Winden laten in bed.

16-07-2011 20:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je elkaar al enige tijd kent (20jaar) is het laten van een scheet in elkaars omgeving de nornaalste zaak ter wereld, vind mijn parter.

Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.

Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.

Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.

Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.

Een sexuele afknapper of niet?

ongegeneerd scheten laten in bed

Totaal aantal stemmen: 73

ik laat een tegenwindje, en lach er vrolijk om en neuk verde (18%)
Het hindert mij niet, gewoon doorsexen (18%)
ik vind het vervelend maar zeg er niets van, en sex door (4%)
ik vind het vervelend maar zeg er wel voorzichtig wat van m (11%)
ik stoor me er aan, hij /zij wordt een week op neukrantsoen (11%)
ik vind het walchelijk en de zin in sex is voorgoed over (38%)
Dat iemand af en toe een scheet laat... prima!

Ik hoef er echt nooit om te lachen en als het tijdens de sex zou gebeuren, zou ik onmiddellijk stoppen en vreselijk boos zijn.

Er zijn mensen die er anders over denken, maar bij mij horen poep en sex niet bij elkaar..
Vind ik nu vreemd, poep en seks hebben niets, maar dan ook niets met een wind laten te maken!

Heb jij controle over scheten tijdens de seks? knap!
quote:femminile schreef op 16 juli 2011 @ 20:46:

Vind ik nu vreemd, poep en seks hebben niets, maar dan ook niets met een wind laten te maken! Tuurlijk wel... een wind ruikt naar poep.
En als mijn partner het zou doen, krijgt ie neukrantsoen natuurlijk.

Als hij voor Lufthansa wil spelen, gaat ie maar naar de badkamer.
@femminile

vreselijk vies topic ditte overal poeppraatjes.
bekrompen, vind ik het! als je seks bedrijft, en je laat per ongeluk een scheet, jeetje, is dan de hele boel over? moedwillig is iets anders, maar ik moet nog steeds DIE bedpartner treffen die dat moedwillig kan!
...
anoniem_114793 wijzigde dit bericht op 16-07-2011 20:59
Reden: Dubbel
% gewijzigd
I am surrounded by morons
Ik vind sex met x ook prima hoor; zelfs beter.

Ik vind scheten niet prettig en en van de redenen dat ik het soms wel fijn vind om alleen te zijn - dan hoef ik me tenminste niet in te houden - maar ik zeg sorry daarna met een gegeneerd gezicht en stel op prijs dat de partner dat ook doet.
Bij elke wind een stroomstoot.
helegaar geen topic gezien! gewoon overheen gelezen!
@bahco

Meen je dat nou, dus je vindt alleen zijn wel fijn, omdat je dan ongestoord scheten kan laten
Dit is echt by far de slechtste poll ooit

Verder vind ik scheten laten heel natuurlijk, maar met opzet tijdens de seks of in bed en dan met de dekens wapperen vind ik erg kinderachtig en een enorme afknapper.
I am surrounded by morons
Ik hou geen scheten in, krijg ik buikpijn van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wanneer je elkaar al enige tijd kent, zeg zo'n 20 jaar, moet het toch mogelijk zijn om met elkaar te praten over wat je wel en niet prettig vindt in bed.
quote:xalvadora schreef op 16 juli 2011 @ 20:55:

@bahco

Meen je dat nou, dus je vindt alleen zijn wel fijn, omdat je dan ongestoord scheten kan laten Ja hoor, ik ben best graag alleen soms.
Over scheten moet je niet DENKEN, die moet je gewoon LATEN
A dirty mind is a joy forever
Voor sommige mensen zou het niet slecht zijn om weer eens terug naar school te gaan om te leren spellen! Ik vind dat je best iemand mag corrigeren op z'n spelfouten, is nog nooit iemand slechter van geworden.
Sorry hoor maar ben je voor mij een varken.

Wat een smerig wijf zeg......reden voor echscheiding.

Dit onderwerp was een paar maanden geleden ook hier.

Snap echt niet dat mensen scheten laten. Als ik er 1 per 2 maanden laat is het veel.

Gadverdamme.wat een smerigheid.
Bewust scheten laten vind ik een grote afknapper. Ook al ben je 50 jaar samen.

Maar als er eentje per ongeluk tussendoor vliegt, ga ik daar geen heisa om maken. Dat kan gebeuren.

Zelf heb ik nog nooit bewust een scheet gelaten in bijzijn van mijn vriend. En zal dat ook nooit doen.
Ik heb geen motto.
Als ik ze niet in bed mag laten, waar moet ik ze in godsnaam dan laten? Door een medische aandoening heb ik helaas last van gasvorming en ze inhouden zorgt voor veel buikpijn. Dus een man krijgt mij en mijn scheetjes erbij :-). Kan ie me mooi "scheetje" noemen.

En o,ja! Mijn scheetjes stinken niet, die ruiken heerlijk :-)
Tijdens seks absolute turn-off en is het klaar ook. Zelf ben ik absoluut geen windenlater, maar manlief des te meer. Ook in bed, overal wel eigenlijk. Maar ik verwacht van hem gewoon het fatsoen om het niet tijdens de seks te doen.
quote:peecee schreef op 17 juli 2011 @ 08:13:

Sorry hoor maar ben je voor mij een varken.

Wat een smerig wijf zeg......reden voor echscheiding.

Dit onderwerp was een paar maanden geleden ook hier.

Snap echt niet dat mensen scheten laten. Als ik er 1 per 2 maanden laat is het veel.Gadverdamme.wat een smerigheid.

Klopt dat dit onderwerp een paar maanden geleden ook ter sprake kwam. Toen liep jij ook al te verkondigen dat je nooit een scheet laat. En dat is grote onzin want iedereen laat scheten. Als je ze overdag niet laat, dan wel in je slaap.

Ik ben het wel met je eens dat het smerig is als je ze bewust laat gaan. En dan heb ik het niet over mensen met een medische aandoening.
Ik heb geen motto.
Ik vind bewust scheten maken om de ander te irriteren getuigen van een laag niveau.

Getverdamme, ik zou mn vent echt het bed uit zetten als hij keiharde winden liet en vervolgens met de dekens ging wapperen en lachen. Scheten laten is mijn inziens niet grappig.
Soms ontsnapt er bij hem ook wat tijdens de seks. Nou, als je zo je best doet, snap ik dat dat niet in te houden is :D In ieder geval negeren we het beide meestal, en soms zeg ik beleefd "gezondheid" waar hij dan om lacht.
Dank voor al de begripvolle reacties...Moedwillig harde scheten laten in bed en lachen en wapperen vinden jullie dus ook niet normaal. Als vrienden onder elkaar met een pint op, zou het nog te begrijpen zijn maar niet als man en vrouw. of bij familie

Nu moet ik zeggen dat in haar familie ook keihard scheten gelaten wordt. Het liefst laten ze ze zo hard mogelijk klinken, en allemaal zitten ze te lachen.

De opmerkingen die erachteraan komen zijn ook niet te harden:

- Heb je niks gebroken.

- Zal ik een tissue halen, dan kun je deppen.

- Allemaal hard snuiven dan is ie zo weg (de stank)

- Zal ik een tegenwindje laten.

- Als je nu ook nog een boer laat, zuig je vacuum.

- ouw ouw..Ik heb mijn rug gebroken.

- trek eens aan mijn vinger.

Ik heb het allemaal 100 keer gehoord.

en deze roept schoonvaders altijd:

Stil stil

Ik hoor geritsel in mijn bil

drie drollen zijn aan het vechten

twee krommen en een rechte

twee tegen een is gemeen.

PRRRRTTT daar gaat er een.

ook al 100 keer gehoord....

broers en zussen breken door midden van t lachen. Ik

Geeft niks maar ik bed vind ik t onsmakelijk, en ik knap er op af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven