Weinig sex

13-09-2011 12:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd om niet tegen de regels in te gaan.
anoniem_131496 wijzigde dit bericht op 13-09-2011 13:01
Reden: Kennelijk tegen de regels in gehandeld.
% gewijzigd
goe bezig
Hier brengt het je weinig.

Want 'hengelen' is tegen de regels van dit forum.
Leg je snikkel in je hand, kloddertje vaseline erbij en sjorren knul! Dan kom je ook aan je gerief.

Ps weet je vrouw dat je hem buiten de deur wil hangen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
gelukkig stel zeg je??
Ja joh, geef je vrouw maar de schuld van jouw beslissing uitstapjes buiten de deur te gaan doen. Slappe hap ben je zeg!

O ja, hengelen is hier niet toegestaan.
Liefst in de leeftijd van 25 tot 35 jaar een gebonden vrouw heeft mijn voorkeur.

-

waarom?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 13 september 2011 @ 13:03:

Liefst in de leeftijd van 25 tot 35 jaar een gebonden vrouw heeft mijn voorkeur.

-

waarom?Dan zeuren ze niet zo, dat hij het vrouwtje moet verlaten en zo en kan hij de façade van gelukkig getrouwd zijn langer volhouden.
Een lotgenoot zal dit meer aanspreken. En misschien wel in dezelfde situatie zitten als ik.
Johnny blaze: Je bent een kneus!
quote:johhny_blaze schreef op 13 september 2011 @ 13:06:

Een lotgenoot zal dit meer aanspreken. En misschien wel in dezelfde situatie zitten als ik.

Ahh joh waarom niet. Maar het kwam niet in je op om dit met je partner te bespreken?

Oh wacht, nee klopt dat doe je niet in goede relaties.
Niet erg belangrijk wat jij vindt. Grappig dat je je toch gedwongen voelt om op een dergelijk bericht te reageren. Je weet dat mannen wat dat betreft onverbeteljk zijn. Ligt hier iets op het persoonlijke vlak?
@ zwitsal_nijntje. Het is besproken maar levert mij niets op.
"Ligt hier iets op het persoonlijke vlak?"

Nee hoor wij swingen, en swappen en zijn allebei bi! Dus wij worden aan alle kanten bevredigt dank u.
"Het is besproken maar levert mij niets op."

Ga scheiden dan! Je bent nieteens mans genoeg om je voornemens met je vrouw te delen, ik zou jou niet in mijn nest willen droeftoeter!
Dat is in ieder geval wederzijds.
Dat is in ieder geval wederzijds.
Johnny, hoe zou jij het vinden als je vrouw het buiten de deur zou zoeken?
Geen enkel probleem.
Johnny-Blaze, hmmmm,bekende naam, kan er alleen niet opkomen waarvan ook alweer....
Daar is toch een andere site voor? secondlove! de datingsite onder gebonden mensen! Kan je daar je sorres delen en lekker vreemdgaan met mensen die het zo zwaar hebben als jij.
quote:johhny_blaze schreef op 13 september 2011 @ 13:17:

@ zwitsal_nijntje. Het is besproken maar levert mij niets op.En waarom dan niet? Wat vind/zegt ze er dan van?
niet gaan huilen op het forum als je vrouw erachter is gekomen dat je het buiten de deur zoekt.

dus geen topic plaatsen ''oo ik hou zo veel van mijn vrouw maar ben een foutje begaan''.

dus je hebt er met haar over gepraat maar de uitkomst was dus niet voldoende voor jou.

dan heb je meerdere opties en ja deze oproep is ook een van de opties maar jij weet ook wel hoe je vrouw reageert dan dus als jij dat ervoor over hebt om je "goede relatie" en je betrouwbare vrouw zo'n enorme pijn te doen voor sex af en toe succes.

even een tip lees eens op de relatie pijler de topics over vreemdgaan dan lees je wat je je vrouw aan gaat doen in de toekomst.
lees de topic tja dat was het dan van allalone.

voordat je een fout maakt die je niet meer kan terug draaien.

en weinig seks ja dat is frustrerend maar blijf in gesprek met je partner erover of ga voor de optie dan maar weg om je eigen gang te gaan.

maar zo achterbaks ga je niet met elkaar om (in mijn ogen dan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven