Winden laten in bed.

16-07-2011 20:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je elkaar al enige tijd kent (20jaar) is het laten van een scheet in elkaars omgeving de nornaalste zaak ter wereld, vind mijn parter.

Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.

Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.

Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.

Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.

Een sexuele afknapper of niet?

ongegeneerd scheten laten in bed

Totaal aantal stemmen: 73

ik laat een tegenwindje, en lach er vrolijk om en neuk verde (18%)
Het hindert mij niet, gewoon doorsexen (18%)
ik vind het vervelend maar zeg er niets van, en sex door (4%)
ik vind het vervelend maar zeg er wel voorzichtig wat van m (11%)
ik stoor me er aan, hij /zij wordt een week op neukrantsoen (11%)
ik vind het walchelijk en de zin in sex is voorgoed over (38%)
TO,

Jouw vriendin komt duidelijk uit een aambeienkwekersfamilie.

Ze weet zeker niet dat je van het regelmatig met kracht uitduwen van winden aambeien krijgt. Misschien helpt het als je haar dat vertelt.
Lekkere schoonfamilie heb jij.
Lowlife.....
.
Wikipedia zegt: "De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes."

Aangezien we allemaal braaf doen wat goed voor ons is liggen we een derde van onze tijd in bed. Dus gemiddeld 4 tot 8 winden per nacht.

Zo vaak ga ik er echt niet uit per nacht. Het raam open laten staan lijkt me een probaat middel. En als je chili con carne hebt gegeten, flink bent gaan stappen, biertje hier, biertje daar en afgesloten hebt met een flinke shoarma, tja, dan moet je niet zeuren als je een nachtje in de logeerkamer moet slapen...
Precies miin partner denkt, scheten laten moet ik toch dus laat ik er maar een deugd van maken. Zo is ze opgevoed. Genieten en lachen van die harde knetter. Schuddebuikend rollen ze van hun stoel. als hij stinkt zoals hij klinkt.

Aan haar onderbroeken te zien komt er regelmatig nog een consumptie achteraan.

en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeien
Dit is echt ranzig zo vrouw.....nou ja vrouw
Vaak eet ze veel chips en drop, daarvan ga je de meest ranzige spetterscheten (squitscheten) laten. Die ik dan toegewapperd krijg....en een lol dat ze dan heeft. Elke avond drinkt ze minstens 5 pils waarin die chips en drop gaat liggen chambreren.

Ik ben er ook klaar mee ook!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2011 23:29
Reden: spam
% gewijzigd
quote:eye4you schreef op 16 juli 2011 @ 20:00:

Een sexuele afknapper of niet?

Uberhaupt een afknapper (als het met opzet gebeurt). Het is iets menselijks, dus als het per ongeluk gebeurt, geen enkel probleem.

Maar personen zoals jouw vrouw/vriendin die met opzet winden gaan lopen laten en daar ook nog om moeten lachen (helaas ken ik ook zo iemand), vind ik behoorlijk infantiel.
quote:eye4you schreef op 17 juli 2011 @ 20:30:

Nu moet ik zeggen dat in haar familie ook keihard scheten gelaten wordt. Het liefst laten ze ze zo hard mogelijk klinken, en allemaal zitten ze te lachen.

Leuke schoonfamilie, ik heb met je te doen! Misschien kun je haar dit tshirt cadeau geven?

Bbrr vind dat ook echt zeer onsmakelijk!
quote:eye4you schreef op 18 juli 2011 @ 16:35:

Precies miin partner denkt, scheten laten moet ik toch dus laat ik er maar een deugd van maken. Zo is ze opgevoed. Genieten en lachen van die harde knetter. Schuddebuikend rollen ze van hun stoel. als hij stinkt zoals hij klinkt.

Aan haar onderbroeken te zien komt er regelmatig nog een consumptie achteraan.

en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeienGatverdamme wat een smerig verhaal zeg, ik geloof er niets van. Dit ga je toch niet op een forum zetten over je vrouw. Volgens mij ben jij niet helemaal lekker,,
Zag dat het topic "al" van juni dateert maar dat maakt het verhaal niet minder goor.

Lijkt me vréselijk om zo'n (schoon) familie te hebben...zou niet weten waar ik kijken moest, ook niet na 20 jaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Een dag niet gelachen om een scheet, is een dag niet geleefd !
Winden laten in bed of winden laten tijdens de seks, dat vind ik wel twee verschillende dingen.

1. Winden laten in bed doen we allebei, ook als we niet in bed liggen trouwens.

2. Tijdens de seks in principe niet, al is het ons in bijna zes jaar inmiddels allebei wel eens gebeurd dat er een scheet ontsnapte. En dan maken we daar ook geen probleem van.

@ christiane04 het is inderdaad iets menselijks!
tis maar lucht...

(maar ranzig tijdens seks)
Moedwillig bij elkaar knetterhard scheten laten, in bed of daarbuiten, tijdens de seks of het eten vind ik gewoon goor. Er mag nog wel iets van decorum in een relatie zijn, al ben je nog zo lang bij elkaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:_maris_ schreef op 16 juli 2011 @ 20:22:

[...]

Inderdaad zeg, kan me je frustratie voorstellen. Die lucht verpest de hele romantiek van het puisten zoeken...
Inderdaad heel dom. Een ander je strontlucht opdringen is zeker een afknapper.
Wat een mongool zeg, ik zou het meteen uitmaken. Dat is echt not done.... Als je moet ga je naar het toilet om het zo zachtjes mogelijk te doen! Mensen die -in wat voor setting dan ook- ongegeneerd winden laten vind ik horken. Er om lachen en zo vind ik ook imbeciel. Echt weer zo'n klassiek voorbeeld van Hollanders op hun best: de achterlijke, triviale ; broodje poep humor'.... Allemaal ff lachen 1,2,3 'hahaha wat leuk' :S Thumbs WAY down....
Dawn French ziet een verband tussen het in elkaars buurt scheten laten, en de fase van je relatie:

http://www.youtube.com/watch?v=vkAymkcZO48

verkeerde topic
Zorgen voor wat tegenwind in een relatie.

tja... ik zal wel net een vent zijn maar ik kan er soms smakelijk mee lachen...
Winden in bed best wel eens, maar tijdens de seks??? NOOIT! Wat een afknapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven