anders weer erg leuk vind.
@Moragh: Sporten? Is dit niet een discussie geworden? Is dat niet waar een forum voor dient? Sommige hier hadden dat wel begrepen. Wat als ironie begonnen is wordt hier opgeblazen en gaat een eigen leven leiden.

Foute mannen maken nu eenmaal foute opmerkingen.

Tevreden?
aandoenlijk, mmm, sterk charisma had ie hoor,
Ik heb het hier dan ook over foute = aantrekkelijke mannen.

Mannen die alles hebben waar je als vrouw van wegzwijmelt maar waar je absoluut geen relatie mee kunt beginnen...
quote:sarah2ndlife schreef op 25 mei 2008 @ 11:25:

[...]

gadver, viezerik!!!! Ik ben zo fout. Nee, femme fatale, dat was 't.
quote:Dutchbelg3 schreef op 25 mei 2008 @ 11:28:

@Moragh: Sporten? Is dit niet een discussie geworden? Is dat niet waar een forum voor dient? Sommige hier hadden dat wel begrepen. Wat als ironie begonnen is wordt hier opgeblazen en gaat een eigen leven leiden.

Foute mannen maken nu eenmaal foute opmerkingen.

Tevreden?Oei, een gevoelige snaar geraakt? Ooooh, was het ironie.... Enne, for the record: nou begin je weer over dat je fout bent maar dat ben je dus niet... Tenminste, niet in de zin van hoe je graag zou willen zijn (zoals Frits terecht omschrijft). Dusseh... maar nu ga ik even een paar rondjes Vondelpark lopen. Wat ga jij doen om stoom af te blazen?
@BM goedemorgen. Zo heb je ook vrouwen in die categorie. Ken er 1tje in Belgie.
@Moragh: Aankleden en dan warme broodjes en koffiekoeken kopen voor mijn gezinnetje. Wat dacht je dan?
Gozer, bak je die niet eens zelf, die zoete broodjes? Tssss.....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Eerlijk is eerlijk, deze hele discussie over "De foute man" brengt toch aardig wat vingers (ipv tongen) in beweging. En is fout altijd fout... zijn mannen en vrouwen niet net zo fout...

Soms ben ik een foute vrouw...
quote:pink11 schreef op 25 mei 2008 @ 10:39:

"Foute" man? Dan denkt ik aan zoiets:

[afbeelding]Roze aardbei, er is natuurlijk wel een verschil tussen fout zijn, en er fout uitzien.
Ik vind anders heel wat mannen die fout zijn, er ook heel fout uitzien maar dat heeft meer te maken met mijn smaak denk ik haha.
Foute mannen zien er vaak juist errug goed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven