Winden laten in bed.
zaterdag 16 juli 2011 om 20:00
Als je elkaar al enige tijd kent (20jaar) is het laten van een scheet in elkaars omgeving de nornaalste zaak ter wereld, vind mijn parter.
Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.
Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.
Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.
Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.
Een sexuele afknapper of niet?
Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.
Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.
Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.
Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.
Een sexuele afknapper of niet?
zaterdag 16 juli 2011 om 20:45
zaterdag 16 juli 2011 om 20:54
zondag 17 juli 2011 om 08:13
zondag 17 juli 2011 om 08:15
Bewust scheten laten vind ik een grote afknapper. Ook al ben je 50 jaar samen.
Maar als er eentje per ongeluk tussendoor vliegt, ga ik daar geen heisa om maken. Dat kan gebeuren.
Zelf heb ik nog nooit bewust een scheet gelaten in bijzijn van mijn vriend. En zal dat ook nooit doen.
Maar als er eentje per ongeluk tussendoor vliegt, ga ik daar geen heisa om maken. Dat kan gebeuren.
Zelf heb ik nog nooit bewust een scheet gelaten in bijzijn van mijn vriend. En zal dat ook nooit doen.
Ik heb geen motto.
zondag 17 juli 2011 om 08:21
Als ik ze niet in bed mag laten, waar moet ik ze in godsnaam dan laten? Door een medische aandoening heb ik helaas last van gasvorming en ze inhouden zorgt voor veel buikpijn. Dus een man krijgt mij en mijn scheetjes erbij
. Kan ie me mooi "scheetje" noemen.
En o,ja! Mijn scheetjes stinken niet, die ruiken heerlijk
En o,ja! Mijn scheetjes stinken niet, die ruiken heerlijk
zondag 17 juli 2011 om 08:46
quote:peecee schreef op 17 juli 2011 @ 08:13:
Sorry hoor maar ben je voor mij een varken.
Wat een smerig wijf zeg......reden voor echscheiding.
Dit onderwerp was een paar maanden geleden ook hier.
Snap echt niet dat mensen scheten laten. Als ik er 1 per 2 maanden laat is het veel.Gadverdamme.wat een smerigheid.
Klopt dat dit onderwerp een paar maanden geleden ook ter sprake kwam. Toen liep jij ook al te verkondigen dat je nooit een scheet laat. En dat is grote onzin want iedereen laat scheten. Als je ze overdag niet laat, dan wel in je slaap.
Ik ben het wel met je eens dat het smerig is als je ze bewust laat gaan. En dan heb ik het niet over mensen met een medische aandoening.
Sorry hoor maar ben je voor mij een varken.
Wat een smerig wijf zeg......reden voor echscheiding.
Dit onderwerp was een paar maanden geleden ook hier.
Snap echt niet dat mensen scheten laten. Als ik er 1 per 2 maanden laat is het veel.Gadverdamme.wat een smerigheid.
Klopt dat dit onderwerp een paar maanden geleden ook ter sprake kwam. Toen liep jij ook al te verkondigen dat je nooit een scheet laat. En dat is grote onzin want iedereen laat scheten. Als je ze overdag niet laat, dan wel in je slaap.
Ik ben het wel met je eens dat het smerig is als je ze bewust laat gaan. En dan heb ik het niet over mensen met een medische aandoening.
Ik heb geen motto.
zondag 17 juli 2011 om 16:59
zondag 17 juli 2011 om 20:30
Dank voor al de begripvolle reacties...Moedwillig harde scheten laten in bed en lachen en wapperen vinden jullie dus ook niet normaal. Als vrienden onder elkaar met een pint op, zou het nog te begrijpen zijn maar niet als man en vrouw. of bij familie
Nu moet ik zeggen dat in haar familie ook keihard scheten gelaten wordt. Het liefst laten ze ze zo hard mogelijk klinken, en allemaal zitten ze te lachen.
De opmerkingen die erachteraan komen zijn ook niet te harden:
- Heb je niks gebroken.
- Zal ik een tissue halen, dan kun je deppen.
- Allemaal hard snuiven dan is ie zo weg (de stank)
- Zal ik een tegenwindje laten.
- Als je nu ook nog een boer laat, zuig je vacuum.
- ouw ouw..Ik heb mijn rug gebroken.
- trek eens aan mijn vinger.
Ik heb het allemaal 100 keer gehoord.
en deze roept schoonvaders altijd:
Stil stil
Ik hoor geritsel in mijn bil
drie drollen zijn aan het vechten
twee krommen en een rechte
twee tegen een is gemeen.
PRRRRTTT daar gaat er een.
ook al 100 keer gehoord....
broers en zussen breken door midden van t lachen. Ik
Geeft niks maar ik bed vind ik t onsmakelijk, en ik knap er op af
Nu moet ik zeggen dat in haar familie ook keihard scheten gelaten wordt. Het liefst laten ze ze zo hard mogelijk klinken, en allemaal zitten ze te lachen.
De opmerkingen die erachteraan komen zijn ook niet te harden:
- Heb je niks gebroken.
- Zal ik een tissue halen, dan kun je deppen.
- Allemaal hard snuiven dan is ie zo weg (de stank)
- Zal ik een tegenwindje laten.
- Als je nu ook nog een boer laat, zuig je vacuum.
- ouw ouw..Ik heb mijn rug gebroken.
- trek eens aan mijn vinger.
Ik heb het allemaal 100 keer gehoord.
en deze roept schoonvaders altijd:
Stil stil
Ik hoor geritsel in mijn bil
drie drollen zijn aan het vechten
twee krommen en een rechte
twee tegen een is gemeen.
PRRRRTTT daar gaat er een.
ook al 100 keer gehoord....
broers en zussen breken door midden van t lachen. Ik