Wat vinden jullie mooi/aantrekkelijk aan man

31-05-2020 17:24 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een topic om een zondagavond mee te vullen haha!

Wat vinden jullie mooi/ aantrekkelijk aan een/jullie man? Uiterlijke kenmerken, gedragingen, manier van doen of spreken,..

Ik smelt bv als mijn vriend enkel zijn broek aan heeft en een bloot bovenlijf.

Mannen, jullie mogen natuurlijk ook melden wat jullie aantrekkelijk vinden aan een vrouw/jullie vrouw :cheer2:
Een mooie lach, beetje stoere look. Een uitstraling waarbij je denkt bij jou voel ik mij veilig. Liefst met donker haar (val niet op blond). Lekker kontje en echte mannen handen. Een paar kilo teveel vind ik niet erg als het maar in verhouding is en niet dat zijn gereedschap onder een flink afdak hangt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iemand met veel mimiek me aantrekt, vooral als iemand echt ondeugend of zwoel kan kijken.

Ik vind het aantrekkelijk om te zien dat iemand mij heel aantrekkelijk vind :lol:

Een man die een stuk langer is dan ik.

Een mooie lach.

Een mannelijke stem.

Een man die handig is met zijn handen. Met gemak kan klussen en bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bij een minnaar voor enkel sex smelt ik bij een slanke lichtgespierde zwarte jongen met een flinke piemel.

Bij relatiemateriaal hou ik heel veel van een lieve man met geweldige humor met wie ik geen sex maar liefde bedrijf, een man die accepteert dat ik af en toe van het bovenstaande wil genieten (mijn man dus, haha)
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
05-08-2020 07:51
Bij een minnaar voor enkel sex smelt ik bij een slanke lichtgespierde zwarte jongen met een flinke piemel.

Bij relatiemateriaal hou ik heel veel van een lieve man met geweldige humor met wie ik geen sex maar liefde bedrijf, een man die accepteert dat ik af en toe van het bovenstaande wil genieten (mijn man dus, haha)
Helemaal eens met Blomke, hoewel het ook een hele grote piemel mag zijn ipv een flinke piemel.
Alle reacties Link kopieren
lisa-b schreef:
06-08-2020 06:39
Helemaal eens met Blomke, hoewel het ook een hele grote piemel mag zijn ipv een flinke piemel.
Haha ja, heb ik ook geen probleem mee. Ken een paar jongens die echt een enorme joekel hebben. Was best een uitdaging maar ook echt wel mega geil. En ach, weet ook wel dat ze het heus niet doen om alleen mij te plezieren, ze genieten zelf net zo hard. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Humor en twinkelende ogen
Intelligent
Verzorgd
Lang
Lichte ogen donker haar
Stevig en gespierd

Gewoon mijn man. :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een beer met een peperkoeken hartje, daar smelt ik voor :) Ik vind een brede man die een kop groter is dan mij heerlijk :P Kan ik lekker wegkruipen in zn armen, onder zn kin, heerlijk geborgen voelen :) Ik heb het voor armen en schouders :P Een strakke sixpack hoeft echt niet, het mag allemaal wat zachter :) Graag ook iemand die wat te vertellen heeft en leuk gevoel voor humor heeft, iemand die kan genieten van de kleine dingen. Hopelijk kom ik nog es zo iemand tegen :)
Alle reacties Link kopieren
MiLady87 schreef:
11-08-2020 14:20
Een beer met een peperkoeken hartje, daar smelt ik voor :) Ik vind een brede man die een kop groter is dan mij heerlijk :P Kan ik lekker wegkruipen in zn armen, onder zn kin, heerlijk geborgen voelen :) Ik heb het voor armen en schouders :P Een strakke sixpack hoeft echt niet, het mag allemaal wat zachter :) Graag ook iemand die wat te vertellen heeft en leuk gevoel voor humor heeft, iemand die kan genieten van de kleine dingen. Hopelijk kom ik nog es zo iemand tegen :)
:heart:
Alle reacties Link kopieren
yamahafzr600r schreef:
30-07-2020 15:22
Ik man,, vind mannen zowiezo niet aantrekkelijk,zeker niet in hun blootje.
Snap niet wat vrouwen in mannen zien,ik lijk zelf op een Neanderthaler,ziet er ook niet uit,ben wel lief als ik slaap.
Meer verstand heb ik er niet van.
:rofl:
Zijn lach (mooie tanden), zijn ogen en zijn blik, zijn volle lippen, zijn lengte (lang), zijn gespierde rug/schouders/bovenarmen (groot), (de structuur van) zijn gezicht, zijn lichaam. Zijn huidskleur. Hoe goed hij is in bed. Letterlijk álles aan hem is mooi en aantrekkelijk. :love:

Hij is een klein beetje stevig, maar dat vind ik absoluut niet erg. Ik vind hem perfect precies zoals hij is, niks hoeft te veranderen. Terwijl hij objectief gezien gewoon knap is, maar natuurlijk niet perfect, want niemand is perfect. Maar hij is dat voor mij wel. :flirting:

Zijn hart, zijn karakter, zijn waarden & normen, zijn intelligentie, zijn humor,
zijn persoonlijke hygiëne, zijn geweten en hoe hij over dingen denkt en mensen behandelt maakt hem nog 10000000000000000x aantrekkelijker. :heart:
Blomke82 schreef:
05-08-2020 07:51
Bij een minnaar voor enkel sex smelt ik bij een slanke lichtgespierde zwarte jongen met een flinke piemel. Bij relatiemateriaal hou ik heel veel van een lieve man met geweldige humor met wie ik geen sex maar liefde bedrijf, een man die accepteert dat ik af en toe van het bovenstaande wil genieten (mijn man dus, haha)
Mijn partner is een donkere man, groot geschapen, die zowel in seks als in de liefde bedrijven heel erg goed is én alle karaktereigenschappen heeft die ik zoek. Die mij gelukkig níet wil en hoeft te delen met andere mannen. Omdat hij al perfect is. Win-win dus. :)
MiLady87 schreef:
11-08-2020 14:20
Een beer met een peperkoeken hartje, daar smelt ik voor :) Ik vind een brede man die een kop groter is dan mij heerlijk :P Kan ik lekker wegkruipen in zn armen, onder zn kin, heerlijk geborgen voelen :) Ik heb het voor armen en schouders :P Een strakke sixpack hoeft echt niet, het mag allemaal wat zachter :) Graag ook iemand die wat te vertellen heeft en leuk gevoel voor humor heeft, iemand die kan genieten van de kleine dingen. Hopelijk kom ik nog es zo iemand tegen :)
Allemaal heel normale wensen in mijn ogen, zo kom je wel mannen tegen... zeker als je er niet over valt dat niet iedereen hard traint voor een six-pack.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven