Wat vinden jullie mooi/aantrekkelijk aan man

31-05-2020 17:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een topic om een zondagavond mee te vullen haha!

Wat vinden jullie mooi/ aantrekkelijk aan een/jullie man? Uiterlijke kenmerken, gedragingen, manier van doen of spreken,..

Ik smelt bv als mijn vriend enkel zijn broek aan heeft en een bloot bovenlijf.

Mannen, jullie mogen natuurlijk ook melden wat jullie aantrekkelijk vinden aan een vrouw/jullie vrouw :cheer2:
Wel een beetje zielig voor de mannen met een kleintje. Die kunnen alleen het dopje erop zetten.
Zucht, daar zit ik dan.

De haren die ooit welig op mijn hoofd groeide, zijn nu geworteld in mijn oren en neus, mijn kruin nu 1 groot vogelnest.

De glans van mijn ogen nu verscholen achter een dikke bril anders kan ik dit forum niet meer lezen. De lachrimpels zijn kraters geworden, mijn kaaklijn verdwenen en mijn nek is gegroeid.

De elegantie waarmee ik vroeger mijn gespierde lijf kon laten bewegen heeft plaats gemaakt voor houterige bewegingen waarbij vooral mijn menboobs en vetrollen nu opvallen door flink mee te schudden als ik wat te enthousiast door de kamer zwier.

Een pik die al nooit verder kwam dan 13 cm bij volle oorlogssterkte, moet ik inmiddels zoeken onder wat vetbobbels en het enige wat nu nog groeit is mijn prostaat. Mijn libido van ooit 4 keer per nacht kunnen liefhebben is vervangen door minimaal 4 keer per nacht naar de wc moeten.

De stoere uitstraling die ik had in de juiste kleding is vervaagd in een wat wanhopige look van kijk-mij-eens-net-niet-meer-in-dat-strakke-shirt passen.

En the lust for life die van me afspatte heeft plaatsgemaakt voor een kopje thee met honing.

En toch is mijn buuf weg van me :-)
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer dat ik hem in nette kleding de trap af zag komen..... Een beeld wat op mijn netvlies gebrand staat :flirting:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
02-06-2020 16:57
Zucht, daar zit ik dan.

De haren die ooit welig op mijn hoofd groeide, zijn nu geworteld in mijn oren en neus, mijn kruin nu 1 groot vogelnest.

De glans van mijn ogen nu verscholen achter een dikke bril anders kan ik dit forum niet meer lezen. De lachrimpels zijn kraters geworden, mijn kaaklijn verdwenen en mijn nek is gegroeid.

De elegantie waarmee ik vroeger mijn gespierde lijf kon laten bewegen heeft plaats gemaakt voor houterige bewegingen waarbij vooral mijn menboobs en vetrollen nu opvallen door flink mee te schudden als ik wat te enthousiast door de kamer zwier.

Een pik die al nooit verder kwam dan 13 cm bij volle oorlogssterkte, moet ik inmiddels zoeken onder wat vetbobbels en het enige wat nu nog groeit is mijn prostaat. Mijn libido van ooit 4 keer per nacht kunnen liefhebben is vervangen door minimaal 4 keer per nacht naar de wc moeten.

De stoere uitstraling die ik had in de juiste kleding is vervaagd in een wat wanhopige look van kijk-mij-eens-net-niet-meer-in-dat-strakke-shirt passen.

En the lust for life die van me afspatte heeft plaatsgemaakt voor een kopje thee met honing.

En toch is mijn buuf weg van me :-)
:-D Een heus liefdesverhaal.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
31-05-2020 18:19
Ik vind een afgetraind lichaam zo lelijk bij mannen. Die krijgen tieten die nog groter zijn dan die van mezelf.
Ja mee eens..😉
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
02-06-2020 15:15
Wel een beetje zielig voor de mannen met een kleintje. Die kunnen alleen het dopje erop zetten.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Niet te lang 1.75-1.90, niet te dun >90kg, brede armen en donker dik (!) haar. Dit is mijn standaard type eigenlijk.
Grootste afknapper vind ik inhammen of dunner wordend haar.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
01-06-2020 22:06
Ik mijn vriend laatst de shampoo challenge laten doen. En elke keer als ik die foto op mijn telefoon zie... Die knappe kop, goddelijk lijf en dan zo’n geweldige pik in z’n boxer. Oh man. :kwijl:
Hahaha, jeetje ik ben oud! Moest het ook googlen, maar oh-oh wat puberaal! Hahaha
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
01-06-2020 22:18
Oh djiez. Die is me volledig ontgaan. Maar ik geloof niet dat ik daar erg rouwig om ben!

Doet me denken aan vroegere vriendjes die hun lul als handdoekrekje gebruikten. @(
Ja...van die generatie ben ik ook!
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ogen. De deur voor me openhouden en stoel naar achteren schuiven in een restaurant. Nette eetgewoonten. Zijn kledingstijl. Opgerolde mouwen als hij een overhemd aanheeft, zodat ik zijn onderarmen kan zien. Zijn benen. Zijn humor. :heart:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te lezen hoeveel vrouwen aan goede manieren hechten. Mijn vent is een enorme hork, echt mr oncharming himself.
Dat geeft hem iets eigengereids maar ook wel weer iets heel authentieks. Ik heb er een haatliefde verhouding mee.
...
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
31-05-2020 17:41
Recht verzorgd gebit
Flinke voorgevel
Goeie kont
En niet te lang.
Een flinke voorgevel? Bij een man?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
03-06-2020 12:47
Grappig om te lezen hoeveel vrouwen aan goede manieren hechten. Mijn vent is een enorme hork, echt mr oncharming himself.
Dat geeft hem iets eigengereids maar ook wel weer iets heel authentieks. Ik heb er een haatliefde verhouding mee.
Zoals Shrek?
Alle reacties Link kopieren
sterke kaaklijn, zo'n streepje haar van onder de navel naar beneden, diepe beetje hese stem, en een glimlach als hij mij ziet waardoor opeens zijn hele gezicht oplicht - verder heeft hij meestal heel duf petjeshaar waar ik dan op een of andere manier ook wel weer voor val
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Mooie baard, prachtige brede en gespierde schouders, een lief buikje en mooie ogen :shame: Oh, en hij is ontzettend attent. Echt het type dat een bloemetje oid meeneemt als je niet lekker in je vel zit.

Ik val doorgaans op mannen met wat vlees op hun botten, als het even kan natuurlijk gespierd (door hun werk ofzo), maar dat is een bonus. Als dat er niet is knap ik er niet op af (heb zelf ook geen Lopez figuur). Wat ik énorm kan waarderen is een goed gevoel voor humor, wat zelfspot en relaxed zijn. Waar ik absoluut op afknap zijn types die alles seksualiseren, zich afhankelijk opstellen en needy zijn. Getsie.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
03-06-2020 14:19
Zoals Shrek?
Ja!
Hij haalt ook altijd zo'n kaarsje oorsmeer tevoorschijn en steekt 'm aan! :biggrin:
...
Zijn sterke armen, zijn gezicht met baardje :heart: .
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
03-06-2020 16:39
Ja!
Hij haalt ook altijd zo'n kaarsje oorsmeer tevoorschijn en steekt 'm aan! :biggrin:
:love:
Alle reacties Link kopieren
Mannen die heel lief zijn met dieren en kleine kinderen :love:

Sterke armen, ondeugende lach, sprekende ogen, mooi gevormde rug, lekker behaard, mooi baardje... Zucht.

Ik kan ook nog steeds in fases erg vallen voor de 'gepijnigde-man-bad-boy' types. Die dan natuurlijk heel stoer en hard zijn maar wel lief voor jou en puppy's ;-D

En verder maakt gewoon empathie, humor en intelligentie een man 1000x aantrekkelijker dan welke uiterlijke schoonheden dan ook.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
ik vind hem het mooist als hij met passie in zijn ogen ergens enthousiast over is. Vooral op zijn werk in zijn rol als manager vind ik hem prachtig. Zijn overwicht en kennis en zijn kalme warmte die hij uitdraagt <3

En in gesprekken met anderen, als hij geduldig en kalm zijn kennis subtiel laat blijken zonder elitair of betweterig te zijn <3

En zijn V-rug en zijn prachtige baard. En hij is zo lekker warm! Maar dat kun je niet zien natuurlijk. Telt het dan wel?

En zijn mooie handen met lange piano-vingers. (jammer dat hij niet speelt....)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel!

Zijn bruine ogen met zwarte gekrulde wimpers, vooral als het zonnetje er in schijnt.

Hij is lang! Echt zo aantrekkelijk vind ik dat (ben zelf 1.78)

Zijn grove mannen handen, waar je de aders op gedefinieerd ziet. Ben ik de enige die dit aantrekkelijk vind?

Zijn tatoeage op zijn arm.

Hij heeft een sexy vorm mond vind ik, en 1 tand staat iets scheef wat ik hem zn eigenzinnige uitstraling vind geven!

Qua karakter is hij een familie man, die ook graag vrienden ziet maar ons gezin staat echt op 1. Ik heb zn vriend die zijn vriendin het allerleukste vind :heart: aandacht van andere vrouwen interesseert hem niks, als ik niet lekker in mijn vel zit dan prikt hij er doorheen en denkt hij mee in oplossingen, leuke humor we kunnen echt lachen met en om elkaar, doet gekke dansjes op muziek als hij kookt, hij is eerlijk en open, we kunnen elkaar zo lekker uitdagen en pesten :-P

En zoals nu, ik heb een blaasontsteking.. bied hij aan mijn dochter naar school te brengen in de ochtend. Terwijl hij en klust bij een vriend en daarna nog tot laat moet werken :love:

Voor deze lieverd neem ik al zn mindere kantjes graag voor lief :heart: ik heb een geweldig exemplaar!
Alle reacties Link kopieren
Sterke bovenarmen, maar ook weer niet te sterk (a la anabolen) en daarnaast vind ik een klein mannelijk buikje mooi. Zoals bij mijn vriend, haha.

Wat ik qua karakter leuk vind is dat hij zichzelf lang niet zo sociaal en lief inschat als wat hij is.
Alle reacties Link kopieren
Zijn handen. Heel verzorgd (terwijl hij er amper wat aan doet, zit niet met crèmes te smeren of zo) en mooie slanke vingers. Het zal ook wel de associatie zijn omdat ik weet wat ie er allemaal mee kan bij mij :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Zijn nek :love:
Alle reacties Link kopieren
Wintervuur schreef:
09-06-2020 05:32

Zijn grove mannen handen, waar je de aders op gedefinieerd ziet. Ben ik de enige die dit aantrekkelijk vind?
Oeh, nee, heerlijk. Sinds ik op de middelbare school verliefd was op een jongen die aan turnen deed, begin ik direct te kwijlen bij gespierde onderarmen en handen. :love:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven