weinig seks

15-09-2012 11:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 7 jaar een relatie in het begin was de sex best oke.

Paar keer per week.

Sinds een jaar of 3 is het veel minder, terwijl ik zo vaak mijn best probeer te doen om het wat vaker te doen.

Nu is het 1 keer in de maand 1 keer in de 2 maanden.

We hebben wel 2 kinderen sinds 1 jaar maar daarvoor was het ook niets...

In het begin deden we het weleens op een spannend plekje.. Naar 2 jaar is het alleen nog maar bed geweest.

Wat kan ik doen of wat kan zij doen om dit te veranderen naar een normaal sex leven?!

1 x per maand of 2 maanden is volgens mij niet normaal.

Ik ben verder gelukkig met mijn vrouw alleen heb veel meer behoefte aan sex.

Hopelijk wat hulp!!

Waarom wil ze niet meer? Als we het een keer gedaan hebben vond ze het wel lekker...
Misschien een superstomme tip maarreh, vraag het haar?
Wanneer gebeurt het wel dan, die ene keer per maand? Onder welke omstandigheden?
quote:Rooss4 schreef op 15 september 2012 @ 11:25:

Misschien een superstomme tip maarreh, vraag het haar?Wat is dat nu voor een rare tip Roos? Praten met elkaar.....tssss, dat doe je toch niet? .........
quote:jaschenca_2 schreef op 15 september 2012 @ 11:29:

[...]

Wat is dat nu voor een rare tip Roos? Praten met elkaar.....tssss, dat doe je toch niet? ......... Oh nee. Neuken wel maar praten niet... dat was de gouden regel toch?
Ik heb het er al div keren erover gehad. Ze vind dit nu normaal en wat ik wil 1 keer p week ofzo is abnormaal en dat doet niemand.....

Praten heeft weinig zin... Het heeft tot nu toe niet geholpen.

Vaak probeer ik dan na een lekkere massage sex te hebben. Het moet ook altijd van mijn kant komen.

Ze zegt vaak dat ze moe is of er op dat momeny geen zin in heeft.

Als het is is het vaak savonds in bed!
Ik weet zelf niet hoe het is om 7 jaar een relatie te hebben, en wat het met je relatie doet als je kinderen krijgt, maar ik kan me voorstellen dat de sleur erin kan komen.

Misschien eerst meer aandacht voor elkaar? Soms moet je in je relatie elkaar weer veroveren. Met etentjes, luchtjes, blikken en grapjes. Of juist wat afstand nemen, tijd voor jezelf, waardoor de ander weer naar je toetrekt.

Geen seks willen kan een symptoom zijn van iets anders, denk ik.

Kun je hier iets mee?
Een langdurige relatie en (jonge) kinderen, kunnen er inderdaad stevig inhakken. Hier ook. Helemaal toen de jongste ruim een jaar lang elke nacht minstens twee krijspartijen van een half uur had. Dan staat je hoofd niet bepaald meer naar seks.

Wat ik als man als tip wil geven: probeer het er niet te vaak over te hebben. Zorg er voor dat het niet zover komt dat je vrouw al bij de minste toenaderingspoging denkt dat je seks wil. Geef je vrouw een beetje de ruimte om zelf weer te ontdekken dat seks ook fijn en lekker kan zijn, ipv een verplichting.

Wat hier echt geholpen heeft, is het feit dat mijn vrouw na 4 jaar zwanger zijn en borstvoeden, eindelijk weer ene beetje fijn uit kon gaan, lekker aan de zwier en een beetje flirten. Dit heeft haar zeker een boost gegeven. Wat ook goed helpt zijn romans uit de 'black lace' serie, is mijn vrouw erg over te spreken bij wijze van opwarmertje. Te verkrijgen bij de betere witte boekhandel..

Sterkte en succes.
Hier kan ik wel wat mee!! Bedankt allemaal.

Ga mijn uiterste best doen ;)
Verder nog tips?
Zorg ten eerste voor een ontspannen sfeer. Dat ze weinig aan haar hoofd heeft en tevreden is.

Weet niet hoe de (huishoudelijke) taken bij jullie verdeeld zijn, maar als zij bijvoorbeeld het merendeel doet, kun je haar af en toe spontaan ontlasten. Of ga op jullie vrije dag met de kinderen op pad en stuur haar naar een vriendin om even bij te praten. Ga 's avonds niet steeds bankhangen maar verras haar eens met een mooi flesje wijn en praat wat met elkaar. Doe de kinderen uit logeren en neem haar mee naar een hotel.
Ik heb maar 1 gouden tip; ga een weekendje samen op stap....even geen papa en mama zijn is verhelderend!

Lekker eten, kletsen, lachen en jezelf weer mogen zijn. Komt de seks vanzelf goed.

Tja en dat dan zo'n 4 x per jaar is mijn recept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven