Witte vlekken in vriends onderbroek

13-09-2011 09:03 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is met zijn werk weggeweest en heeft in een Hotel geslapen. De dag dat hij weg ging schone onderbroek aan en gedouched. Volgende ochtend dat hij terug was 1 grote witte vlek en 1 kleine hoger. Hij zegt zweet, kan dit?

Schone onderbroek heeft hijn2 dagen aangehad, het is warm geweest, ziek geweest en gezweet, niet gedocuhed maar na 2 dagen geen witte vlekken. Wat zijn die witte vlekken?



Ik heb het niet gecontroleerd zijn ondrbroek zat binnestebuiten (zoals sokken ook altijd) en zag het met omdraaien, daarom vroeg ik ook meteen wat is dit. Maar geloof het niet helemaal.
quote:blinkie123 schreef op 01 november 2011 @ 15:53:

Toen ik mijn vorige vriend eens flink had zitten opgeilen was de zwarte binnenkant van zijn onderbroek behoorlijk met witte vlekken en vegen. Hij was niet klaargekomen in zijn broek maar was voorvocht.

Het echte vocht heb ik daarna persoonlijk tot mij genomen.



Ah, wat goed van je, je doet aan afvalscheiding! Goed bezig!



Overigens (wederom zeg ik het) absurd dat dit topic nog opgehaald wordt en nog loopt.
Wat zou ik een gelukkig mens zijn als de kwestie die OP aankaart iets zou zijn waar ik me druk over kon maken. Damn! Wat zou de rest van mijn leven dan harmonieus en geweldig moeten zijn!

Geef mij zulke problemen a.u.b. :-)
Alle reacties Link kopieren
Als ik je vriend was geweest, dan had ik echt gezegd dat ik heerlijk aan het masturberen ben geweest. Als je zo'n vraag stelt, voelt hij dat net alsof zijn moeder hem als kind al zou hebben gevraagd: ''doe jij soms vies ?!??" en dan met het schaamrood op z'n oren zou moeten wegduiken. Ik neem niet aan dat hij jouw ondergoed ook nakijkt (?) Accepteer dat gewoon, zelfs binnen goede huwelijken en relaties masturbeert een aanzienlijk groot percentage.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kwakkie..

Anders moet je maar een dna onderzoek laten doen (grapje)
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets gelezen en zie dat het topic al vele pagina's beslaat maar..... ik heb me werkelijk nog nooit gerealiseerd dat ik de onderbroeken van partner zou kunnen inspecteren op vlekken. Als ik dan vervolgens ook nog een soort van analyse lees (alsin: ook al zweette hij er waren geen vlekken te zien etc) dan denk ik : Zoek alsjeblieft een leven TO en laat zijn onderbroeken qua vlekkeninspectie met rust.



Misschien helpt het jou als je die onderbroek met je tanden van zijn lijf zou scheuren? Een andere invulling van ook een soort van inspectie maar ik vermoed met meer positieve gevolgen voor vriend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
als het zuit proeft is je mogelijk vaginasap..



Anders is het je vriendje die je proeft..
Alle reacties Link kopieren
Die witte vlekken betekenen dat ie zich helemaal suf neukt en ie eigenlijk de hele dag zaadlozingen heeft.... zit er speeksel bij dan is ie enorm gepijpt maar voor de zekerheid zou ik t even laten onderzoeken bij het NFI.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind in de string van mijn vrouw ook vaak witte vochtvlekken ter hoogte van haar vaginale opening. Zou ze vreemd gaan?

Is het haar eigen vocht of zou het sperma van een andere kerel zijn? Het zal toch geen geilvocht zijn? Het is toch niet normaal als ze geil wordt terwijl ik er niet bij ben? Of zou ze geil naast me op de bank hebben gezeten, zonder dat ik het merk?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven