Wat vinden jullie mooi/aantrekkelijk aan man

31-05-2020 17:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een topic om een zondagavond mee te vullen haha!

Wat vinden jullie mooi/ aantrekkelijk aan een/jullie man? Uiterlijke kenmerken, gedragingen, manier van doen of spreken,..

Ik smelt bv als mijn vriend enkel zijn broek aan heeft en een bloot bovenlijf.

Mannen, jullie mogen natuurlijk ook melden wat jullie aantrekkelijk vinden aan een vrouw/jullie vrouw :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Even iets heel anders, al hoort het wel op dit topic. Kunnen jullie je ook niet of nauwelijks voorstellen dat anderen jouw man helemaal niet zo aantrekkelijk vinden? Dat anderen hele andere zaken/mannen juist aantrekkelijk vinden?

Ergens heb ik zo'n dingetje in mijn hoofd (hart??) dat ik er blind vanuit ga dat mijn vent voor werkelijk iedereen net zo aantrekkelijk is als voor mij. Kan me bijna niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn!
...
Kan ik me prima voorstellen. Altijd weer lachen om te zien hoe iedereen bepaalde 'types' heeft. Ik snap heel goed waarom zij erop vallen, maar moet er zelf niet aan denken. En andersom ook.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:24
Even iets heel anders, al hoort het wel op dit topic. Kunnen jullie je ook niet of nauwelijks voorstellen dat anderen jouw man helemaal niet zo aantrekkelijk vinden? Dat anderen hele andere zaken/mannen juist aantrekkelijk vinden?

Ergens heb ik zo'n dingetje in mijn hoofd (hart??) dat ik er blind vanuit ga dat mijn vent voor werkelijk iedereen net zo aantrekkelijk is als voor mij. Kan me bijna niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn!
Nee, daar ben ik te realistisch voor. Vrouwen die op behaarde mannen vallen met lang haar en een baard en volop tatoos zouden mijn man niet aantrekkelijk gevonden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:24
Even iets heel anders, al hoort het wel op dit topic. Kunnen jullie je ook niet of nauwelijks voorstellen dat anderen jouw man helemaal niet zo aantrekkelijk vinden? Dat anderen hele andere zaken/mannen juist aantrekkelijk vinden?

Ergens heb ik zo'n dingetje in mijn hoofd (hart??) dat ik er blind vanuit ga dat mijn vent voor werkelijk iedereen net zo aantrekkelijk is als voor mij. Kan me bijna niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn!
tja, dat kan, als jouw man echt een adonis is, dan zal het zeker zo zijn.
Je hebt mensen die bovengemiddeld aantrekkelijk zijn
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 10:33
Nee, daar ben ik te realistisch voor. Vrouwen die op behaarde mannen vallen met lang haar en een baard en volop tatoos zouden mijn man niet aantrekkelijk gevonden hebben.
Wat grappig, je omschrijft vent! :biggrin:
...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-06-2020 10:53
tja, dat kan, als jouw man echt een adonis is, dan zal het zeker zo zijn.
Je hebt mensen die bovengemiddeld aantrekkelijk zijn
Ja dat is het um, dat is ie dus niet! Als ik heel objectief kijk zie ik die wijkende haargrens wel, dat getekende gezicht en die ietwat scheve tanden en zo zal er nog wel van alles aan mankeren.
Maar die roze bril wil maar niet af!
...
Alle reacties Link kopieren
Humor. En van die voetbalbenen.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:55
Wat grappig, je omschrijft vent! :biggrin:
veel haar (baarden) vinden vrouwen lang niet allemaal mooi. Stoppelbaard wil nog wel, maar een echte baard, vinden mannen vooral zelf mooi ;)
dus weer gerust, je hebt hem voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:56
Ja dat is het um, dat is ie dus niet! Als ik heel objectief kijk zie ik die wijkende haargrens wel, dat getekende gezicht en die ietwat scheve tanden en zo zal er nog wel van alles aan mankeren.
Maar die roze bril wil maar niet af!
lekker toch!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-06-2020 10:58
veel haar (baarden) vinden vrouwen lang niet allemaal mooi. Stoppelbaard wil nog wel, maar een echte baard, vinden mannen vooral zelf mooi ;)
dus weer gerust, je hebt hem voor jezelf!
Ik weet het! Mijn zusje gruwelt van borsthaar, ik wil niet zonder en natuurlijk vinden ook láng niet alle vrouwen tattoos mooi. Als het goed is heb ik hem intussen inderdaad behoorlijk voor mezelf maar ik weet óók dat er beslist wél vrouwen zijn die hem zeer aantrekkelijk vinden. Ik heb hem voor mezelf omdat hij dat besloten heeft, niet omdat hij lillek zou zijn...
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:55
Wat grappig, je omschrijft vent! :biggrin:
Haha, dan zie ik hem dus heel anders dan jij want dat is juist waar ik niet op val. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2020 10:24
Even iets heel anders, al hoort het wel op dit topic. Kunnen jullie je ook niet of nauwelijks voorstellen dat anderen jouw man helemaal niet zo aantrekkelijk vinden? Dat anderen hele andere zaken/mannen juist aantrekkelijk vinden?

Ergens heb ik zo'n dingetje in mijn hoofd (hart??) dat ik er blind vanuit ga dat mijn vent voor werkelijk iedereen net zo aantrekkelijk is als voor mij. Kan me bijna niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn!
Nou, ik denk het niet alleen, ik ben er ook een paar keer getuige van geweest. Dames die met hem beginnen te flirten en aanrakerig worden op een bedrijfsfeest terwijl ik ernaast sta. Of dat ze een rood hoofd krijgen als hij een kus op de wang geeft ter begroeting. Er is ook een keer een jongeman verliefd op hem geweest, dat was ook wel bijzonder.
Dus ja, ik denk het niet alleen, ik weet ook dat sommige mensen hem aantrekkelijk vinden. Gelukkig voor mij interesseren die andere mensen hem dan weer niet. :shame:
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
12-06-2020 11:17
Nou, ik denk het niet alleen, ik ben er ook een paar keer getuige van geweest. Dames die met hem beginnen te flirten en aanrakerig worden op een bedrijfsfeest terwijl ik ernaast sta. Of dat ze een rood hoofd krijgen als hij een kus op de wang geeft ter begroeting. Er is ook een keer een jongeman verliefd op hem geweest, dat was ook wel bijzonder.
Dus ja, ik denk het niet alleen, ik weet ook dat sommige mensen hem aantrekkelijk vinden. Gelukkig voor mij interesseren die andere mensen hem dan weer niet. :shame:
Dat herken ik wel. Ik heb het ook vaak mee gemaakt dat mijn man sjans had maar ik ga er niet van uit dat elke vrouw hem aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 11:43
Dat herken ik wel. Ik heb het ook vaak mee gemaakt dat mijn man sjans had maar ik ga er niet van uit dat elke vrouw hem aantrekkelijk vind.
Nee, daar ga ik ook niet van uit. En ik ben ook wel blij dat dat niet zo is. Lijkt me nogal vermoeiend en niet leuk als er de hele tijd op je partner 'gejaagd' wordt.
Daveotion schreef:
12-06-2020 11:53
Nee, daar ga ik ook niet van uit. En ik ben ook wel blij dat dat niet zo is. Lijkt me nogal vermoeiend en niet leuk als er de hele tijd op je partner 'gejaagd' wordt.
De vloek van knappe mensen: de verleiding is altijd groter en bepaalde vrouwen houden zich niet in om openlijk te flirten.
Mijn (aanstaande) man is een mooie verschijning en krijgt daarom de nodige aandacht van vrouwen. Ik vind dat altijd wel leuk om te zien. Die vrouwen doen dan ook vaak overdreven aardig tegen mij, als ze ontdekken dat hij bij mij hoort. :biggrin:

De 60+ vriendinnen van mijn moeder zijn ook helemaal weg van hem. Op verjaardagen gaat het dan van: "Wat een leuke vriend heb je en hij ziet er ook zo goed uit. Als ik 20 jaar jonger was, nou..." Best awkward.
Zijn lieve lach, smelt ik bij weg.
Zijn ogen. Zijn communicatieve vaardigheden en zijn kracht om behoeften boven tafel te halen en daar vervolgens rekening mee te houden.
Z'n charme en warme persoonlijkheid.
Hoe hij vader is van z'n dochter en de liefde die van hem afstraalt voor haar.
Zijn liefde voor zijn en mijn katten.

Hij is een nerd, vind het heerlijk! Zoveel passies en grappige dingen die ik door hem te weten kom.
Zijn emotionele intelligentie vind ik nog het meest hot!
En het staat op de seks pijler, zijn lul is echt sexyyy. En daarnaast is hij gewoon heerlijk in bed. Uitermate aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
wat ik bij vrouwen erg aantrekkelijk vind zijn natural beauties, dus weinig make-up. Blond haar, blauwe ogen en een mooie grote glimlach.
Qua lichaam, niet superdun. C-cup en de vagina mooi verzorgt.
zomerkees schreef:
22-06-2020 13:41
wat ik bij vrouwen erg aantrekkelijk vind zijn natural beauties, dus weinig make-up. Blond haar, blauwe ogen en een mooie grote glimlach.
Qua lichaam, niet superdun. C-cup en de vagina mooi verzorgt.


schaamstreek
verzorgd
Alle reacties Link kopieren
Wellicht niet wat je zoekt op deze pijler maar het kwam plots bij me op ;-)

Ik vind een man die foutloos schrijft erg aantrekkelijk.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuwe winkel geopend. Een Mannenwinkel voor vrouwen! Bij de ingang staat een bord:
Je mag de mannenwinkel een keer komen bezoeken. Er zijn zes verdiepingen en hoe hoger je komt, hoe waardevoller het gebodene. Bezoekers mogen op elke verdieping hun keuze maken of een verdieping hoger winkelen, maar teruggaan naar beneden mag alleen om de winkel te verlaten.

Een vrouw gaat naar binnen. Op de eerste etage staat een bord met de tekst:
EERSTE ETAGE -Mannen met een goede baan
Leuk, denkt ze, maar ik wil meer dan dat. Ze vervolgt haar weg naar boven en stuit op het bord met de tekst:
TWEEDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden.
Ze is geïntrigeerd, maar loopt toch door naar de derde etage:
DERDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden en er fantastisch uitzien.
Wauw, denkt ze, maar kan het toch niet laten verder te gaan kijken.
VIERDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden en er fantastisch uitzien en bereid zijn de helft van het huishouden op zich te nemen.
'Beter kun je het niet treffen!' roept ze uit. Maar dan klinkt een stemmetje in haar hoofd, of misschien toch wel...? Ze loopt verder naar boven en leest het bord:
VIJFDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden, er fantastisch uitzien, bereid zijn om de helft van het huishouden op zich te nemen en een groot gevoel voor humor hebben.
Ze heeft gevonden wat ze zocht en is geneigd haar zoektocht te staken, maar kan de verleiding niet weerstaan nog een verdieping hoger te gaan, waar op het bord staat te lezen:
ZESDE ETAGE - U bent de 42.215.602ste bezoekster. Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage is er alleen om te bewijzen dat vrouwen nooit tevreden zijn. Wij danken u voor uw bezoek aan de winkel.
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
28-06-2020 13:47
Er is een nieuwe winkel geopend. Een Mannenwinkel voor vrouwen! Bij de ingang staat een bord:
Je mag de mannenwinkel een keer komen bezoeken. Er zijn zes verdiepingen en hoe hoger je komt, hoe waardevoller het gebodene. Bezoekers mogen op elke verdieping hun keuze maken of een verdieping hoger winkelen, maar teruggaan naar beneden mag alleen om de winkel te verlaten.

Een vrouw gaat naar binnen. Op de eerste etage staat een bord met de tekst:
EERSTE ETAGE -Mannen met een goede baan
Leuk, denkt ze, maar ik wil meer dan dat. Ze vervolgt haar weg naar boven en stuit op het bord met de tekst:
TWEEDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden.
Ze is geïntrigeerd, maar loopt toch door naar de derde etage:
DERDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden en er fantastisch uitzien.
Wauw, denkt ze, maar kan het toch niet laten verder te gaan kijken.
VIERDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden en er fantastisch uitzien en bereid zijn de helft van het huishouden op zich te nemen.
'Beter kun je het niet treffen!' roept ze uit. Maar dan klinkt een stemmetje in haar hoofd, of misschien toch wel...? Ze loopt verder naar boven en leest het bord:
VIJFDE ETAGE - Mannen met een goede baan die van kinderen houden, er fantastisch uitzien, bereid zijn om de helft van het huishouden op zich te nemen en een groot gevoel voor humor hebben.
Ze heeft gevonden wat ze zocht en is geneigd haar zoektocht te staken, maar kan de verleiding niet weerstaan nog een verdieping hoger te gaan, waar op het bord staat te lezen:
ZESDE ETAGE - U bent de 42.215.602ste bezoekster. Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage is er alleen om te bewijzen dat vrouwen nooit tevreden zijn. Wij danken u voor uw bezoek aan de winkel.
Zet er even een bron bij
Niet netjes om te doen of je dit zelf bedacht hebt
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zijn blik is enorm sexy, zijn heerlijke diepe stem, zijn benen en borsthaar natuurlijk. Hij kan ook alles maken met zijn handen. Wanneer er iets moet gebeuren regelt hij dat.
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
28-06-2020 13:47
Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage is er alleen om te bewijzen dat vrouwen nooit tevreden zijn. Wij danken u voor uw bezoek aan de winkel.
Klopt he-le-maal!
Daarom is er ook geen vrouw die een relatie aangaat met een man, er wordt niet getrouwd, er worden geen kindertjes geboren.

Echt... wie verzínt deze onzin.
...
Rooss4.0 schreef:
29-06-2020 08:48
Klopt he-le-maal!
Daarom is er ook geen vrouw die een relatie aangaat met een man, er wordt niet getrouwd, er worden geen kindertjes geboren.

Echt... wie verzínt deze onzin.
Een man. Een lelijke, met een middelmatige baan, een vrouw die vindt dat hij ook eens wat in het huishouden moet doen, met een veel te groot ego.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven