Wat vinden jullie mooi/aantrekkelijk aan man

31-05-2020 17:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een topic om een zondagavond mee te vullen haha!

Wat vinden jullie mooi/ aantrekkelijk aan een/jullie man? Uiterlijke kenmerken, gedragingen, manier van doen of spreken,..

Ik smelt bv als mijn vriend enkel zijn broek aan heeft en een bloot bovenlijf.

Mannen, jullie mogen natuurlijk ook melden wat jullie aantrekkelijk vinden aan een vrouw/jullie vrouw :cheer2:
En niet te vergeten zijn stem.
G*dsamme, wat een leuke, maar ook ontzettend moeilijke vraag!

Ik denk dat het varieert met de leeftijd, en de situatie waarin je bent. Hoe jonger, hoe belangrijker het gezicht. Ik heb zelf nu, dat de gehele manier van bewegen, een bepaalde indruk van intelligentie,en vooral ook: geestigheid, en wat lichamelijkheid betreft, graag wel een bos haar en een zekere stevigheid, soliditeit, maar ook onbevangenheid een belangrijke rol spelen.
Daarnaast uiteraard verzorgd zijn, dat is een basisvoorwaarde, maar niet in het extreme (dat je er zo een hebt die de hele tijd gepreocupeerd is met zijn uiterlijk, en die 4 keer per dag zijn tanden poetst, of zich alleen ok voelt in kleding van dure merken, dat vind ik zielig, een gebrek aan zelfvertrouwen).

Wat voor mij heel erg belangrijk is: de stem! Een mooi, donker, welluidend stemgeluid! En ja, misschien is dat snobistisch, maar plat praten vind ik echt storend. Daarmee bedoel ik niet: praten met een bepaalde tongval van een streek. Dat kan juist best aantrekkelijk zijn. Een overvloed van 'trendy cliché's of bijdehante 'wisecracks', niet doen. Dan maar liever spaarzaam met woorden. Je hoeft geen entertainer te zijn.

Hoe mooi een man ook is, een lichte, hoge, laat staan -piepstem vind ik een afknapper. In het vervolg: heel veroverend is een zekere persoonlijke charme, enthousiasme voor een of meer onderwerpen, daar iets over kunnen vertellen. En ook: in bed niet alleen van dat geobsedeerde, alsof je aan een opdracht bezig bent, maar ook heerlijk kunnen lachen, pauzeren, relaxen, een béétje speelsheid graag!

Maar al die eigenschappen zeggen nog steeds niets, als je ze in een computer invoert kan er nog altijd iemand uit komen die je verschrikkelijk vindt! Het blijft ongrijpbaar - die aantrekkingskracht. Daarom is ontmoeten in 'real life' veruit te verkiezen boven online daten.
Kan niet klagen, ik heb een leuke vriend.
Ik heb nu geen partner, maar ik val altijd op studentikoze types. Met happy socks, nette schoenen, overhemd/polo, nette broek.

Daarbij donker haar, wat stoppels en een lekker luchtje.

Het liefst met baan en eigen leven.
De ondeugende twinkel in zijn ogen, zijn lach, het kuiltje op zijn kin... 3 jaar verder en ik word nog steeds wild van hem :love:
Alle reacties Link kopieren
Een stevige penis. En onbesneden.
Voor mij is de stem belangrijk, zijn houding en de manier waarop hij beweegt (niet te lomp). Goed verzorgd, maar niet overdreven ijdel, of gespierd. Net iets langer dan ik. Geur is super belangrijk, als hij niet lekker ruikt is het gelijk klaar.

Positieve uitstraling, humor en vrolijkheid die je ziet als een sprankeling in zijn ogen.

Intelligent en welbespraakt, iets van de wereld hebben gezien, wereldwijs, gul en ruimhartig. Politiek links van het midden, te extreme denkbeelden daar knap ik op af, geen complotdenker. Dat hij het leuk voor elkaar heeft en plezier heeft in wat hij doet.

Niet een te grote of een te kleine piemel, gemiddeld is het beste.

Een hele lijst, gelukkig heb ik hem al gevonden, want anders was het niet te doen.
willem1959 schreef:
31-05-2020 18:37
Een stevige penis. En onbesneden.
:cheer: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
31-05-2020 17:51
en een platte kop waar je je pilske op kunt zetten.
Nee.
Is het een soort schande om toe te geven dat je van tieten en billen houdt?
Alle reacties Link kopieren
40 jaar geleden viel ik op zijn lachrimpels. Ik vind hem gewoon een fijn persoon.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
- Intelligent en geestig (IQ van rond de 140)
- knap rechthoekig gezicht
- mooie lach, volle mond (geen streepjeslippen), mooi gebit
- mooie ogen (geen gluipertblik)
- mooie stem, ABN (geen accent)
- volle bos halflang haar
- geen vrouwenhanden
- mooie armen, borstkast en rug (niet te breed, niet te smal)
- lekkere billen (niet dik, niet dun niet plat, niet te bol, niet slap, precies goed)
- gespierde benen (mix tussen hockey en hardloopbenen)
- pracht penis (beetje dik, beetje lang, geen knikpik, niet besneden)
- draagt polo's, overhemden, Italiaanse schoenen (soms gympen)

Verder moet hij schoon zijn maar geen ijdeltuit, alles betalen, stil zijn als ik praat.

P.S. Karakter (niet onbelangrijk) een goed en eerlijk mens.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 31-05-2020 19:57
4.35% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
...
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Een zelfverzekerde (lichte neiging naar arrogante) uitstraling.
Goede volle lippen (hoewel goed kunnen zoenen belangrijker is)
Veel en donker haar
Baardje
Lichaam in proportie
Sterk
Een ik-wil-seks- blik in z'n ogen

Knikkende knietjes hoor, hoewel er ook genoeg nare eigenschappen/uiterlijkheden zijn die er voor kunnen zorgen dat bovenstaand rijtje volledig teniet gedaan wordt
Alle reacties Link kopieren
Om eerlijk te zijn helemaal niks!
Mijn partner was al gezet toen we elkaar leerde kennen maar nu is die in twee jaar zo aangekomen dat zelfs mijn moeder laatst zei ik snap niet dat je dat aantrekkelijk vind.
Denk dat hij rond de 160 kg weegt onderhand.
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 20:58
Om eerlijk te zijn helemaal niks!
Mijn partner was al gezet toen we elkaar leerde kennen maar nu is die in twee jaar zo aangekomen dat zelfs mijn moeder laatst zei ik snap niet dat je dat aantrekkelijk vind.
Denk dat hij rond de 160 kg weegt onderhand.
Heb je het daar al eens met hem over gehad?
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 20:58
Om eerlijk te zijn helemaal niks!
Mijn partner was al gezet toen we elkaar leerde kennen maar nu is die in twee jaar zo aangekomen dat zelfs mijn moeder laatst zei ik snap niet dat je dat aantrekkelijk vind.
Denk dat hij rond de 160 kg weegt onderhand.
Dat klinkt niet goed. :-( Hoe komt het dat hij zoveel is aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 20:58
Om eerlijk te zijn helemaal niks!
Mijn partner was al gezet toen we elkaar leerde kennen maar nu is die in twee jaar zo aangekomen dat zelfs mijn moeder laatst zei ik snap niet dat je dat aantrekkelijk vind.
Denk dat hij rond de 160 kg weegt onderhand.
Wat erg. Hij knalt straks uit elkaar, moet je niet willen toch?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Dat komt omdat hij echt 0,0 doorzettingsvermogen heeft. En heb hem er al meerdere keren op gewezen maar er wordt totaal geen gehoor aan gegeven.
Hij zit alleen maar op de bank te gamen en met zijn telefoon in de handen verder doet hij niks.
Hoorde van zijn vader dat zijn ex ook voor deze reden is vertrokken.
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 21:25
Dat komt omdat hij echt 0,0 doorzettingsvermogen heeft. En heb hem er al meerdere keren op gewezen maar er wordt totaal geen gehoor aan gegeven.
Hij zit alleen maar op de bank te gamen en met zijn telefoon in de handen verder doet hij niks.
Hoorde van zijn vader dat zijn ex ook voor deze reden is vertrokken.
Weg wezen dus. Hij merkt waarschijnlijk niet eens dat je weg bent.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Brede schouders, rug en (gespierde) borst
Zijn lengte (1,96m)
Gespierde doch kleine mannenbillen
Zijn borsthaar
Zijn perfecte .....
Zijn blauwe ogen met groen randje
Zijn fysieke kracht
Zijn intelligentie
Zijn zorgzaamheid
Zijn licht dominante inslag op de juiste momenten

Het gevoel wat hij mij geeft.
En dat ik iedere dag dankbaar ben dat wij getrouwd zijn :love:
iyanlavanzandt wijzigde dit bericht op 31-05-2020 22:50
1.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja als ik alleen was had ik dat waarschijnlijk al maanden geleden gedaan als we samen geen kind hadden.
Alle reacties Link kopieren
:-( Wat droevig Diamond.
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 21:41
Ja als ik alleen was had ik dat waarschijnlijk al maanden geleden gedaan als we samen geen kind hadden.
Nu heeft je kind het nog niet door. Straks heb je een zieke, gamende man, die je moet verzorgen. Kom je er nooit meer vanaf.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 21:41
Ja als ik alleen was had ik dat waarschijnlijk al maanden geleden gedaan als we samen geen kind hadden.

Wat een nare situatie. Ik moet meteen denken aan een gameverslaving en/of depressie. Daar zal hij hard aan moeten werken.

Zo’n relatievoorbeeld wil je toch niet voor je kind? En voor jezelf wil je ook geen man die ‘gezin’ duidelijk niet als hobby heeft.

Je mag terugkomen op het besluit om met hem een gezin te vormen, ook als je kinderen hebt. Kinderen zijn handenbinders maar geen huwelijksgevangenis.
Alle reacties Link kopieren
Borsthaar, en dan niet een paar haartjes. Ik vind dat heerlijk mannelijk en zacht.
Groter dan ik
Geen extreem overgewicht, hoeft ook zeker niet arieboomsma afgetraind,, gewoon normaal lichaam is prima Niet dat je de botjes kan tellen
Diamond1983 schreef:
31-05-2020 21:25
Dat komt omdat hij echt 0,0 doorzettingsvermogen heeft. En heb hem er al meerdere keren op gewezen maar er wordt totaal geen gehoor aan gegeven.
Hij zit alleen maar op de bank te gamen en met zijn telefoon in de handen verder doet hij niks.
Hoorde van zijn vader dat zijn ex ook voor deze reden is vertrokken.
Misschien eens duidelijk maken aan hem dat hij nu echt werk moet gaan maken van de situatie, of dat jij ook weg bent.

Want anders moet je straks ook nog voor hem gaan zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven