Wat moet ik nu?

02-05-2021 05:23 220 berichten
Ik weet niet zo goed wat ik een: van mezelf moet denken en twee: wat ik van mijn partner moet vinden..

Mijn partner en ik zijn nu iets meer dan 7 jaar samen, samen een huisje aan het verbouwen, allebei aan het werk en hebben ons leven aardig op de rit, tenminste dacht ik, tot aan afgelopen nacht.

Nu is er afgelopen nacht iets voorgevallen waarvan ik niet zo goed weet wat ik van mezelf moet vinden en van mijn partner..

Hij is gisterenavond bij vrienden geweest even gezellig een biertje drinken.. waarop meneer in een iets aangeschoten bui thuis komt. Hier heb ik vrijwel niets van vernomen.. tot het moment dat hij aan mij begon te zitten, strelen en kussen.. Ik weet niet hoelang hij hier precies mee bezig is, maar ik werd wakker op het moment dat zijn gezicht tussen mijn benen en vingers weg kwam.. uit nieuwsgierigheid of shock heb ik gedaan alsof ik sliep, om te kijken wat hij aan het doen was. Even later lag hij boven op mij en door de schrik heb ik niet kunnen bewegen of geluid maken.. ik heb hem gevraagd: “wat ben je in vredesnaam aan het doen?” Op dit moment zat hij in mij. Hier schrok hij van en is hij van me afgerold en zei heel zachtjes : je werd niet wakker.. en keerde de rug naar me toe.

Ik denk dat ik door de schrik even mijn verstand kwijt was en ben blijven liggen in de eerste instantie, daarna ben ik tegen heb aangekropen en heb gezegd ik ben nu bij bewustzijn en aan de ene kant voelde ik me opgewonden, maar zijn erectie was weg, dit was voor mij eigenlijk het moment dat ik helder werd en me afvroeg wat er was gebeurd.

Hierna heb ik mijn spullen gepakt en ben in onze logeerkamer gaan liggen.. jullie kunnen denk ik wel begrijpen dat ik nog steeds geschokt ben .. maar ik heb werkelijk waar geen idee met wat ik zou kunnen doen.. zoals ik eerder zei aan de ene kant was ik opgewonden, maar aan de andere kant denk ik wat is hier in vredesnaam gebeurt..

Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet en slaap en rust komt nu niet bij mij voor..
Wat een moeilijk verhaal.

Je merkte dat begon te strelen en te kussen maar je werd pas wakker toen hij tussen je benen lag (hoe dan!)? waarna je gaat doen alsof je slaapt om vervolgens geveinsd geschokt te kunnen gaan doen? Terwijl je het eigenlijk lekker vond?

Wat maak jij het ingewikkeld voor jullie beiden zeg. Wat is je doel? Verontwaardigd zitten zijn of zo?
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde gewoon met je seksen. Of voel je je nu verkracht ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Edit: bericht gewijzigd omdat mijn eerste reactie nogal ongenuanceerd was. Ik zou dit persoonlijk geen probleem vinden. Anders zou het voor mij zijn als er al eens is besproken dat je dit niet prettig vindt, als je hem hebt weggeduwd/op een andere manier hebt aangegeven dat je dit liever niet wil en hij toch doorging, etc.

Ik zou erover praten met hem. 7 jaar lang een relatie is niet niks.
goaldigger wijzigde dit bericht op 02-05-2021 12:09
81.74% gewijzigd
Wat zei die toen je naar de logeerkamer vertrok?
Dat is niet ok, je mag van je partner verwachten dat hij zulke dingen niet doet op het moment dat je niet bij volle bewustzijn bent om ermee in te stemmen.
Alle reacties Link kopieren
jullie kunnen denk ik wel begrijpen dat ik nog steeds geschokt ben ..
Goh, héél eerlijk? Ik begrijp eigenlijk totaal niet dat je geschokt bent. Ik wil niet voorbij gaan aan dat gevoel van jou, absoluut niet. Maar ik heb je post gelezen en herlezen en ik snap het niet. Je partner, met wie je - naar ik aanneem - een seksleven hebt, komt aangeschoten thuis, begint een soort onhandig alcohol-geïnspireerd voorspel waarvan jij half wakker wordt, je laat dat pas merken als hij je penetreert en dat doe je met een flink verwijt.

Vind ik dat je het goed/fijn/prettig MOET vinden dat hij dit doet? Neuh, totaal niet. Maar het klinkt als een probeersel van zijn kant, waar jij niet in mee hoeft te gaan. Zodra hij in de gaten krijgt dat je niet wil, stopt hij ook. Wat is dan dat je het zo schokkend vindt? Dat je zelfs naar de logeerkamer moet verkassen van jezelf?

Een slapend persoon waar je geen (sex-)relatie mee hebt, daar blijf je vanaf. Anders wordt het al gauw aanranding/verkrachting.
Een slapend persoon waarmee je een (sex-)relatie hebt, mag je m.i. best zoiets bij proberen MITS er niet al eerder is uitgesproken dat die persoon dat niet wil, danwel dat je het meteen stopt zodra die persoon aangeeft niet te willen. Dat is iig hoe ik het zie.

Voor mij is het m'n favoriete manier van wakker gemaakt worden eigenlijk. Ja, ook als hij aangeschoten uit de kroeg komt rollen. Maar goed, ik vind op gebied van sex wel meer dingen lekker waar andere mensen niet aan hoeven te denken, en dat is helemaal prima.

Ik zeg dus niet dat je het maar goed had moeten vinden TO, maar ik probeer te begrijpen waarom je nu zo geschokt bent dat hij het überhaupt probeerde, en dat wil me niet lukken.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
02-05-2021 10:10
Dat is niet ok, je mag van je partner verwachten dat hij zulke dingen niet doet op het moment dat je niet bij volle bewustzijn bent om ermee in te stemmen.
Wat een onzin.
Je zou alleen van elkaar moeten weten of het okay is.
Ik zou het prima vinden om zo wakker gemaakt te worden door mijn partner
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
beetjegek schreef:
02-05-2021 10:07
Hij wilde gewoon met je seksen. Of voel je je nu verkracht ofzo?
Dit.
En dat theatraal naar de logeerkamer vertrekken: alsjeblieft zeg...
Lorrelies schreef:
02-05-2021 10:12
Wat een onzin.
Je zou alleen van elkaar moeten weten of het okay is.
Ik zou het prima vinden om zo wakker gemaakt te worden door mijn partner
Wij maken elkaar godzijdank heel regelmatig zo wakker
Lorrelies schreef:
02-05-2021 10:12
Wat een onzin.
Je zou alleen van elkaar moeten weten of het okay is.
Ik zou het prima vinden om zo wakker gemaakt te worden door mijn partner
To vind dat niet prima en het gaat hier om haar dacht ik toch, zulke dingen bespreek je eerst voordat je iemand ermee overvalt op een kwetsbaar moment. Het vertrouwen zou bij mij grof beschadigd zijn na zo een actie.
Ik schrik van de reacties. Iets vergelijkbaars is mij ooit ook overkomen en ik herken me compleet in de verwarring en reactie van TO.

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen TO, maar wel een :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel echt een no go. Dat hij wat probeert vind ik niet zo heel gek, maar dat hij overgaat tot penetratie terwijl hij denkt dat TO nog sliep, dat gaat mij echt veel te ver. Hij zegt ook ‘je werd niet wakker’, alsof dat een excuus is om dan maar gewoon je gang te gaan.

Het zou voor mij in elk geval tijd zijn voor een heel goed gesprek...

Sterkte TO
Palmbomen-zijn-cool schreef:
02-05-2021 10:16
Ik schrik van de reacties. Iets vergelijkbaars is mij ooit ook overkomen en ik herken me compleet in de verwarring en reactie van TO.
Maar zou je dat eens uit kunnen proberen te leggen?
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
02-05-2021 10:16
To vind dat niet prima en het gaat hier om haar dacht ik toch, zulke dingen bespreek je eerst voordat je iemand ermee overvalt op een kwetsbaar moment. Het vertrouwen zou bij mij grof beschadigd zijn na zo een actie.
Klopt het gaat hier over TO en jij stelde als norm dat je van je partner mag verwachten dat......

Dat is dus bij iedereen anders
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
In mijn relatie ben ik ook niet steeds bezig met vooraf wederzijdse toestemming bij elke keer dat we sex hebben. Als ik geen zin heb zeg ik dat.

Wat vind je er precies zo erg aan TO? Is het dat je niet vooraf ja of nee kon zeggen? Vond je het ok dat hij begon maar dat hij had moeten stoppen toen he geen reactie gaf? Wat gebeurde er bij jou precies?
Sorry ik ga me hier niet zo kwetsbaar opstellen gezien de reacties.
anoniem_402718 wijzigde dit bericht op 02-05-2021 10:40
90.75% gewijzigd
-Shifty- schreef:
02-05-2021 10:02
Wat een moeilijk verhaal.

Je merkte dat begon te strelen en te kussen maar je werd pas wakker toen hij tussen je benen lag (hoe dan!)? waarna je gaat doen alsof je slaapt om vervolgens geveinsd geschokt te kunnen gaan doen? Terwijl je het eigenlijk lekker vond?

Wat maak jij het ingewikkeld voor jullie beiden zeg. Wat is je doel? Verontwaardigd zitten zijn of zo?
Er is hier geen doel, geen schreeuw om aandacht of wat dan ook..

het gaat mij meer om het feit dat hij overging tot penetratie terwijl hij dacht dat ik sliep.. en het moment dat ik ergens op reageer zijn erectie ineens verdwijnt? - dit komt dan bij mij niet helemaal goed binnen, alsof het bewust wordt gedaan.
Midnight-Blue schreef:
02-05-2021 10:09
Wat zei die toen je naar de logeerkamer vertrok?
Er is niks door hem gezegd, hij is blijven liggen.
Lorrelies schreef:
02-05-2021 10:22
Klopt het gaat hier over TO en jij stelde als norm dat je van je partner mag verwachten dat......

Dat is dus bij iedereen anders
Ja, dat mag je ook verwachten van een respectvolle partner.
Lorrelies schreef:
02-05-2021 10:12
Wat een onzin.
Je zou alleen van elkaar moeten weten of het okay is.
Ik zou het prima vinden om zo wakker gemaakt te worden door mijn partner
En wat als hij weet dat ik hier niet achtersta en het vervolgens toch wel doet? En zodra er enig reactie of beweging komt zijn erectie verdwijnt?
Interann schreef:
02-05-2021 10:29
En wat als hij weet dat ik hier niet achtersta en het vervolgens toch wel doet? En zodra er enig reactie of beweging komt zijn erectie verdwijnt?
Je hoeft je niet te verdedigen TO. Ik snap je echt helemaal en dat gevoel is echt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat het heel erg verwarrend is. Je bekijkt hem nu opeens met heel andere ogen.

Ik had het ‘geluk’ dat ik die vent op straat kon zetten en nooit meer hoefde te bellen. Als je in hetzelfde huis woont is het heel anders

Bah, wat een rotsituatie. Het zou voor mij er ook nog wel van afhangen hoe hij vandaag doet? Of hij wat zegt, excuses maakt, etc.
Interann schreef:
02-05-2021 10:29
En wat als hij weet dat ik hier niet achtersta en het vervolgens toch wel doet? En zodra er enig reactie of beweging komt zijn erectie verdwijnt?
Huis verkopen en uit elkaar gaan?
Interann schreef:
02-05-2021 10:27
Er is hier geen doel, geen schreeuw om aandacht of wat dan ook..

het gaat mij meer om het feit dat hij overging tot penetratie terwijl hij dacht dat ik sliep.. en het moment dat ik ergens op reageer zijn erectie ineens verdwijnt? - dit komt dan bij mij niet helemaal goed binnen, alsof het bewust wordt gedaan.
Die erectie ging toch pas weg toen jij hard op vroeg wat hij in vredesnaam aan het doen was? Hij zal zich wel rotgeschrokken zijn dat je zo reageerde.

Ik vind ook dat je het zelf echt heel erg moeilijk maakt. Eigenlijk ben ik het gewoon eens met de post van Shifty bovenaan.
Interann schreef:
02-05-2021 10:29
En wat als hij weet dat ik hier niet achtersta en het vervolgens toch wel doet? En zodra er enig reactie of beweging komt zijn erectie verdwijnt?
Is dit al een keer eerder gebeurd dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven