Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Je hebt dus blijkbaar geen idee wat we bedoelen Frits. Geeft verder niet.
quote:tangerine schreef op 25 mei 2008 @ 20:17:

Je hebt dus blijkbaar geen idee wat we bedoelen Frits. Geeft verder niet.Ik zat net bij mezelf te denken: ik post te veel, kan mij het ook boeien. Maar het wordt zo snel een gewoonte.
dubbele posting
quote:tangerine schreef op 25 mei 2008 @ 18:52:

. Foute Mannen zijn geïnteresseerd in vrouwen die ze niet kunnen hebben.

Hoe krijg je als vrouw een Foute Man voor een wat langduriger verbintenis? Ik vind ze soms zo leuk....

Dit is zo ongelofeloos treffend..... Pijnlijk bijna!!

Maar hoe krijg je ze voor iets serieus? Boei ze, bewonder ze, inspireer ze, betover ze.......
Foute mannen moet je gewoon niet willen krijgen, tenminste niet als "relatiemateriaal". Zijn gewoon erg leuk voor het spelletje van flirten en uitdagen en ja, voor sex....
maar Stout, jij en hockey????
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 25 mei 2008 @ 22:34:

maar Stout, jij en hockey????Ja...... maar: je me regriete rien!!!! Een vrouwtjes daar... op de club...
quote:stout1975 schreef op 25 mei 2008 @ 22:51:

[...]

Ja...... maar: je me regriete rien!!!! Een vrouwtjes daar... op de club... je ne regrette rien ...
quote:stout1975 schreef op 25 mei 2008 @ 22:51:

[...]

Ja...... maar: je me regriete rien!!!! Een vrouwtjes daar... op de club...maar toch, valt me een beetje tegen van je!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mooie contradictie he, stout? Ik ben er trots op
Fijn.

Er is niets maar dan ook niets... wat mijn ego meer streelt als de goedkeuring van een viva-vrouwtje.
Ik ben wel ontzéttend veeleisend. Dat dan weer wel.
Ik denk dus ook niet dat je mij ooit uit mijn stringetje zou kunnen charmeren .

Het is bedtijd, weltrusten allen.

ik ga over een sexy man dromen.
De leukste vrouwen.... dat zijn degenen die een beetje weerstand bieden.

Ik ga even heel ordinair skinnydippen en daarna ook slapen.

Alleen.

Toch, uiteindelijk en helaas.... het ultieme lot van de waarlijk foute man.
quote:rosanna08 schreef op 25 mei 2008 @ 22:56:

[...]

maar toch, valt me een beetje tegen van je!Aww waarom? Is het de hockey? Ik vond het geweldig op de middelbare school maar wij waren dan ook een groep woeste, meedogenloze kenaus die zich weinig van de regels aantrokken. Goede herinneringen aan. Ben vrij pacifistisch van nature maar geef me een stick en ik ga meppen, ik was er zelf verbaasd over toendertijd .
quote:stout1975 schreef op 25 mei 2008 @ 23:31:

Toch, uiteindelijk en helaas.... het ultieme lot van de waarlijk foute man.

Wat een zware last draag je met je mee. Wat een lot, welk een kwelling! Geen brave hendrik te kunnen zijn.

Dikke voor jou, ik hoop dat je dromen je troost zullen brengen.
Dat is lief feli, vind je het goed als ik echt enorm stout over jou ga dromen?
quote:Labelle schreef op 25 mei 2008 @ 10:31:

Alles wat je netjes vraagt is niet te serieus of not done.

Het zijn vaak mannen van de oude stempel, je behandelen als een lady en niet als je voetbalmaatje. Ze flirten genadeloos wánt geen gebrek aan zelfvertrouwen, ze zijn niet snel beledigd(hou niet zo van watjes) ze spelen het spel zolang het moet. Waar een ander al bij een afwijzing afhaakt, gaan hun gerust nog een maand door. Ben je eenmaal in hun vizier, halen ze alles uit de kast. Ze weten de spanning op te bouwen.

(zijn trouwens alleen affairemateriaal, geen relatiemateriaal)Verrek, die vent ken ik....
quote:stout1975 schreef op 26 mei 2008 @ 00:28:

Dat is lief feli, vind je het goed als ik echt enorm stout over jou ga dromen?Ik neem aan dat dat een rhetorische vraag was. Ik eis een croissantje en een espresso voor mijn alter ego morgenochtend.
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 01:50:

[...]

Ik neem aan dat dat een rhetorische vraag was. Ik eis een croissantje en een espresso voor mijn alter ego morgenochtend.Ben er nu nóg stil van...
Da's het voordeel van dromen, dan krijg je tenminste je zin .
Ja Wow...dat heb ik gemerkt!! Ik was er toen ik opstond vanmorgen vroeg, nog moe van... (afterglow)
afterglow vanwege de krabben in je gezicht die je vakkundig werden toegebracht door de vivapoezen?
Toch jammer dat Duotje ons nu niet komt vertellen over alpha en beta mannetjes. Ik vind het er wel een moment voor.
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 19:39:

Toch jammer dat Duotje ons nu niet komt vertellen over alpha en beta mannetjes. Ik vind het er wel een moment voor.Zit jij te stoken hier??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven