Wat nu;

02-05-2012 14:48 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
Zorg dat jezelf plezier in je leven hebt.
Niemand anders doet het voor jou
Je snapt dat je seksleven slechts het symptoom van een dieper liggend probleem is? Zo komt het op mij iig over.
"Want ik hou nog wel van mijn vrouw.

Echt heel veel en zou haar niet kwijt willen."

Dan zou ik het niet buiten de deur zoeken, ik denk dat het dan exit is. En soiso, wil jij tegen haar liegen?

Ik zou hoe moeilijk ook, toch proberen te blijven praten. Hoe zeg jij het tegen haar, hoe is de communicatie tussen jullie?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Grappig dat mannen hier altijd om advies komen vragen voordat ze buiten de deur gaan neuken.

*glazen bol voorspelt*

- Randy krijgt de wind van voren van de vrouwen hier.

- Randy snapt dat niet want het ligt toch aan zijn initiatiefloze vrouw

- Randy neukt toch buiten de deur

- Randy opent weer een topic dat zijn vrouw wil scheiden.
En wat DOE jij dan om het haar te doen begrijpen?

Je kunt wel klagen en zeveren, maar wat DOE jij om het voor je vrouw spannend te maken, zodat ze ook weer wat inspiratie heeft?
PS Randy, als het initiatief voor jullie seksleven altijd bij jou heeft gelegen kan je niet van haar verwachten dat zij die rol zomaar overneemt. Dat zit er blijkbaar gewoon niet in.
(Wat is meningloze sex..? )

Ik denk idd dat er wel wat anders speelt bij jullie. Qua communicatie. Als er steeds gehuild wordt als je het erover hebt; mss ben je dan te aanvallend ofzo...? (Weet ik niet, vraag het me af.)

Mss kun je eens navragen wat ZIJ fijn vindt, waar ZIJ over fantaseert? Mss vind ze wel iets anders spannend, waar je nog niet aan gedacht hebt? Ga eerst eens open in gesprek met elkaar, als de rest 'goed' zit, wordt de drempel naar sex ook lager.
Waarom gaat ze huilen? Dat is geen normale reactie daar moet meer achter zitten. Ik denk trouwens wel dat de communicatie tussen jullie slecht is en er weinig sprake is van inlevingsvermogen van beide kanten.
Ik snap best dat het onzeker makend is als je over je seksleven begint op het moment dat je er niet mee bezig bent of wanneer ze niet opgewonden genoeg is. Maar mss als je haar eerst opwindt en dan langzaamaan dingen gaat voorstellen dat je wel verder komt. Geef haar zelfvertrouwen en forceer niks.

Communicatie is goed hoor, maar je moet niet alles willen bespreken.
quote:mali30 schreef op 02 mei 2012 @ 14:51:

"Want ik hou nog wel van mijn vrouw.

Echt heel veel en zou haar niet kwijt willen."

Dan zou ik het niet buiten de deur zoeken, ik denk dat het dan exit is. En soiso, wil jij tegen haar liegen?

Ik zou hoe moeilijk ook, toch proberen te blijven praten. Hoe zeg jij het tegen haar, hoe is de communicatie tussen jullie?

Voor de rest kunnen we zeer goed met elkaar praten.

Echt heel goed.

Alleen dat onderwerp net niet.

Dat maakt het zo %#%??
quote:Lunax schreef op 02 mei 2012 @ 14:56:

Grappig dat mannen hier altijd om advies komen vragen voordat ze buiten de deur gaan neuken.

*glazen bol voorspelt*

- Randy krijgt de wind van voren van de vrouwen hier.

- Randy snapt dat niet want het ligt toch aan zijn initiatiefloze vrouw

- Randy neukt toch buiten de deur

- Randy opent weer een topic dat zijn vrouw wil scheiden.

Jij bent echt grappig

Ik ben toevallig op deze site gekomen, door het zoeken naar "vrouwelijk" oplossingen.

Ik weet niet of ik de windt van voren zal krijgen. maar alle reacties is goed.

Deze ook hahahahah
Huilt ze ook meteen bij andere onderwerpen?
quote:Kier_V schreef op 02 mei 2012 @ 14:56:

En wat DOE jij dan om het haar te doen begrijpen?

Je kunt wel klagen en zeveren, maar wat DOE jij om het voor je vrouw spannend te maken, zodat ze ook weer wat inspiratie heeft?

ik probeer het nu een aantal maanden met praten en voorbeelden.

Maar eens komt er ook bij mij een stop.

Huilbuien zijn niet leuk en het beïnvloed ons relatie.

Ik ben nu ook langzamerhand met mezelf in vrede dat ik gewoon misschien geen seks meer krijg.
Ik zou het langzaam afbouwen en daarna de relatie beeidigen ... Je vriendin gaat nooit veranderen,en jij gaat overspel plegen wat eigenlijk niet hoeft in een gezonde relatie ! Zoiezo geloof ik niet in een laag libido ! Er spelen andere Factoren mee.. Jammer dat de partners niet eerlijk zijn.
Misschien is er iets in haar verleden gebeurd en zit ze daarom "op slot"?

Ik heb ook heel veel moeite gehad me te geven (dan heb ik het over jaren) omdat ik vast zat in iets wat een ex-vriendje me steeds opnieuw flikte. Gelukkig had mijn man voldoende geduld, en nu ben ik er wel overheen. Blijf wel praten, en probeer uit te vissen waar die huilbuien vandaan komen, vooral omdat ze die alleen lijkt te hebben bij het onderwerp seks.
Hoe oud zijn jullie? Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?

Is het anders een optie om met een therapeut te gaan praten?

*vragen vragen vragen*
Heb je al eens een seksuoloog voorgesteld? En geef daarbij aan dat het ook om háár plezier gaat. Begin niet met dreigen dat je het anders buiten de deur zult zoeken.

succes

in feite is het goed dat je hier eerst hulp komt vragen, voordat je meningloos buiten de deur seks hebt (hoewel ik daar best wel een mening over heb, maar goed)
Later is nu
Als ik niet onmiddellijk veel zin heb, zeg ik tegen mijn man dat hij me gewoon mag pakken, vaak krijg ik dan toch nog zin
quote:veerleberg schreef op 02 mei 2012 @ 15:25:

Als ik niet onmiddellijk veel zin heb, zeg ik tegen mijn man dat hij me gewoon mag pakken, vaak krijg ik dan toch nog zin

Fan-tas-tisch advies.

Pakken wat je pakken kan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 02 mei 2012 @ 15:36:

[...]

Fan-tas-tisch advies.

Pakken wat je pakken kan.

Ik vind het vooral heel romantisch...

Randy, heb je je vrouw al eens verrast met een leuk bezoek aan bijv. een luxe lingeriewinkel? Mogelijk barst ze dan ook in tranen uit, maar dan van geluk. Of een romantisch hotel boeken aan het strand? Een wellnessarrangement?

Er zijn diverse vormen van elkaar eens lekker verwennen. Een ervan is sex. Om tot de beste sex te komen zul je misschien toch eens de standaard erg leuke dingen gaan doen.

Even in mijn situatie. Zou mijn sexleven tot een nulpunt gedaald zijn. Mijn man zou of zappend naast me hangen op de bank en zou zeggen, zullen we vanavond weer eens ....? Dan ben ik ook niet zo happig zijn op sex. Als er dan direct daarna nog een confronterend gesprek over ons sexleven zou beginnen, dan is dit geen goed moment hiervoor.

Tip 1, maak het leuk!
quote:vanlippebiesterveld schreef op 02 mei 2012 @ 16:30:

Randy, heb je je vrouw al eens verrast met een leuk bezoek aan bijv. een luxe lingeriewinkel? Mogelijk barst ze dan ook in tranen uit, maar dan van geluk. Ik denk dat dan de nadruk ook weer komt te liggen op 'we moeten seksen' en niet zozeer op 'wat lief dat hij wat moois voor me wil kopen!'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Artemis schreef op 02 mei 2012 @ 15:41:

[...]

Ik vind het vooral heel romantisch...

Kook.

Heb het net tegen mijn man gezegd.

Hij keek me uiïg aan. Ik denk dat hij dacht dat ik een grapje maakte of zo. Maar ik ben blóedserieus.
Als je nou eens als verrassing een leuk lingeriesetje koopt met een kama sutra... Dan laat je HAAR de standjes kiezen uit de kama sutra. Maak er een spelletje van
Maak nou van seks niet meer dan het is. Ga een leuke hobby zoeken, jij verveelt je gewoon te pletter. Gebruik je creativiteit.

Jij hebt gewoon veel te hoge verwachtingen. Wat is seks, heb je daar ooit even langer dan 3 minuten over na gedacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven