Winden laten in bed.

16-07-2011 20:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je elkaar al enige tijd kent (20jaar) is het laten van een scheet in elkaars omgeving de nornaalste zaak ter wereld, vind mijn parter.

Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.

Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.

Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.

Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.

Een sexuele afknapper of niet?

ongegeneerd scheten laten in bed

Totaal aantal stemmen: 73

ik laat een tegenwindje, en lach er vrolijk om en neuk verde (18%)
Het hindert mij niet, gewoon doorsexen (18%)
ik vind het vervelend maar zeg er niets van, en sex door (4%)
ik vind het vervelend maar zeg er wel voorzichtig wat van m (11%)
ik stoor me er aan, hij /zij wordt een week op neukrantsoen (11%)
ik vind het walchelijk en de zin in sex is voorgoed over (38%)
Nou, dat wordt met de wasknijper op sex of anders....toch een frissere dame zoeken!!!
It's never too late start living!
Mijn vriendje heeft daar ook een handje van, thank god niet onder de seks. Dat zou ik echt niet leuk vinden. Als ie het in bed doet moet ie het ook niet wagen om het naar mij te wapperen.. Ik negeer het altijd maar gewoon.
Ik vind het raar dat je na 20 jaar je scheten in moet houden als je in bed ligt. Wat verwacht je dan, dat je partner zich het bed uitsleept en naar de badkamer begeeft om daar even van zich af te knallen. Niet echt bevorderlijk voor de goede NACHTRUST. Dat is toch de voornaamste taak die je heb in het echtelijke bed. In bed hoeft niet alles sexy te zijn. Mijn god zeg, wat een vermoeiende gedachte. De meeste tijd lig je te maffen in je bed niet te seksen. En van je af schijten hoort daar gewoon bij
quote:sexysexual schreef op 22 oktober 2011 @ 16:37:

Wat een mongool zeg, ik zou het meteen uitmaken. Dat is echt not done.... Als je moet ga je naar het toilet om het zo zachtjes mogelijk te doen! Mensen die -in wat voor setting dan ook- ongegeneerd winden laten vind ik horken. Er om lachen en zo vind ik ook imbeciel. Echt weer zo'n klassiek voorbeeld van Hollanders op hun best: de achterlijke, triviale ; broodje poep humor'.... Allemaal ff lachen 1,2,3 'hahaha wat leuk' :S Thumbs WAY down....

Moet dat nou?

OT: als er iets per ongeluk ontsnapt ok, maar bewust gaan zitten knetteren en er dan ook nog eens domme geintjes over maken: :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven